שמלת כלה סטרפלס


רוב הטרנדים בעולם עיצוב שמלות כלה נוצרים, מתחלפים ונעלמים במהרה, לעיתים תוך עונת חתונות בודדת. אך שמלת סטרפלס, מלאת נוכחות, אלגנטית וחושנית, תמיד שומרת על רלוונטיות ולעולם לא יוצאת מהאופנה.

למעשה, שמלת כלה סטרפלס היא אחד העיצובים הפופולאריים ביותר אצל כלות בכל רחבי העולם, כבר עשרות רבות של שנים. הסיבות לכך מובנות מעליהן – מחוך מעוצב עם מחשוף עמוק ללא כתפיות מעניק לגזרה צורת שעון החול היפיפייה, המדגישה את הרוך והקימורים של הגוף הנשי. ואולם, שמלת סטרפלס עלולה להפוך לאסון אופנתי אם היא אינה תפורה נכון או לא מתאימה למבנה הגוף של הכלה. אז למי כדאי לבחור בשמלת סטרפלס ולמי מומלץ להימנע ממנה? מה צריך לדעת כדי להפוך את שמלת הסטרפלס למושלמת? האם אפשר ללבוש אותה לחופה? כל התשובות – בשורות הבאות.

לקטלוג שמלות כלה סטרפלס >

שמלת כלה סטרפלס

מבנה גוף לשמלת סטרפלס

כל כלה עם חזה גדול תיראה מצוין בשמלת סטרפלס. בעלות חזה קטן, לעומת זאת, עלולות להיראות בשמלות כאלה לא במיטבן, מכיוון שהמחשוף העמוק והמודגש יגרום לחזה להיראות שטוח וחסר צורה. לבעלות חזה גדול במיוחד מומלץ לבחור חיתוך סטרפלס בצורת לב או מפתח עגול ולא פס ישר.

כלות במשקל קל או בינוני ייראו חטובות ומעוצבות בשמלת סטרפלס. כלות במשקל כבד, לעומת זאת, ייראו מלאות אף יותר, מכיוון שכפלי הגוף שנאספות על ידי מחוך הסטרפלס באזור שמתחת לבית החזה יוצרים מראה נפוח וחסר פרופורציות.

שמלות סטרפלס מתאימות במיוחד לנשים גבוהות, או לאלו שהתברכו בפרופורציות מושלמות. לנשים נמוכות או בעלות חלק עליון ארוך שמלת סטרפלס מתאימה פחות, כיוון שהיא מקצרת וויזואלית את הסילואט.

שמלת סטרפלס המעוצבת עם פס מותן גבוה ומודגש תחמיא במיוחד לכלות עם מותניים צרות.

יחד עם זאת, לכל בעיה אפשר למצוא פתרון. עם מעט התאמות, כמעט כל אחת יכולה ליהנות מהלוק מרשים, קלאסי, השופע סקס אפיל של שמלת כלה בגזרת סטרפלס. הנה כמה טיפים להתאמות “חכמות” שאספנו עבורכן.

שמלת כלה מחוך סטרפלס

כיצד להתאים שמלת סטרפלס למבנה הגוף של הכלה?

כלות בעלות חלק עליון רחב, כתפיים מאסיביות וידיים מלאות יכולות ליהנות מכל היתרונות של שמלת סטרפלס אם יוסיפו לשמלה צעיף שקוף, שרוולון או עליונית קלילה. תוספת הבד תטשטש וויזואלית את המאסיביות והכבדות של החלק העליון ותיצור מראה הרמוני, נסיכותי ופרופורציונלי.

לנשים עם אגן רחב מומלץ לבחור בשמלת כלה בגזרת A, אשר תיצור סילואט מחוטב יותר, תקטין וויזואלית את האזור הרחב ותעביר את הפוקוס לאזור המחשוף.

בעלות חזה נפול, קטן או חסר צורה יכולות להיעזר בחזייה מרופדת עם פסי סיליקון או ג’ל מעצב אשר יצמידו את השדיים ויעניקו להן נפח.

שמלת כלה סטרפלס עם שרוולים

מה הם האלמנטים המרכזיים בגזרת סטרפלס?

מעבר לצורת החיתוך של מחשוף השמלה (ישר, מעוגל, בצורת וי או לב וכו’), בעיצוב שמלת סטרפלס יש להתייחס לשני אלמנטים נוספים: החזיה והמחוך.

החזיות המודרניות שמיועדות ללבישה מתחת לשמלות סטרפלס עשויות בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת הדבקה יציבה ללא תזוזה ומתאפיינות במשקל קל, כמעט בלתי מורגש. בדרך כלל, החזיה לשמלת סטרפלס תפורה עם קשת ברזל וקרסים בגב.

המחוך האידיאלי לשמלת סטרפלס צריך להיות חזק ויציב במיוחד, עם תמיכה מוגברת לאזור החזה. יחד עם זאת, יש להימנע ממחוך קשה מדי, מכיוון שהוא יקשה על הכלה לנשום, לאכול, לדבר ולזוז בחופשיות. הפתרון נמצא איפה שהוא באמצע: מחוך חזק, תומך, מעצב ומחטב אך יחד עם זאת גמיש ונושם.

ולסיום סיומת, הנה הטיפ המוצלח לכלות שלא מוכנות לוותר על שמלת סטרפלס גם בשלב החופה; כדי לא להפר את נהלי הטקס, יש לכסות את הכתפיים באמצעות פריט לבוש “מודולארי”, הניתן להסרה בקלות לאחר החופה. הפתרון הפשוט והנוח הינו הוספת עליונית מבד קליל, המעוטר עם תחרה עדינה.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative