שמלת כלה לריקודים


בין אם את ובעלך לעתיד מתכננים להשקיע בהכנת ריקוד חתונה מרשים ובין אם החלטתם להסתפק בכמה צעדים מאולתרים, הרגע בו תופיעו במרכז הרחבה לאור הזרקורים חייב להיות עוצר נשימה, מלא קסם ורומנטיקה. ובכן, ההכנה שלכם להופעה על הרחבה צריכה לכלול לא רק את בחירת השיר וריקוד החתונה המושלם, אלא גם את עיצוב שמלת הכלה שתתאים גם לריקוד החתונה וגם למסיבה שתחל לאחר מכן.

שמלת כלה לריקודים

התאמת שמלת כלה לריקודים – כל הפתרונות

עבור כלות רבות, בחירת שמלה כלה הינה משימה לא פשוטה. בין שלל ההתלבטויות, יש אחת שתעסיק כל כלה חובבת ריקודים: האם שמלה יוקרתית ומפוארת, עטורת שכבות וקישוטים, תתאים לשלב הריקודים בחתונה? ואם לא, האם יש לוותר עליה מראש ולבחור בשמלה קלילה, פשוטה ונוחה, שתאפשר את מלוא חופש התנועה?

סוגיה זאת מעסיקה לא רק את הכלות, אלא גם את מעצבי שמלות הכלה. לרשות הכלה – שלושה פתרונות מצוינים:

  1. אחד מהם מצריך להתאים את התקציב לא לשמלת כלה אחת, אלא לשתיים: שמלה אחת לחופה והשנייה – לשלב הריקודים.
  2. פתרון יצירתי וחסכוני יותר, מצריך בסך הכל מספר שינויים ושדרוגים בעיצוב, כדי לקבל שמלת כלה “מודולארית”. כך למשל, שכבת חצאית הניתנת להסרה, יכולה להפוך לוק אלגנטי ורשמי שמיועד לשלב קבלת האורחים והחופה, למראה משוחרר וקצרצר, בו יהיה נוח להשתולל על רחבת הריקודים.
  3. אם בכל זאת התקבלה ההחלטה לבחור בשמלת כלה אחת ויחידה, יש לעצב אותה בהתאם: הגזרות הצמודות עם חצאית שמגבילה את תנועת הרגל – מחוץ לתחום, ובמקומן יש לבחור בין הדגמים המשוחררים עם גזרת A, חצאית קלה, נוחה ורחבה, שתיראה אלגנטית ויפה בשלבים הרשמיים של החתונה ותאפשר מרחב תנועה על רחבת הריקודים.

שמלת כלה עם שרוולים קצרים

גזרות לשמלת כלה לריקודים (שמלת כלה שנייה)

אם בחרת באפשרות של שתי שמלות נפרדות, השמיים הם הגבול: השמלה הרשמית יכולה להיות אקסטרה יוקרתית ומפוארת, ואילו שמלת כלה שנייה, זאת שמיועדת לחלק הלא פורמלי של האירוע – פשוטה וקלילה.

שמלת כלה לריקודים תפורה בדרך כלל מבדים דקים ונושמים (כדי שלא תזיעי) ומעוצבת בגזרה משוחררת, נוחה עם חצאית פתוחה או נמתחת שאינה מגבילה תנועה. הדגמים לשמלה השנייה לרוב לא יכללו שרוולים ארוכים ויהיו באורך החצאית מידי או מיני, או בקו אורך אי סימטרי .

תוכלי לבחור בין שלל הסגנונות; שמלת כלה קלאסית קטנה (כמו השמלה השחורה הקטנה הסקסית שיש לך בוודאי בארון, רק בלבן), שמלת רטרו, ברוח שנות ה-20 ללא קו המותר, או באווירת שנות ה-50 עם חצאית טול מתנפחת, או לחלופין, שמלת בוהו במראה טבעי, בקווים נקיים, זורמים ומלטפים.

אם החלטת לזרום עם האפשרות הזו, קחי בחשבון את העלויות הגבוהות ואת הסוגיה הלוגיסטית שכרוכה בתהליך ההחלפה בין השמלות. מצד שני, תחשבי על אפקט ההפתעה שמצפה לאורחים כאשר תפציעי בפניהם בלוק השני. כך או אחרת, השמלה השנייה צריכה להיות פונקציונלית, זאת שלא דורשת התעסקות יתרה בתהליך ההלבשה וזאת שנוח לרקוד בה.

שמלת כלה לרחבת הריקודים

שמלת כלה מודולארית – הטוב מכל העולמות

את החלק הרשמי של החתונה את תעבירי בשמלת כלה בגרסתה המלאה האלגנטית, עם חצאית ארוכה, שרוולון או עליונית, שובל ארוך, כפפות, או כל אלמנט דקורטיבי נוסף שתרצי להתגנדר בו. בחלק השני של האירוע תציגי את הלוק השני, שופע שיק צעיר ופראי, אשר יתקבל כאשר תסירי את פרטי הלבוש המיותרים. כך, תוכלי להוריד את השכבה החיצונית של החצאית (שמתחתיה מסתתרת חצאית שניה, קצרה וקלילה) ולשחרר את העליונית כדי לחשוף כתפיות דקות וגב פתוח.

המלצות לשמלת כלה אחת

אם בכל זאת תרצי להסתפק רק באאוטפיט אחד, הנה מה שכדאי לך לקחת בחשבון:

  1. בדי התפירה צריכים להיות קלים, דקים ונושמים, כגון משי, תחרה או סאטן.
  2. הגזרה המועדפת תהיה ללא שרוולים, עם מחשוף V עמוק או גב פתוח.
  3. מומלץ לצמצם את מספרם של אלמנטים דקורטיביים כבדים שמוסיפים לשמלה משקל.
  4. יש לוותר על פריטים מורכבים ומסורבלים, המקשים על התנועה.
  5. כדאי לבחור בחצאית שלא צמודה לרגליים ולא לוחצת על המותן. אפשר להגביל את אורך החצאית למיני או מדי או לעצב שסע גבוה בחצאית ארוכה.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative