חתונה בחצר הבית


איך בוחרים שמלת כלה שתתאים לחתונה ביתית אינטימית? בואי וגלי כמה טיפים מהמעצבת לשמלת כלה מושלמת.

בעקבות משבר הקורונה, חתונות בחצר הביתית הפכו לפופולאריות במיוחד ועושה רושם שהטרנד החדש לא ייעלם בקרוב. מעבר לחסכון משמעותי בהוצאות, חתונה ביתית מאפשרת לאורחים, לבני המשפחה וכמובן לכלה ולחתן להרגיש בנוח במהלך האירוע, ליהנות מחוויה משפחתית, אינטימית מחבקת, ללא לחץ ומתח, באווירה משחררת, נינוחה וחיננית.

אך יחד עם זאת, חתונה בחצר מצריכה השקעה בתכנון מדויק ויצירתי ודורשת שפע של הכנות, הן בפן קונספטואלי והעיצובי והן בפן הלוגיסטי. על הזוג ובני המשפחה להתאים את החצר לקבלת האורחים, לדאוג לחניה, להתקין תאורה מתאימה, לעצב את הבמה – וזה עוד לא הכל; גם את שמלת הכלה צריך לבחור בהתאם לתנאי האירוע.

אז אם את שוקלת אפשרות לקיים את חתונתך בחצר הבית, הנה כמה עצות שיעזרו לך להיראות מושלמת ביום המרגש בחייך.

שמלת כלה משולבת תחרה

כיצד לבחור שמלת כלה מושלמת לחתונה בחצר הבית?

שימי לב – העובדה שהחתונה שלך תתקיים בחצר הביתית אינה מגבילה או מצמצת את האפשרויות שלך. השמלה שלך יכולה להיות מעוצבת בכל סגנון שתרצי – קלאסי, סקסי, רומנטי, נסיכותי, אורבני או בוהו שיק בתנאי שתהיה מותאמת לאווירה הרגועה והלא רשמית שתאפיין את האירוע כולו.

כך למשל, אם את אוהבת קוים פשוטים ומתחברת לטרנד המינימליסטי, לרשותך – מגוון דגמים של שמלות כלה עם כתפיות דקות, אשר יספקו לך מראה קיצי קליל ולא מתאמץ אך יחד עם זאת – שופע שיק ואלגנטיות. ולחלופין – אם את נמנית עם חובבות עיצוב מתוחכם ולא סטנדרטי, הנה הרעיון שאולי ימצא חן בעינייך: לא שמלה אלא חליפת שני חלקים – עם חצאית לא סימטרית או מכנסיים. הלוק המשוחרר והייחודי הזה אינו רק ירשים את האורחים אלא גם יאפשר לך להיות נינוחה ומשוחררת.

שמלות כלה קלאסיות

כאשר החתונה שלך נערכת בחצר ביתית, את ממש לא חייבת לבחור בגזרה סטנדרטית שאופיינית לשמלות כלה “רגילות”. למעשה, כל סגנון, בין אם שגרתי ובין אם סקסי ו”משוגע” במיוחד, יהפוך אותך למלכת הערב, כל עוד הוא מתאים לאופי, למבנה גופך ולתנאי השטח. השמלה שלך יכולה להיות תפורה מבדים קלים ונעימים לגוף, כמו שיפון וכותנה, שיאפשרו לך לנוע בחופשיות. גם שמלות במוטיב פרחוני במראה טבעי בקו זורם ומשוחרר ישתלבו נהדר באווירה קלילה שמאפיינת חתונות בחצר ביתית.

שמלות כלה סקסיות

טיפים “מנצחים” לשמלות כלה לחתונה בחצר

  • כדי ליצור לוק מלא אופי עם נגיעה של קז’ואל, בחרי בשמלה בסיסית והוסיפי לה אלמנט ייחודי מושך עין, כמו למשל כתפייה רחבה בצד אחד של הגוף.
  • במקום נעלי עקב, בחרי בסנדלים פתוחים בצבע זהב. כך תשיגי מראה יוקרתי בלי לוותר על הנוחות.
  • אם תוותרי על פייטים, נצנצים וקישוטים מוגזמים, השמלה שלך תוכל לשמש אותך גם לאחר החתונה. אם בכל זאת תרצי להוסיף לשמלתך מראה חגיגי יותר, אפשר לעטר אותה בשכבת תחרה קלילה ולא מוגזמת.
  • שמלת סטרפלס מבדים טבעיים תתאים במיוחד לחתונה קיצית במזג אוויר חם.
  • אם החתונה שלך תיערך על המדשאה בגינה, שמלת מיני שובבה בסגנון רטרו תהפוך לאופציה מושלמת.
  • את לא חייבת לוותר על אלמנטים עיצוביים קלאסיים לשמלות כלה, כמו גב חשוף, מחשוף או שסע. מה שחשוב זה לחשוב על פרופורציות ומידתיות.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative