שמלת כלה שנייה


עבור רבות מאיתנו, הנשים, בחירת שמלת כלה היא כנראה החלק החשוב ביותר בתהליך ההכנות לחתונה. כל כלה חולמת על שמלה מושלמת – יפה, אלגנטית, מותאמת בצורה מושלמת למבנה גופה, מבטאת באופן מדויק את האופי והסגנון שלה, וכמובן – נוחה ונעימה. ואולם, האם שמלה אחת יכולה לספק מענה לכל הדרישות האלה? האם אותה שמלה יכולה להתאים גם לטקס החופה וגם לבמת הריקודים? או שאולי שמלה אחת אינה מספיקה?

 

ובכן, הכלות היצירתיות והמשקיעניות, שרוצות להציג לוק שונה בשלב הפורמלי ובשלב המסיבה, בין אם מטעמי הנוחות ובין אם כדי לשמור על אפקט ההפתעה, בוחרות לרוב באפשרות השנייה: לאחר הטקסט ולפני תחילת שלב הריקודים, הלוק הרשמי, יוקרתי ואלגנטי (לרוב סגור וצנוע יותר) מוחלף לשמלה קלילה, עדינה ונוחה, עם מרחב תנועה גדול יותר, כזאת שתאפשר לכל כלה חובבת ריקודים להשתולל על הרחבה בלי הפרעות.

ואם לא מתחשק לכלה לבצע את תהליך ההחלפה המורכב באמצע האירוע, אפשר להיעזר בפתרון ביניים: שמלה מודולרית המאפשרת להסיר חלקים (כמו שכבת חצאית עליונה למשל) כדי לקבל לוק שונה לגמרי בשלבי החתונה השונים.

שמלת כלה מודולרית

מה מאפיין את שמלת הכלה השנייה?

לכלה החולמת על חגיגת ריקודים סוערת מוצעות שמלות חתונה במגוון עצום של עיצובים ודגמים. החל משמלת כלה קלאסית, שמלת כלה בסגנון ויטאג’, מבדי קרפ ועד לטול – כל אחת יכולה לבחור את הדגם האולטימטיבי עבורה. יחד עם זאת, יש לשמלות כלה שניות גם אפיונים זהים. כך למשל, רוב השמלות המתאימות לריקודים מעוצבות ללא שרוולים, עם החצאיות באורך מידי או מיני (או באורך אסימטרי) במבנה רחב, העשויות מבדים נושמים וקלילים.

כמו כן, שמלה שנייה לרוב תהיה פחות נפוחה ומפוארת ויותר נקיה בעיצובה, עם קישוטים מעטים וקלי משקל, ללא אלמנטים מכבידים או מגבילים. התנאי המרכזי בה הינו נוחות, ופרמטר זה ישפיע לא רק על היכולת של הכלה לנוע בחופשיות ובלי להזיע אלא גם על ההרגשה הכללית.

שמלת כלה זוהרת

 שמלת כלה שנייה – המלצות של המעצבים

שמלת וינטג’ קצרה

האאוטפיט במראה משוחרר עם בד קליל וגב פתוח, המתהדר בפייטים ופרנזים נוצצים בהשראת שנות העשרים של המאה הקודמת – שוב באופנה. סגנון הרטרו מציע לכלות מודרניות מראה חושני, בעל נוכחות מרשימה וניחוח הוליוודי של פעם. האופי הדומיננטי של שמלת כלה וינטג’ הופך אותה מושלמת הן לשלב הקוקטיילים והן לשלב הריקודים.

לחובבות אופנת שנות החמישים מציעים המעצבים דגמים עם חצאית טול מנופחת, נוצצת וקלילה, אשר תרגום לכל כלה להשתלט על רחבת הריקודים בשיא האנרגיה ועם שפע של שיק וגלאמור.

שמלת מיני קטנה עם כתפיות דקות

שמלה לבנה קטנה (Lwd) בדומה לאחותה השחורה המפורסמת, נוטפת חושניות מטורפת. שמלת מיני בקווים מינימליסטיים אומנם מדגימה לוק פשוט למדי, אך תוספת מפתיעה אחת (כמו למשל שכבת וולנים על החצאית) עשויה להפוך אותה ללהיט אמיתי, ואת הכלה שלובשת אותה – למלכת הריקודים שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים.

שמלת כלה במראה אוברסייז, ללא הצמדה במותניים

פתוח, חופשי, קליל ומשוחרר – הדגם המקורי של שמלת כלה בוהו עם צווארון קולר וחצאית קצרה מבד משי או סאטן יתאים לכלה שאוהבת לוק טבעי ופשוט ויעניק לה את כל הנוחות שבעולם.

שמלת כלה תחרה רקומה

שמלה שקופה המשלבת תחרה וטול

לכלות נועזות, אמיצות ואופנתיות מציעים המעצבים לוק הורס ולא סטנדרטי עם שמלה במוטיב פרחוני עדין על בד תחרה חצי שקוף בתוספת שכבת טול מקו המותן. משחקי שקיפות מעניקים לשמלה מראה אקזוטי המשלב חושניות לצד אלגנטיות ויוקרה.

שמלה עם חצאית שסע

עיצוב שסע עמוק בצד הרגל יתאים לכלות שלא מוכנות לוותר על אורך מקסי וגזרת חצאית שיק צמודה מחמיאה. כך למעשה תרווח הכלה גם מראה אלגנטי מחטב וגם חופש לנוע על במת הריקודים.

שמלת כלה לריקודים

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative