שמלות כלה 2021


טרנדים של שמלות הכלה לשנת 2021

למרות משבר הקורונה, שבוע אופנת הכלות – האירוע הגדול והנוצץ בתחומו – התקיים כמתוכנן בסתיו, וכל תעשיית העיצוב חיכתה בכיליון עיניים לקולקציות החדשות של שלל מעצבים בכירים מרחבי התבל. בניגוד לשנים הקודמות, הפעם התרחש האירוע היוקרתי במרחב הווירטואלי, והטרנדים החדשים הוצגו באמצעות מצגות ווידאו ומפגשי זום.

תצוגות אופנה ווירטואליות הציעו לכלות מגוון רב של סגנונות, אך הדגמים המבוקשים ביותר אופיינו באווירת האסקפיזם, בדגש על קלאסיקה רומנטית. הסיבה לכך ששמלות נשף רומנטיות חזרו לאופנה ברורה: כאשר העולם שרוי במשבר, כולנו זקוקים לחוויה “מתקנת”, זאת שתגרום לנו להרגיש כמו פעם, לפני הקורונה. ואין כמו אירוע חתונה כדי להשכיח מאיתנו את המשבר. המגמה ההפוכה, שגם היא מככבת בקולקציות החדשות, דווקא מחזירה אותנו למציאות. השמלות הפרקטיות, מבדים נוחים ובעיצובים פשוטים למדי, עשויות להתאים לכלות שיאלצו לקיים את חתונתן בחיק הטבע או בתנאי ריחוק חברתי.

שמלת כלה צמודה עם שסע

הטרנדים הפופולאריים ביותר בשמלות הכלה לשנת 2021

פומפוזיות מפוארת או צניעות אלגנטית, רומנטיקה נצחית או פונקציונליות אופטימאלית – שנת 2021 מציעה לכלות לעתיד שמלות חתונה במגוון רב של סגנונות מפתיעים. לאלה מאיתנו שפספסו את שבוע אופנת הכלות, הנה כמה עדכונים חשובים.

חצאיות קצפת ושפע של בדים: שמלות כלה “שלא מהעולם הזה”

כפי שציינו קודם, הטרנד הפופולארי ביותר השנה אינו מתחשב במציאות אלא לוקח אותנו לרגעיי החלום. השמלות המפוארות, עם חצאיות מנופחות ולוק מוגזם לכל הדעות קצת נשכחו בשנים הקודמות, אבל עכשיו הן חוזרות בגדול כפיצוי מתוק על מצב הרוח המדוכדך של הסגרים. ההשראות לטרנד זה מגיעות מעולמות תוכן שונים ומשונים: אגדות ילדים, ימי הביניים, עוגות קצפת וממתקי גומי, חצאיות טוטו של בלרינות ואפילו ממדע בדיוני וסרטי הפנטזיה.

שמלות כלה נשף 2021

לכל צרה שתבוא: שמלות כלה לחתונה בצל הקורונה

לשמלות הכלה במראה המינימליסטי התרגלנו כבר בשנים הקודמות. גם השנה הן מוצעות בקולקציות המובילות, והפעם יש להן יתרון משמעותי על פני שמלות הנשף המוגזמות: אלה הן שמלות שמותאמות לתנאים החדשים בהם מתקיימות חתונות רבות בחצר או בגינה, עם מספר אורחים מצומצם. קוים נקיים, בדים גמישים, נוחות אופטימאלית, בשילוב עם אלגנטיות ותחכום, הן הפתרון האידיאלי לכלות שמתחשבות בנסיבות המציאות.

השמלה המטיילת לכלה שנשארת בבית

הטיולים בחו”ל הפכו עבור רבים מאיתנו לזיכרונות עתיקים, אך אין זה אומר שאנחנו לא יכולים לחלום על העולם הגדול. לכלות שמתגעגעות לאווירת חו”ל מוצעות השנה שמלות חתונה בהשראת יעדי תיירות אהובים. מהדגמים בהשראת וורסאי הצרפתית, דרך מראה אוריינטלי ועד ללוק בסגנון הוליוודי – הכלה בשנת 2021 אמנם כנראה לא תטייל בארצות רחוקות, אך בהחלט תוכל ללבוש אותן על עצמה.

פיית היער – שמלות כלה במוטיב פרחוני

הטרנד הטבעי שמוכר לחובבי האופנה מהשנים הקודמות מסרב לעזוב את הבמה, וטוב שכך. גם בשנת 2021 חובבות הטבע המתחתנות יוכלו להתגנדר בשמלות אווריריות, קלילות ואביביות, עם קישוטי פרחים, פרפרים וכל מה שביניהם.

שמלת כלה עם פרחים

שמלת הכלה שמשנה את צורתה

היום יותר מתמיד מעצבי שמלות הכלה מחפשים אחר הדרך לאפשר גמישות ולהרחיב את האפשרויות של השמלה גם לשימוש חוזר בעתיד. שמלות כלה מיני חזרו ובגדול אבל הפעם הן מאווזרות בחצאיות, גלימות ושובלים נשלפים שאפשר בקלות לחבר או לנתק ולקבל לוק חדש לגמרי.

גם יצירתי וגם נוח – שמלות כלה עם תוספות שניתנות להסרה, מתאימות לכל עונה, אך אידיאליות לחתונות חורפיות. שכמיות בסגנון ויקטוריאני, בולרו אקזוטי או עליונית מטול – כל אלה יוסיפו לכלה שיק מתוחכם וגם יחממו אותה במידת הצורך.

שמלות כלה 2021

השמלה האסימטרית – למראה לא שגרתי

האופנה משקפת את המציאות, והמציאות בימים אלה אינה מאוזנת. השמלה בגזרה אי סימטרית היא הטרנד המפתיעה של השנה. שרוולים לא אחידים, חיתוכים וכיווצים בצד אחד, חצאית עם קו אורח משתנה – האלמנט האי סימטרי הופך את הלוק לשונה, מהפכני, שובר מוסכמות, כפי שעושה זאת המציאות בצל המשבר.

מאפייני עיצוב נוספים של שמלות הכלה 2021

צורניות – תחת ההשפעת המינימליזם הכללית שמתמשכת כבר זמן מה ושומרת על הקוים הנקיים והשקטים של גזרות, מתעוררת העונה חיבה מיוחדת לאלמנטים גדולים בעלי צורניות מובהקת וברורה. צורות גדולות של קיפולי בד ועיטורים (אחד או שניים, לא יותר) הופכים לנושא המרכזי של שמלות הכלה ומקבלים ביטוי בשרוולי פעמון או בלון, תיפורי ענק בחצאית או במחוך.

פפיונים – הם נטשו את מקומם המוצנע של הקישוט המשני ועלו על הבמה המרכזית כחלק מגזרת השמלה

גב חשוף – כן, שמלות עם גב פתוח הן תמיד באופנה, אבל העונה נראה שהגב חשוף מתמיד

מחשוף מרובע – הוא אחד מסימני ההיכר של האופנה העכשוית, לא רק של שמלות הכלה, ואילו יש לזכור כי הוא עלול להיות גם פחות מחמיא לחלק מהכלות ולעשות בו שימוש נכון

שרוולים נופלים וכתפיים חשופות – מראה חושני וכובש. לפעמים השרוול רק נופל קצת בנונשלנטיות מהכתף ולפעמים הוא מנותק לגמרי מהשמלה שהיא למעשה שמלת סטרפלס

שמלות כלה באורך מידי – הן עושות קמבק שקט שעדין לא מורגש בשטח, אבל מביא רוח רעננה של וינטאג’ באריזה של 2021

שמלת כלה בקוים פשוטים – זה מאוד מתאים לתקופה המשוגעת בה החתונות הפכו לאירוע קטן והרבה פחות מגונדר. ואילו אל תתבלבלו – שמלת כלה פשוטה של 2021 היא לא משעממת כלל. גם אם הגזרה אינה מורכבת, יש מאחוריה תחכום עיצובי אשר מפצה על הפשטות בדרך אחרת – מבנה, בדים, חריזה, תחרה ועוד.

 

שמלת כלה 2021

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative