שמלת כלה עם שסע


הכלות הנועזות, האלגנטיות והחושניות וודאי יתעניינו במה שכתוב כאן. כיצד שסע משנה את המראה של שמלת הכלה? אילו סוגי שסעים יש ואיך להתאים אותם לגזרתה של הכלה?

לקטלוג שמלות כלה עם שסע >

שמלה עם שסע ברגל אינה המצאה של העידן המודרני. למעשה, הדגם הזה כיכב עוד ביוון העתיקה, כאשר תחת כפליה של טוניקה ארוכה – פריט ליבוש אופייני הן לגברים והן לנשים באותה התקופה – הסתתר שסע עמוק. האלמנט העיצובי המתוחכם הזה מושך מבטים גם בימינו, בשל יכולתו להציג באופן מחמיא ביותר את הרגל הנשית.

שמלות כלה עם שסע כבשו את עולם האופנה לפני מספר שנים, בעקבות השמלה השחורה האגדית של אנג’לינה ג’ולי, בהופעתה הבלתי נשכחת על השטיח האדום בטקס האוסקר. השמלה האלגנטית בעלת שסע עמוק, שחשף את רגלה של אנג’לינה במלוא יופייה, הפכה מיד לדגם הפופולארי ביותר לשמלת כלה עבור נשים בכל רחבי העולם, והטרנד הלוהט שקם בעקבותה זכה לשם “אפקט ג’ולי”.

בסרטון הוידאו – שמלת כלה שרליז

שמלת כלה עם שסע – כל היתרונות

מעצבי אופנה טוענים שהשסע מוסיף לכל שמלה, גם אם היא שגרתית לחלוטין, לוק אלגנטי וסקסי כאחד. אך כאשר מדובר בשמלת כלה, עיצוב השסע בקו הרגל מעניק לדגם קסם מיוחד. כל כלה הלבושה בשמלה עם שסע תזכה לשלל מבטים נלהבים, תתמלא בביטחון עצמי ותפגין נוכחות מלכותית וכריזמה.

שמלת כלה עם שסע נראית יפה במיוחד בזמן התנועה. הבד המתנענע של החצאית חושף לרגע את הרגל של הכלה ואז מסתיר אותה, בכל צעד. המשחק של החשיפה וההסתרה של השסע לפרקים יוצר מראה דינאמי ומשתנה, המשלב במראה אקסטרה אלגנטי שפע של סקס אפיל מתוחכם.

שמלת כלה עם שסע

השסע יכול להיראות מדהים לא רק על החצאית הארוכה אלא גם על הקצרה, הכל תלוי במטרה והאופי של העיצוב. כך, השסע בשמלת כלה ארוכה, עד לרצפה, תיצור לוק יוקרתי קלאסי, לעומת החיתוך העמוק בחצאית באורך מידי או מיני, אשר יעניק לשמלה מראה נועז וחושני יותר.

מה המעצבים ממליצים לגבי השסע?

השסע בצד הקדמי או האחורי של החצאית ייראה מדויק ומרשים בשמלת כלה בגזרה צמודה, בסגנון בודיקון, או עם חצאית איפרון.

השסע הישר בצד אחד של הרגל מתאים לכל הדגמים של שמלות כלה ולכל בד, אך ייראה יפה במיוחד על בד בעל תנועתיות זורמת וטבעית, כמו משי, שיפון או סאטן. לעומת זאת, עיצוב שסעים משני צדדי החצאית מיועד לרוב לתפירה של שמלות כלה ארוכות וישרות מבדים עבים יותר.

שמלת כלה שסע

השסע בחיתוך אלכסוני מהירך יוצר לוק נועז, מהפכני ויצירתי במיוחד, והמתאים לגזרות עם חצאית בסגנון טוליפ.

לשמלת כלה רב שכבתית, מומלץ לעצב שסע דקורטיבי בשכבה העליונה של חצאית, שתחתיה ממוקמת שכבה מקוצרת.

גובה חיתוך השסע נע על סקלה שבין קו המותן ועד לברכיים, תלוי בסגנון השמלה, וכמובן – באופי ורצונה של הכלה. כך, בשמלת כלה נועזת במיוחד, השסע יכול להיפתח כבר מקו המותן. לאומת זאת, הדגמים הצנועים ביותר של שמלות כלה יציגו שסע נמוך, לעיתים רק מקו הברכיים.

חצאית שסע תשתלב באופן מושלם על חלק עליון בעל כתפיים פתוחות, עם צווארון V או מחוך בצורת לב. כדי להשלים את הלוק, יש להתאים לשמלה נעליי סירה סגורות או לחלופים סנדלי סטילטו פתוחות.

יש לזכור שבבחירת השמלה עם שסע, הכלה תצטרך לוותר על גרביונים, כי הם רק יפריעו להרמוניה של המראה הכללי. לכן, שמלת כלה עם שסע מיועדת לחתונה בעונות החמות. למתחתנות בחורף מומלץ לבחור בגזרות שלא מצריכות רגליים חשופות.

שמלת כלה עם שסע לא חייבת להיות בלבן. הכלות המעודכנות מוזמנות להחליף את הצבע הקלסי בגוונים אופנתיים של שנהב עדין, שמנת, אפרסק או וורוד.

שמלת כלה צמודה עם שסע

דגמי שמלות הכלה עם שסע

בניגוד למה שמקובל לחשוב, שסע בצד מתאים לא רק לדגמים הצמודים של שמלת כלה, אלא גם לגזרות עם חצאית מתנפחת האסופה בקו המותניים בכפלים מאסיביים. גם שמלת קיץ דקיקה עם מחשוף עמוק וגב תחרה תרוויח מעיצוב השסע הצדדי. השמלה עם שסע בצד תיראה נפלא גם בשילוב עם מחוך, כאשר החלק העליון יכול להיות מעוטר בתחרה או לחלופין תפור מבד חלק, עם גב פתוח או מחשוף. שסע בצד ישתלב עם שרוולים בכל סגנון עיצוב – בין אם פתוחים או סגורים, שקופים או מבד עם כיסוי מלא, קצרים או ארוכים, וכל זאת בהתאם לרצונה של הכלה.

לשמלת כלה עם שובל רומנטי וחצאית באורך הרצפה מומלץ לעצב שסע במרכז החצאית. לכלות עם רגליים דקות ומבנה גוף רזה יתאימו שמלות כלה קצרות וצמודות עם שסע בחיתוך אסימטרי. לכלות מלאות יותר מומלץ לעצב שמלה שנפתחת מקו החזה, עם שסע שתפור קצת מעל הברך.

שמלת כלה עם שסעים

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative