שמלות כלה וינטאג’


שנות ה- 20 העליזות הן ללא ספק שנים שנותנות לי הרבה השראה בעיצובים, ומובילות אותי לעיצובים של שמלות כלה בסגנון וינטאג’.

לא מזמן סיימתי לקרוא את הספר “גטסבי הגדול” דלאסיקה אמריקאית נפלאה משנות ה- 20. לא מזמן יצא הסרט בקולנוע וזה עשה לי חשק לקרוא את הספר ולצלול לתקופה שמבחינת אופנה אני מאוד מאוד אוהבת. הספר והסרט (בכיבם של ליאונרדו דיקפריו וקארי מוליגן) מציג את רוח התקופה בחברה הגבוהה הניו יורקית בצורה ציורית ונפלאה.

שמלות וינטאג'

ברוח התקופה

כמה מילים על רוח התקופה – הימים הם ימי הזוהר שאחרי המלחמה הגדולה (שאחר כך השתנה שמה למלחמת העולם הראשונה..) – שמחה גדולה ושחרור, הגברים חוזרים הביתה, הג’ז הטרנדי מתנגן ברקע ומהווה את פסקול התקופה, מסיבות קוקטייל בכל ערב וחיי חברה ענפים – והנשים…הנשים הן במרכז: יפות, זוהרות, משוחררות, סקסיות מסתוריות ולעתים אף פרובוקטיביות. האישה נראתה שברירית, אך הייתה חזקה ולפעמים אף מניפולטיבית. וכמובן, שכל זה השפיע על האפנה של אותן שנים – חיי חברה הרי מצריכים לבוש בהתאם, בדים נוצצים, גבות חשופים, המון אביזרים מכובעים ועד נוצות, הכל הולך.

עיצוב וינטאג’

שמלות כלה וינטאג’ שאני מעצבת שואבות את ההשראה משמלות הערב של שנות ה- 20, בעיקר אלמנטים מתוכן – סגנון השרוולים, המחשופים, המשחק המרתק בין צנוע לפרובוקטיבי….וכמובן, החומרים של התקופה – תחרה, שיפון והשילוב הנפלא ביניהם, משחקים של שקוף ואטום, שילוב אמיץ בין מרקמים שונים.

וינטאג' עיצוב וינטאג

האביזרים של אז מהווים גם השראה, אבל בנגיעות, הרי הנשים של היום מאובזרות הרבה פחות מנשות הזוהר של שנות ה-20, אבל סיכה פה, חרוזים או אפליקציה רקומה לשמלה שם – הם כולם גרסה מעודנת ברוח התקופה עם התאמה לשנות ה-2000.

אין ספק ששנות ה- 20 נותנות בסיס כיפי לעיצוב שמלות כלה וינטאג’, הרבה רעיונות, השראות ובעיקר – תחושה שכמעט הכל מותר והאשה חזקה ונשית ומותר לה לבטא את זה!

מקור התמונות iwishuponstars-deactivated20130

שמלות כלה וינטאג’ בסטודיו תמרה

לכל שמלות הוינטאג’ >>

שמלת כלה וינטג' שמלת כלה וינטאג'

שמלת כלה וינטג’

שמלת כלה מרשימה בהשראת הוליווד של שנות ה-40.. גזרה נשית מאוד המבליטה ומעצבת את קווי המתאר של הגוף. שילוב תחרה בגוון פודרה עדין מדגיש את מירקם התחרה ומבליט אותו. 

שמלת כלה גל

דגם גל של קולקציית שמלות הכלה 2013 הוא געגוע לשנים ההם – מראה אוורירי וגלי בזכות הוולנים בשילוב עם מחשוף מאופק יוצר כלה שובבה אך נשית ורכה.

 

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative