שמלת כלה אורבנית


המשימה של בחירת שמלת כלה קשה במיוחד עבור הכלות האורבניות שחיות את המילה האחרונה של האופנה והשיק המתוחכם של הברנז’ה העירונית ולא מוכנות לוותר על אף פרט קטן בעיצוב שמלת החתונה.

לקטלוג שמלות אורבניות של תמרה >

שמלת כלה אורבנית – למה הכוונה?

שמלות כלה אורבניות הן שמלות כלה אשר מותאמות לטעם ואופי של הכלה העירונית. הן עשויים מחומרים ובדים חדשניים ואיכותיים, עונות לדרישות של הטרנדים האחרונים בעולם האופנה ומגיעות בעיצובים שונים עם קונספט מעניין ומובהק: וינטאג’, בוהו שיק, מינימליזם מודרני ועוד. השמלות האורבניות מוקפדות מאוד ומותאמות למבנה הכלה, בין אם זה מבחינת הבד, העיצוב או הגזרה. שמלות אלו ידועות כשמלות נשיות מאוד וחושניות כיוון שהכלות אשר לובשות אותן חיות את האופנה והשינויים בה בכל רגע.

מה מיוחד בשמלות כלה אורבניות?

שמלות כלה אורבניות שונות משמלות כלה אחרות בכך שהן בעלות הייחוד הבולט שהופך אותן למתאימות לנשים העירוניות העוקבות אחר כל חידוש שקורה באופנה בכל רגע ורגע. השמלות קלות נוחות ואווריריות כך שאת יכולה להיות בטוחה שתרקדי כל הערב ללא כל הפרעה.

שמלות כלה אורבניות מעוצבות בדגמים המעודכנים ביותר אשר מופיעים בירחוני האופנה הפופלאריים בתחום שמלות הכלה. כמו כן, השמלות מתאימות לנשים אמיצות אשר אוהבות להפתיע ולא נעולות על מה שמקובל ללבוש בחתונה.

טיפים לכלות אורבניות

בתור כלה מודרנית, אשר גדלה כעירונית על ירחוני אופנה, את וודאי מודעת לכך ששמלות כלה מנופחות וקצפתיות כיום פחות ופחות נכנסות מתחת לחופה. בחורה מודרנית ועירונית תעדיף להתחתן עם שמלת כלה ללא נפח אשר מתאימה למבנה גופה ולאופייה האישי, ותזהר מקלישאות ומראה קיטשי פרובינציאלי כמו מאש.

גם שימוש באביזרים כדי להבליט את נתונייך או להשלים את המראה הכללי צריך להיעשות בחכמה ובזהירות. פחות זה יותר. תתמקדי בדבר אחד או שניים כדי ליצור דגש ולמקד את העין. תוכלי להשתמש בחגורה שיקית או צווארון ייחודי, סיכה יוקרטית או אביזר שער מקסים כדי להבליט, להחמיא ולהוסיף חן ואופי לשמלת הכלה.

חשוב שתרגישי נוח בשמלת הכלה שאת הולכת לבחור בה, וזאת מכיוון שכל הערב תצטרכי להיות בה בין אם זה לרקוד, לשבת, להצטלם או לעמוד בחופה. תעברי בראש על כל מה שמצפה לך בזמן החתונה ותבדקי גם אפשרות של לבישת חלקים נלווים לשמלה דוגמת שרוולון או חולצת תחרה לקבלת פנים וחופה, בחירה בשמלת כלה מודולרית שמשנה את פניה או אף החלטה להחליף שמלת כלה לשמלה נוספת במהלך האירוע.

שמלת כלה אורבנית

שמלת כלה גרייס

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative