הטרנדים החדשים של תחרה בשמלות כלה


חולמת על שמלת כלה מתחרה מעוצבת בסגנון קלאסי, כפרי, מודרני או  אולי בוהו שיק? ודאי יעניין אותך לדעת כיצד נראים בדי התחרה של היום ומה הטרנדים העכשוויים בשמלות הכלה שעושות שימוש בתחרה.

כשמדברים על שמלות כלה הדימויים שעולים לנו בראש הם מאוד מגוונים ומשתנים מאדם לאדם. יש שחושבים על שמלות נשף קלאסיות נפוחות ונשפחות, אחרים מדמיינים מראה של שמלת כלה קלילה משיפון אוורירי ברוח כפרית רומנטית, חלק מאיתנו יפנטזו על שמלה מודרנית צמודה, שיקית האלגנטית, אולי עם נגיעות וינטאג’. ואילו יש פריט אחד שסביר להניח יהיה חלק מרוב שמלות הכלה שבראשינו – זו היא תחרה. בד תחרה עשיר ודומיננטי שמרכיב את כל השמלה או רק דיטייל רקום קטן במחוך או בשרוול – כך או כך, תחרה בתפיסה של כולנו היא חלק בלתי נפרד אשר מזוהה באופן מובהק עם שמלת הכלולות.

לקטלוג שמלות כלה מתחרה >

שמלת כלה תחרה עם חגורה

אז נכון, התחרה מלווה את שמלות הכלה מזה מאות שנים. עיטורי התחרה מוסיפים חגיגיות מיוחדת ומעניקים רכות וקלילות למראה השמלה כולו. אולם אם נתבונן מקרוב נוכל להבחין באופייה המשתנה של התחרה לאורך זמן ובאופן בו היא משפיעה על הלוק הכללי ולעטים אף משנה לחלוטין את הקונספט העיצובי של השמלה.

בדי התחרה באופן מסורתי היו מיוצרים כאריגים או סריגים במבנה של רשת מעוצבת בדגם מסוים. קיים מספר גדול של טכניקות ליצור תחרה אשר התפתחו לאורך ההיסטוריה ותפסו את מקום הכבוד בטרנדים האופנתיים של התקופות השונות. בין סוגי התחרה המוכרים יותר ניתן לציין תחרה ארוגה על הנול, תחרה סרוגה, רקומה, קרושה, מקוק, סלילים, פילה, טנריפה, אירית, בפראנג, שאטלנד ותחרת מחט. מהפכה של ממש בעיצוב בדי התחרה התרחשה עם כניסתו של עולם הטקסטיל לתעשייה והתפתחות שיטות ייצור חדשות.

אולם הטכנולוגיה אינה הגורם היחיד אשר קובע כיצד תיראה התחרה העכשווית. מראה בדי התחרה ממציא את עצמו בכל פעם מחדש בהתאם לתפיסות עולם המתפתחות, דימויים, מגמות עיצוב עולמיות ואף שינויים פוליטיים. נקודת מבטו של מעצב האופנה היא בסופו של דבר ביטוי לתחושות ומצב הרוח של כולנו, תמצית של החששות והמשאלות שלנו. אז מה מספרת לנו התחרה העכשיוית?

שמלת כלה תחרה נוצצת

עיצוב שמלת הכלה ובדי התחרה

הדרך הטובה והכיפית להסתכל ולבחון בדי תחרה היא באופן טבעי התבוננות בסגנונות העיצוב של שמלות הכלה.

הסגנון הבוהמי

שמלות כלה בוהו שיק היו הסנונית הראשונה של סגנון הבואו הרומנטי ששטף אותנו בכל מקום כמו נחשול ענק. היום פרטי עיצוב בוהמייניים מקיפים אותנו בכל מקום החל מכלי ההגשה, טקסטיל לבית ועד ריהוט ועיצוב פנים. המאפיינים המרכזיים של סגנון הבוהו עוסקים בחופש, טבע, תעוזה ושחרור. שמלות כלה בוהו שיק הן בעלות גזרות לא פורמליות נשפכות וקלילות. בדי התחרה של הסגנון הבוהמי הם בעלי טקסטורה גדולה עם עיטורים בולטים מעולם הצומח, דיטיילים של מקרמה, קרושה, פרינג’ים, גדילים וחרוזים.

שמלות כלה בוהו שיק

 

שמלת כלה כפרית

התחרה של שמלות כלה כפריות היא אולי הקרובה ביותר למקור, לתחרה המסורתית. יש בה משהו שנראה לפעמים גולמי ואותנטי, אמתי, ממש כמו כל דבר בסביבה הכפרית. תחרה עשויה עבודת יד, לא מתוחכמת מדי אבל משדרת המון חום, חיבור למקור ולטבע.

שמלות כלה כפריות

 

הכלה הפייתית

זה המקום להפליג עם הדימיון. ממש כמו בסיפורי הפנטזיה שמלת כלה פייתית לוקחת אותנו למקומות רחוקים, לפעמים לא ראליסטיים, מלאים בהתרגשות של ילדה, תום וחן. שמלות הכלה הפיתיות יודעות לעשות קסמים אמתיים ולתחרה יש חלק גדול בפלא הזה. בדי התחרה של שמלת כלה פייתית לוקחים השראה בעצים הענקיים של יערות העתיקים ומרבדים של פרחים צבעוניים. אפשר ממש לראות את המוטיבים של העושר הטבעי הזה שזורים בתוך התחרה. ואם זה לא מספיק אז נוסיף גם קצת ברק וניצוץ של אבקת הקסמים ושכבות שקופות של מסתורין וציפיה.

שמלת כלה פייתית

שמלות כלה פיה

שמלת כלה שכולה גלאם ושיק

חושניות, אלגנטיות ולפעמים נועזות – שמלות כלה גלאם הן מלאות ביטחון וביטוי עצמי, חגיגה של גזרות סקסיות, בדים יוקרתיים, נוצצים ומעוטרים בכל טוב. לא עוד פרח או קישוט – בדי תחרה רקומים בעלי דוגמה שתופסת את כל תשומת הלב, אפליקציות תחרה מרהיבות, חרוזים, פייטים, אבני חן יקרות ופנינים – הכל הולך כדי ליצור את אפקט הוואו ולהפוך את הכלה למוקד החתונה.

שמלות כלה גלאם

שמלת כלה נוצצת

תחרה מודרנית

אנחנו רגילים לראות בתחרה אלמנט נשי, רך ועדין. ואילו הוא ממש לא חייב להיות כזה. בתקופה האחרונה בדי תחרה בעלי מבנה גאומטרי, קווי או מופשט מושכים תשומת לב רבה של מעצבי שמלות הכלה. יש לתחרה בעיצוב מודרני כוח מיוחד שמשדר קידמה, הי-טק, משהו צעיר ועצמתי.

שמלת כלה תחרה

שמלת כלה סקסית

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative