שמלת כלה לכל מידה


אם בעבר הסתפקו הכלות המלאות בשמלות משעממות בגזרה אחידה, הרי הטרנדים החדשים בענף שופעים הצעות עדכניות, מלאות שיק וסטייל, גם לכלות עם מבנה גוף לא שגרתי.

שמלות כלה לנשים מלאות

תעשיית שמלות הכלה למידות גדולות משנה את כללי המשחק, ואתן – נשים עם חמוקיים וקימורים עסיסיים, רק מרוויחות מהשינוי. גוונים נועזים, בדים יפיפיים, מחוכים “חכמים”, החצאיות באורכים שונים – מעצבי האופנה המודרניים מגייסים את כל הפטנטים המתוחכמים, כדי להעניק לכלה לוק אופנתי, מרשים ומדויק.

ועדיין – לבחור שמלת כלה במידות גדולות זו אינה משימה פשוטה. לרוב, בסלונים לכלות תמצאו הדוגמאות לשמלות שמגיעות במידות סטנדרטיות, אשר נראות נהדר על הדוגמנית הרזה. ואומנם, כאשר נשנה את המידה כדי להתאים את הדגם למבנה הגוף האינדיבידואלי, סביר שהתוצאה תיראה שונה מהדוגמה המקורית. במקרים רבים, השמלה הסטנדרטית פשוט לא מיועדת ל”התרחבות”. אך למרות שלא כל גזרה ובד מתאימים למבנה הגוף המלא, אין צורך להידחס לשמלה “הרזה” או לחלופין, לעטוף את עצמך בשכבות של הבד. במקום זאת, מומלץ מראש להתמקד במספר סגנונות “מנצחים” אשר מחמיאים למראה השופע, מטשטשים את האזורים הבעייתיים ומדגישים את היתרונות של הקימורים.

שמלת כלה בגזרת A

הגזרה האולטימטיבית אשר מחמיאה לכל מבנה הגוף, עשויה בקווים נקיים וקלאסיים, מצמצמת וויזואלית את אזור האגן והירכיים ויוצרת מראה פרופורציונאלי וארוך. כאשר בוחרים בבד קליל ודק, כדוגמת שיפון, השמלה בגזרת A תדגיש מראה רך ונשי. אם ברצונך ליצור מראה סולידי יותר, בחרי בבד כבד, דוגמת אורגנזה, אשר יצור עבורך סילואט אלגנטי בעל נוכחות מרשימה.

שמלת כלה עם מותן גבוה

שמלת כלה רומנטית בקו מותן גבוה, התפורה מבד זורם ונשפך, יוצרת מראה נינוח ומשוחרר שלא מגביל תנועתיות ומספק מרחב נשימה. אחד היתרונות הבולטים של הגזרה נובע מיכולתה להדגיש או לטשטש את אזור החזה, בהתאם לצורך. כדי למשוך תשומת הלב אל החזה, ענדי תכשיט דומיננטי על הצוואר. לעומת זאת, אם ברצונך ליצור אשליה של חזה קטן יותר, בחרי במחשוף מרובע, אשר יסרטט סילואט הרמוני ויעניק לגופך פרופורציות נכונות.

שמלת עיפרון

כדי להיראות סקסית ונשית, אין צורך להסתיר את החמוקיים מתחת לשכבות הבד הרבות. ההפך הוא הנכון: דווקא שמלת העיפרון הצמודה העשויה מבד כבד, אשר עוטף את הגוף לכל אורכו, תיצור צללית דקה יותר ומאוזנת היטב ותדגיש את הקימורים בכל המקומות הנכונים. השמלה תיראה מחמיאה במיוחד אם תקפידי ללבוש בגד תחתון מחטב.

גזרת בת הים

צמודה לאורך הגוף עד לברכיים ומשוחררת באזור הרגליים, השמלה הקלאסית והאלגנטית בגזרת בת הים תיראה עליך מושלם, אם התברכת בגובה מרשים ובמבנה גוף פרופורציונלי. מומלץ לתפור את השמלה מבדים כבדים, בעלי איכות מחטבת. כדאי לקחת בחשבון שגזרה בת הים לא מתאימה לנשים נמוכות ולבעלות מבנה גוף “אגסי”.

שמלת הנסיכה

שמלת הנסיכה המסורתית, הצמודה בקו המותן והמתרחבת כלפי מטה, תעניק לך מראה “מאגדות” המשדר רומנטיקה וקסם. היתרון המשמעותי של השמלה בגזרת הנסיכה גלום ביצירת אפקט שעון החול, אשר מטשטש את אזור האגן והירכיים ומבליט את אזור החזה. כדי ליצור מראה סימטרי ולהימנע מלוק כבד ועמוס, מומלץ לתפור את החצאית מבד שיפון ולהוסיף רצועות וקשירות באזור הכתפיים.

הכלות של סטודיו תמרה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative