שמלת כלה בהריון


בחירת שמלת הכלה היא אף פעם לא משימה פשוטה, אך כאשר מדובר בשמלה לכלה הריונית, העסק מסתבך אף יותר. שמלה של כלה בהריון אמורה לספק פתרונות לשלל צרכים פרקטיים ואסתטיים – היא צריכה להיות נוחה ופונקציונאלית במיוחד, קלה לתחזוקה ומעוצבת באופן “חכם” כדי להחמיא למבנה הגוף ההריוני. כיום מציעה אופנת כלות מגוון דגמים פרקטיים, תפורים מבדים גמישים ורכים, מעוצבים להפליא וחגיגיים במיוחד, המתאימים גם לכלה ההריונית. ואומנם, בכדי להשיג את המראה המושלם לאירוע החגיגי, מומלץ לוותר על רכישת דגם מוכן מראש ובמקום זאת לעצב שמלה בהתאם לשלב ההריון, המשקל המשוער והמצב הפיזי והרגשי של הכלה ביום החתונה.

“את הכי יפה כשנוח לך” –פרסומת ידועה זו מאוד מתאימה לרעיון הכללי אשר אמור להכתיב את רוב ההחלטות שלך בתהליך. בזכות מספר כללים וטיפים, תוכלי ליצור שמלה נוחה ופרקטית, בלי לוותר על החלום להיראות יפה ומרשימה ביום החתונה.

שמלת כלה לנשים בהריון

תכנון נכון ושיקולי “הרגע האחרון”

מכוון שהגוף הנשי משתנה במהירות במהלך ההיריון, מומלץ לתכנן את השמלה עם אפשרות לתוספות באזורים מתרחבים – החזה, הישבן והבטן. בנוסף, חשוב לדחות את “הפינישים” – התפירות האחרונות- ל”דקה ה- 90″, הקרובה ככל שניתן לתאריך האירוע.

הגזרה

באופן מסורתי, הגזרה המומלצת לכלה בהריון בנויה עם חיתוך מתחת לקו החזה, מכוון שדגם זה מבליט את השדיים המלאות, מסתיר את הבטן ומעניק לסילואט מראה מאוזן ופרופורציוני. שמלה עם חיתוך מתחת לקו החזה עשויה לטשטש באופן מוחלט את סימני הבטן ההריונית כאשר הכלה נמצאת בשלבי ההיריון הראשוניים. ואומנם, הכלה המודרנית אינה בהכרח מעוניינת להחביא את בטנה העגלגלה מתחת לשכבות הבד. למעשה, נשים רבות גאות בבטן המתפתחת ואף רוצות להדגיש את החלק הנשי בגופן. רבות מהכלות בהריון חושבות שהבטן ההריונית הבולטת אינה סיבה מוצדקת להגביל את מגוון אפשרויות הבחירה ולהסתפק בדגם שבלוני וצפוי. ואומנם, גם אם תחליטי לא להחביא את הבטן, כדאי לוותר מראש על גזרות שמדגישות את קו המותן או על הדגמים צמודים במיוחד.

המחוך

אם מחוך מלא או חלקי נחשב לאביזר חובה בשמלת החתונה הקלסית, הרי כשמדובר בשמלה לכלה בהריון, האמורה לאפשר לכלה “לנשום לרווחה”, השימוש בכל מחטב נוקשה אינו מומלץ, מכוון שהוא עלול לגרום לאי נוחות במקרה הטוב ואף לסכנה רפואית במקרה החמור יותר. בנוסף, המחוך, אשר “משדרג” את הגוף בהתאם לאידיאל היופי הרזה והלא מציאותי, ייראה מגוחך על הכלה ההריונית, ששמלתה אמורה להבליט את המראה הטבעי, ההרמוני והנשי של האישה.

הבד

על מנת לאפשר מרחב נשימה, תחושה של קלילות והרגשה נינוחה ונעימה לאורך הזמן, כדאי לוותר על בדים צמודים מדי, נוקשים, כבדים ו”סגורים” שגורמים להזעה ואינם מאפשרים אוורור. במקום זאת, מומלץ להשתמש בבד טבעי, רך ואוורירי במשקל קל.

שמלות כלה לאישה בהריון

 

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative