הנגשת אתר תמרה שמלות כלה

אנו בתמרה שמלות כלה רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ובמתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים, ולשם כך מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט של הסטודיו.

הסטודיו מונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

מטרת ההנגשה הינה לשפר את האתר כך שיהיה זמין, נוח וידידותי לשימוש עבור אנשים עם מוגבלויות תנועה בידיים או בראייה, לבעלי לקויות קוגניטיביות ולאנשים המתקשים בהפעלת המחשב והאינטרנט, ולאפשר לכולם לגלוש בנוחות ובמהירות וליהנות מהתכנים ומהשירותים שפותחו במיוחד עבור הלקוחות והגולשים.

אמצעי הנגישות באתר

תקינה – האתר נתמך ע”י דפדפנים תקניים.

תוכן האתר – התכנים באתר נכתבו בצורה פשוטה, ברורה ונהירה, כולל קטגוריות וכלים שונים לאיתור מהיר של מידע.

עיצוב האתר – האתר עוצב תוך מודעות והתאמה לגולשים ולקוחות עם לקויות ראייה.

מבנה האתר – מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטים הבנויים באמצעות רשימות המאפשרים התמצאות קלה, פשוטה ומהירה באתר.

הגדלת התצוגה באתר – גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע”י לחיצה בו זמנית על המקשים Ctrl”” ו “+” (קונטרול ופלוס). כל לחיצה על צמד המקשים האלו תגדיל את התצוגה ב-10%. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ בו זמנית על המקשים Ctrl”” ו “-” (קונטרול ומינוס). כמו כן האתר מאפשר שינוי גודל הכיתוב ע”י כפתור הגדלת/הקטנת טקסט שנמצא בצד ימין בעמודי האתר.

הפעלת האתר באמצעות מקלדת – גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.

כל האזורים בעמודי האתר מוגדרים באמצעות כותרות – כותרות ברמה ראשונה (heading level 1) הן הכותרות הראשיות של העמוד. הכותרות המשניות הן ברמה שנייה, שלישית ורביעית.

אנו נמשיך לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכל. אם בכל זאת נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר.


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative