שמלת כלה זולה


לעתים אין קשר בין מחיר השמלה לבין המראה שהיא משדרת. שמלת כלה זולה יכולה להיראות סופר יוקרתית ואילו העובדה ששילמת מחיר גבוה עבור שמלת הכלולות שלך לא הופך אותה לחסינה מהמראה הזול. מהן הסיבות שבגללן שמלות כלה יכולות להיראות זול?

שמלת כלה זולה

בדים לא איכותיים ותחרה זולה

שמלות כלה צורכות כמות בדים לא מבוטלת במיוחד אם מדובר בשמלות נשף נפוחות. מעצבי שמלות כלה לעתים מנסים להוריד את מחיר השמלה ולחסוך בעלות הבדים מה שמביא אותם לבחור בבדים סינתטיים באיכות ירודה כמו למשל פוליאסטר. עדיף לבחור בעיצוב פשוט יותר של שמלת הכלה אבל לתפור אותה מחומרים איכותיים. שמלה עם אלמנטים קטנים של תחרה איכותית עבודת יד תיראה הרבה יותר טוב מאשר שמלה שכולה תחרה זולה תעשיית.

מבריק מדי

לפעמים גם שמלת כלה יקרה נראית זול כשהיא עושה שימוש בבדים מבריקים מאוד או ביותר מדי אבני חן נוצצים. שימוש לא נכון בברק עלול ליצור קונוטציה של טעם רע וחוסר תחכום. אם החלטת ללבוש שמלת כלה מבריקה צריך לעשות את זה בזהירות רבה, עם תשומת לב לכמות הברק ואופן השימוש בו.

לבן מדי

לבן בוהק יכול להיראות נוקשה וגרפי, לגנוב את ההצגה לכל הפרטים הקטנים שהשקעת בהם כל כך הרבה מחשבה. גוונים עדינים של קרם או שמנת יעניקו לשמלה אווירה של רכות מתוחכמת ורומנטיות. מי אמר שהכל חייב להיות לבן? מותר גם להשתמש בהדגשים של אלמנטים צבעוניים.

גזרה מסוכנת

היזהרי משמלות כלה שקצרות מקדימה וארוכות מאחורה. בחירת גזרה זאת מראש מכניסה אותך לקבוצת סיכון. עדיף לבחור – ארוך או קצר. אם את בכל זאת רוצה ללכת על שמלת כלה בעלת אורך אסימטרי צריך לבדוק באלף עיניים את האורכים, החומרים, הגזרה והאביזרים.

התלהבות יתר

קיפולים, פפיונים, חרוזים, אבני חן, תחרות ושילובי בדים, סיכות וסרטים – לפעמים זה פשוט יותר מדי. כמובן לא חייבים לבחור בשמלת כלה פשוטה אבל לא לאבד את האיזון וטעם טוב. תתמקדי באלמנט עיצובי אחד ותהפכי אותו לנושא העיקרי של שמלת הכלולות שלך. כך תעצימי אותו וגם לא תהפכי את השמלה למצועצעת וגרוטסקית.

אם התקציב מוגבל מדי אבל את לא מוכנה להתפשר על האיכות אנו מזמינים אותך לשיחת התיעצות.

שמלת כלה פשוטה וזולה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative