צבע שמלת כלה וגוון העור


כהה, בהיר, שזוף, חיוור או שחום – בואי וגלי מהו גוון עורך וכיצד תבחרי את שמלת הכלה שלך.

כולנו יודעות שבבחירת הסגנון והסילואט של שמלת הכלה יש להתייחס לא רק לטעם האישי, אלא גם לפרטים “היבשים”, כמו הגובה, המשקל ומבנה הגוף. ההתייחסות הנכונה לפרמטרים אלו עשויה לעזור לכל כלה לבחור בגזרה שתהיה מושלמת עבורה – הן מבחינת המראה והן מבחינת הנוחות והפונקציונליות.

ואולם, בעידן המודרני, כאשר הטרנדים החדשים מתרחקים מהמסורת, ישנה סוגיה נוספת שכל כלה מתלבטת לגביה בשלב המדידות: הצבע של השמלה. ובכן, כיום, שמלות כלה מגיעות בכל מיני צבעים ולא רק בגווני לבן ופסטל. הצבעים של הבדים נעים על הסקאלה שבין קרם שמנת, שנהב ושמפיין ועד לתכלת, צהבהב, כסוף, זהב או ורוד. וזה עוד בלי לציין  שמלות כלה נועזות במיוחד המשלבות בדים ואלמנטים דקורטיביים במספר צבעים.

שמלת כלה וגוון העור

כיצד לבחור צבע של שמלת כלה?

על מנת לבחור את הצבע המדויק, רצוי לגלות קודם מהו גוון העור של הכלה. כיצד תעשי זאת? פשוט: עמדי מול המראה תחת תאורת יום בהירה ותאבחני בקפידה את עורך. לידיעתך, מקובל לסווג את גוון העור על פי שבעה סוגים: חיוור, בהיר, בינוני, זית, כהה, שזוף ושחום. רק כאשר את כבר יודעת באיזה גוון העור התברכת, אפשר להתחיל את המסע אל השמלה המושלמת.

שמלת כלה בגווני לבן

עם כל חגיגות הצבע שפוגשות אותנו בקולקציות החדשות, שמלות כלה בצבע שנע על הסקלה של לבן (מלבן צחור ועד ללבן אפרפר, צהבהב או ורדרד) עדיין נחשבות לפופולאריות ביותר. ואולם, לרוב, שמלת כלה קלאסית בלבן תתאים לנשים עם גוון עור בינוני או זית. כלות עם גוון עור בהיר עלולות “להיעלם” על הרקע הצחור, ולהן עדיף להתמקד בשמלות מבד בצבע שנהב. לכלות בעלות עור כהה, כהה מאוד או שזוף רצוי לבחור דגמים בגוונים עשירים יותר, כמו למשל בגוון השמפניה, אשר יעניק להן לוק אלגנטי, מלא דרמה ועוצמה.

שמלת כלה נוצצת

שמלת כלה בצבע תכלת

אמנם צבע תכלת אינו מתאים לכל אישה, אך אם את בעלת גוון עור בהיר, בינונית או זית, השמלה בצבע השמיים, בתנאי שהיא מעוצבת בסגנון שמתאים למבנה גופך, עשויה להיראות עליך מדהים. שמלת כלה מבד שיפון זורם, חצי שקוף, קליל ואוורירי, צבוע בגוון תכלת עדין ורך, תהפוך כל אישה עם עור ועיניים בהירות לנסיכה קסומה ומסתורית מאגדות ילדים.

שמלת כלה ורודה

לאחרונה, שמלות וורודות “מככבות” בכל הקולקציות הנחשבות של מעצבי אופנת כלות. הסיבה לכך הינה הוורסטיליות של הצבע המחמיא הזה, אשר מדגיש את היופי הטבעי של הפנים והגוף ומתאים במידה זהה הן לנשים בהירות והן לכהות. יחד עם זאת, יש להתייחס לגוון והעוצמה של הצבע הוורוד. כך למשל, בעלת עור שזוף, כהה או שחום תיראה מושלם עם שמלת כלה עדינה בוורוד כהה וזאת בניגוד לכלה בלונדינית, בעלת עיניים ועור בהיר, שלה דווקא כדאי לבחור בשמלה בגוון ורוד עדין ובהיר. במילים אחרות, ככל שהעור שלך חיוור יותר, כך הגוון של הוורוד צריך להיות בהיר יותר.

שמלת כלה בגווני שמנת

שמלה כלה בצבעים ייחודיים

צבעיי הלבן, הוורוד והכחול כבר נכנסו לאופנת המיינסטרים ואנחנו התרגלנו לראות אותם בשמלות כלה – לא רק בקטלוגים אלא גם במציאות. ואולם, את לא חייבת להגביל את עצמך בבחירת הצבע. אם את רוצה להפוך את האאוטפטיט החגיגי שלך לסנסציה אמיתית, לכי על צבע “שמחוץ לקופסה”. תני לדמיון שלך להתפרע, בדקי כיצד תיראה עליך שמלה בגוון קרמל, משמש, אפרסק, טורקיז ואפילו נענע, וכל אלה הם רק חלק קטן מרשימת הצבעים הארוכה.

אז יש לך דמיון מפותח, שפע של “חוצפה” ורצון להפתיע, ואת בהחלט זורמת עם הרעיון של שמלת כלה צבעונית. איזה צבע כדאי לך לקחת בחשבון ומאיזה צבע עדיף להימנע? כדי לעזור לך לבחור בצבע הלא סטנדרטי שיתאים במדויק לגוון העור שלך, מומלץ להתייחס למספר כללי אצבע:

  • לנשים עם גוון עור חיוור, בהיר או בינוני יתאימו שמלות כלה בצבע משמש, אפרסק או זהב.
  • כלות בעלות גוון עור זית ייראו מדהים בשמלה צבועה בשמנת, לילך או ירוק בהיר.
  • גם לבעלות עור שחום, שזוף או כהה תתאים שמלה בקרם שמנת, ובנוסף גם אאוטפיט נועז בצבעים בולטים, כמו פוקסיה, ירוק עמוק וכחול.

שמלת כלה לגוון עור בהיר

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative