אביזרים ותכשיטים לשמלות כלה

עם אביזרים ותכשיטים לשמלת כלה חשוב לזכור שאסור להעמיס. לא צריך הרבה בשביל להשלים את המראה, והם נועדו לחזק ולהדגיש את השמלה ולא להוות מוקד תשומת לב בפני עצמו.

אביזר להשלמת הקונספט

שימוש נכון ומעודן באביזרים יכול בהחלט להוות אמירה נוספת או לחזק את האמירה והקונספט של השמלה.

לדוגמא – קשת לשער בסגנון רומי הקפיץ את הלוק של בת אל והשלים את המראה המיוחד יחד עם שמלת כלה נקייה ומחמיאה – הקשת ללא ספק נתנה את הטאץ’ הסופי. וזו בדיוק המטרה של האביזרים – לתת את הטאץ’ שמשלים את המראה כולו.

לעיתים התכשיט נמצא כבר בתוך השמלה מלכתחילה. למשל אפליקציות, שילובים בין כמה סוגי בדים בתוך השמלה – הם כבר תכשיט בפני עצמו ולא צריך עוד כלום מעבר.

הנעלים הן גם סוג של תכשיט

אביזר שבעיני הוא בפירוש סוג של תכשיט הוא הנעליים. דרך הנעליים אפשר להביע הרבה ובהחלט להשלים את השמלה באופן מושלם. בשנים האחרונות נעלי הכלה קיבלו סוף סוף את המקום הראוי להן, בניגוד לבעבר. תנו כבוד להעליים!

בעבר, כלות לא רצו להשקיע בנעליים מתוך ההנחה השגויה שזה לקנות נעליים לשימוש חד פעמי. אך הנעל היא חלק בלתי נפרד מהקונספט – בדיוק כמו השמלה. והנעל גם לא חייבת להיות חד פעמית – היא גם לא חייבת להיות לבנה. ואם היא לא לבנה – בהחלט אפשר לנעול אותה שוב ושוב אחרי החתונה. האמת היא, שאפילו עדיף שהנעל לא תהיה לבנה, אלא שתבלוט. לא צריך להחביא. הכלל הוא שהנעל צריכה להיות מעט כהה יותר מהשמלה – שמנת, פנינה, פודרה ועוד.

להתאים את התכשיטים בחכמה

אביזרים לשמלות כלה

ולגבי תכשיטים במונח הקונבנציונלי של המילה – עגילים, צמידים – להתאים בעדינות ובזהירות, אבל בהחלט יכול להשלים את המראה. שרשרת לעומת זאת – עדיף להימנע. מעצבים משקיעים כל כך הרבה בעיצוב המחשופים המושלמים והשרשרת שוברת את המחשוף ואת האפקט שהשמלה משאירה. חבל…

בקיצור – אביזרים ותכשיטים – מעט ובזהירות, ואל תשכחו להשקיע בנעליים.

תכשיטים לשמלות כלה

אביזרים לשמלות כלה


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative