מדידת שמלת כלה


קבעת מדידת שמלות כלה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לצלוח את המדידה במקסימות תועלת והנאה.

התאריך כבר נקבע, ההכנות לחתונה מתקדמות כמתוכנן, והנה, הגיע הזמן לצאת למסע החיפושים אחר שמלת הכלה המושלמת, שהוא בפני עצמו חוויה מרגשת (לפעמים – לא פחות מהחתונה), ובאותה מידה גם מאתגרת ומבלבלת. יש כלות המגיעות למדידות בסלון מוכנות מראש, כאשר כבר יש להן מושג די ברור כיצד אמורה להיראות השמלה, ויש את אלה שעדיין מתלבטות, או בכלל לגמרי לא “סגורות” על עצמן. כך או אחרת, במהלך המדידות, כל כלה, בין אם היא יודעת מה היא רוצה ובין אם לא, תצטרך להתמודד עם דילמות לא פשוטות לפני שתגיע להחלטה.

אז מה צריך לדעת כדי לצלוח את תהליך המדידות עם מינימום כאב ראש ובמקסימום הנאה? ובכן, אנחנו כאן כדי לעזור: הנה כמה טיפים מועילים למדידות מוצלחות שיעשו לכן, כלות יקרות, סדר בראש.

הלבשה תחתונה למדידת שמלת כלה

ראשית כל, מומלץ לבחור בגדים תחתונים נכונים. רוב הדגמים הפופולאריים של שמלת הכלה עשויים מבדים קלילים ולעיתים גם חצי שקופים, כמובן בלבן או בגוונים בהירים עדינים של קרם או שמנת. לכן, במהלך המדידות כדאי ללבוש בגדים תחתונים ללא תפרים בצבע גוף בלבד, מכוון שכל צבע אחר (גם לבן) ישתקף דרך השמלה ויפגע ויזואלית במראה הכללי.

קבוצת תמיכה או סיר לחץ?

המדידות הקרובות מלחיצות אותך? מרגישה מבולבלת וזקוקה לעזרה? אל תמהרי להזמין למדידות את כל החברות, הקולגות וקרובי המשפחה בהרכב מלא, כדי לקבל תמיכה. לכל אחד ואחת מהם תהיה דעה אחרת, ואם תצטרכי להקשיב לכולן – פשוט תאבדי את הפוקוס. במקום לארגן בסלון כלות “קבוצת תמיכה” קולנית ורועשת, תבואי עם חברה קרובה או שתיים (וכמובן, רק אם את סומכת על דעתן).

המדידה הראשונה

הדוגמניות הדקיקות בעלות מידות סטנדרטיות ייראו מושלם בכל דגם, אך רוב הנשים יזדקקו להתאמות אינדיבידואליות כדי שהדגם הנבחר יישב עליהן באופן מושלם. לפעמים, כל מה שצריך לכך זה תיקון קטן, מידה אחרת או שינוי אורך. לכן, אם אהבת שמלת כלה כלשהי, אך במדידה הראשונה היא לא יושבת עליך “בול”, אל תמהרי לוותר עליה. קחי בחשבון שהמראה שלה יכול להשתפר בהמשך, באמצעות התאמות אישיות. במדידות ראשונות מומלץ להתרשם מהעיצוב הכללי של השמלה, בלי להתייחס לפרטים הקטנים שאותם יהיה אפשר לשנות. בגדול הפרמטרים החשובים, שדורשים את תשומת ליבך במדידה הראשונה, הם הגזרה וסוג הבד.

לשים את התקציב על השולחן

אם בסלון הכלות מוצגות שמלות במגוון מחירים, ביניהן גם יוקרתיות במיוחד, כדאי לעדכן את המעצהת במסגרת התקציב שלך לפני המדידות, כדי שהיא תציע לך רק דגמים שתוכלי להרשות לעצמך. ולמה? כי הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לך, זה שתתאהבי בדגם יקר מדי, כזה שלגמרי מחוץ לתחום מחירי שמלת הכלה שלך.

תיעזרי במעצבת שמלות הכלה

ואם כבר מדברים על המעצבת בסלון הכלות, נמליץ לך להיעזר בה כיועצת ולהקשיב לדעה שלה ברצינות. בניגוד לעוזרים שבאו יחד אתך, מעצבת שמלות כלה יכולה לסייע לך באופן מקצועי, על ידי הצעת דגמים שמתאימים למבנה גופך הייחודי ועל בסיס ניסיון של עבודה. היא יודעת הכי טוב לדמיין איך זה יראה בסוף ואלו אפשרויות קיימות בארגז הכלים שלה כדי להתאים לך את השמלה באופן מושלם.

גם אם את חושבת שאת יודעת בדיוק מהי השמלה המושלמת בשבילך, אנו ממליצים לשמור על ראש פתוח. כל יועצת וותיקה בסלון כלות מכירה לפחות מקרה אחד שבו הכלה יצאה מהחנות עם שמלה יפיפייה, פשוט מושלמת, אבל שונה לחלוטין מזאת שרצתה לבחור לפני המדידות.

לעיתים כדאי לחשוב מחוץ לקופסה. גם אם יש לך סגנון ליבוש קבוע, אין זה אומר ששמלת הכלה שלך צריכה להיראות כמו שאר הבגדים בארון שלך. נסי למדוד שמלה במראה סקסי יותר או לחלופין צנוע יותר ממה שאת רגילה אליו בשגרה, ואולי דווקא תידלקי על הלוק החדש. המדידות הן לגמרי ההזדמנות שלך להפתיע, גם את עצמך.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative