שמלת כלה פשוטה


לפעמים – פחות זה יותר וכל המוסיף גורע. ובכן, גם שמלת כלה יכולה להיות פשוטה ולא מצועצעות ובו בזמן – מרשימה ובעלת נוכחות רבה.

השמלה הפשוטה והקלאסית תבליט את יופייה הטבעי של הכלה ותגרום לה להרגיש נינוחה וחופשיה. לכן, מעצבי שמלות כלה בחירים ממליצים לוותר על לוק צעקני, בומבסטי ומנקר עיניים וללכת על קו עדין ונקי יותר, כזה שמחמיא לכל גזרה.

שמלת כלה פשוטה לחתונה לא שגרתית

שמלת כלה פשוטה תתאים באופן מושלם לאירוע אינטימי ולא רשמי, בחיק המשפחה הקרובה והחברים הטובים. אם אירוע החתונה יתקיים בסביבה של טבע או על חוף הים – שמלתך חייבת להיות נוחה במיוחד כדי לאפשר לך לנוע בחופשיות. שמלה ארוכה מדי, כבדה מדי ומורכבת מדי שאינה מתאימה לתנאי השטח, תעסיק אותך במהלך האירוע ותמנע ממך ליהנות מהאווירה. לעומת זאת, הלוק הזורם, הפשוט והטבעי יראה נהדר על רקע של חורש טבעי, חוף הים או המדבר וישתלב בהרמוניה עם הסביבה.

שמלת כלה תחרה

צילום מהחתונה של הדר ארסבן – שמלת כלה טלי

להתאים את השמלה לאופי הכלה

את הסגנון של השמלה כדאי להתאים לא רק למבנה הגוף אלא גם לאופי של הכלה. אם את מאמינה שאת הכי יפה כשנוח לך ובאופן כללי לא חובבת בגדים מפוארים ולא נוהגת להתגנדר ולהתאפר בכבדות – ייתכן כי שמלת כלה מהודרת מדי פשוט לא בשבילך. כדי להרגיש טבעית ונינוחה, ללא תחושה של לחץ ואי נוחות, בחרי בשמלה לא יומרנית ולא מנקרת עיניים.

שמלות כלה קלאסיות פשוטות

מימין: צילום מהחתונה של אורית אורן יעקובישמלת כלה לולה
משמאל: צילום מהחתונה של תמר פרודנטל – שמלת כלה מאיה

להשלים את המראה עם תכשיטים בעלי נוכחות

דווקא בזכות המראה הנקי והפשוט של השמלה, ניתן ליצור לוק כללי עשיר ומעניין. הכל תלוי בפריטים נלווים שתוסיפי לשמלה – תכשיטים, כתר ראש או עליונית. בניגוד לשמלות מפוארות ועמוסות, אשר ייראו חסרות טעם בשילוב עם תכשיטים בולטים, השמלה הפשוטה תיראה נפלא עם פריטים נלווים במגוון סגנונות – מכבדים ודומיננטיים ועד לעדינים ושקטים. השמלה הפשוטה “תאמץ” את אופיו של התכשיט ו”תתאים את עצמה” למסר שהוא משדר.

לחסוך זמן וכסף

שמלת כלה פשוטה לא דורשת הוצאות תקציב כבדות וחוסכת זמן יקר למשימות חשובות יותר. גזרת A הקלאסית אשר “יושבת” מצוין על כל מבנה הגוף, נתפרת בקלות ובמהירות ולא זקוקה להתאמות רבות. בנוסף, תוכלי לוותר על אלמנטים דקורטיביים יקרים: קישוטי חרוזים, תוספות תחרה, קשירות אקסטרווגנטיות ועיטורים נוצצים. ואומנם, שמלת כלה פשוטה לא צריכה להיראות זולה ומרושלת. בדים איכותיים ותפירה עילית יעניקו לשמלה שלך מראה מתוחכם ואינטליגנטי, המתאים לנשים מודרניות.

שמלת כלה רב שימושית

אם שמלת הכלה שלך תפורה בקווים פשוטים ללא קישוטים אופייניים, תוכלי להשתמש בה גם לאחר החתונה – בתור שמלת ערב חגיגית. הוסיפי לה מספר פריטים דומיננטיים – צעיף, עליונית, תכשיט, חגורה או לחלופין, שני את עומק המחשוף – ותהפכי אותה למשהו אחר לגמרי.

שמלת כלה קצרה

הרבה יותר אפשרויות

במקום ללכת עם הזרם ולבחור בשמלה הסטנדרטית, את יכולה לבטא את הסגנון הייחודי שלך ביצירת בגד לא שגרתי: אפשר להרכיב את הדגם בעזרת קביעת אורך בד לא סימטרי, גזרה ייחודית ומפתיעה, “לפרק” את השמלה לחצאית (או מכנס) וחולצה, ואף לבחור בצבעים לא קונבנציונליים (זה לא חייב להיות לבן) או להשתמש בסוגי בד לא שגרתיים (כותנה או פשטן).

.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative