בוהמיות, בוהו שיק או בוהמייניות – שמלות כלה עם אופי


שלושת הכינויים – “בוהמי”, “בוהמייני”, “בוהו שיק” או פשוט “בוהו” – כולם מתיחסים לאותה תפיסת העולם, השקפה רוחנית וגם קצת מרדנית, שכבשה את העולם ואת שמלות הכלה בתקופות שונות.

מה זה בוהמה?

המונח בוהמייניזם מתיחס לסגנון חיים לא מסורתי אשר מתנהל לרוב בקבוצה של אנשים בעלי תפיסות דומות. נוודים או הרפתקנים – אילה הכינויים שלא פעם עולים לנו בראש בהקשר לרוח השוררת בקהילות הבוהמייניות. ההווי הבוהמייני הוא חלק בלתי נפרד מעולם המוסיקה, אומנות, ספרות והשקפות רוחניות רבות.

השימוש במונח “בוהמי” הופיע לראשונה במאה ה-19 והוא תיאר את סגנון החיים הלא שגרתי של קבוצות אנשים מרוששים, לרוב אומנים, סופרים, מוסיקאים ושחקנים, שהתגוררו בערים המרכזיות באירופה בשולי החברה המקובלת. המילה “בוהמי” התיחסה במקור גם לנוודים צוענים של צרפת שהגיעו לשם במאה ה-15 דרך בוהמיה (החלק המזרחי של צ’כיה של היום) ונחשבו לכופרים בעיני החברה הפרוטסטנטית ההדוקה המקומית.

סגנון החיים הבוהמי מבוסס על השקפות חברתיות ופוליטיות אשר באות לידי ביטוי בעקרונות כגון אהבה חופשית, חיים בצניעות או אף עוני. עם הזמן ראיונות בוהמייניים חדרו גם למעגלי החברה העמידה ואף הגיעו לאצולה. שכבות אילה של האוכלוסיה הבוהמית קיבלו שם “בוהמיה עלית”.

שמלות כלה בוהו שיק

שמלות כלה בוהמיות

הטרנד הבוהמי בליבוש בכלל ובשמלות כלה בפרט הוא למעשה תופעה מתמשכת שאינה חולפת כבר מספר עשורים ומוצאת את הפינה החמה בליבן של כלות רבות. כאשר מנסים מהגדיר את הסגנון הבוהמי באופנה העכשוית, מילת המפתח המרכזית שצריכה להנחות אתכם היא “חופש”, וזאת בכל המובנים האפשריים: החופש מהמוסכמות החברתיות בהקשר לאופן שבו צריכה להיראות שמלת כלה, חופש התנועה והנוחות שבלבישת שמלת כלה בהו שיק, החופש מהאופי המקובע של החיים האורבניים והתקרבות אל הטבע, וכל חופש אחר שעולה לכם בראש. הדבר בא לידי ביטוי בגזרות המשוחררות והזורמות, סוגי הבדים והתחרות, העדר הפן המסחרי והסקסיסתי במראה הכלה וכל החלטה עיצובית בנוגע לעיצוב שמלת הכלה.

בניגוד לעיצובים של שמלות כלה קלאסיות, הכלות הבוהמייניות אינן שואפות להיראות כמו נשות האצולה המתוקתקות והמלכותיות. שמלות כלה בוהו לעולם לא נראות כמו שמלות נשף מנופחות וגרנדיוזיות. זו היא הפינה השמורה לגזרות A הזורמות בטבעיות, שמלות כלה עם מותן גבוה, שמלות כלה בגזרה ישרה וגם שמלות כלה קצרות. הבדים הנפוצים בעיצובים הבוהמיניים הם תחרות וריקמות המזכירות לנו צמחיה ופרחים.

באופן עקרוני המראה הכללי של הכלה הבוהמיינית הוא פחות מוקפד (או לפחות ככה זה נראה). תפקידה של מעצבת שמלות הכלה הוא להפיק מהפשטות העיצובית את המקסימום, למצוא את הדרך הייחודית לכל כלה להדגיש את יופיה הפנימי דרך השמלה, לתת לשמלת הכלה לשים פוקוס על הכלה (ולא להפך) באופן מתוחכם ומקצועי, בדיוק כמו שתמרה יודעת לעשות.

שמלת כלה תחרה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative