שמלות כלה 2019


נכון שיש עוד קצת זמן, אבל אפשר כבר להריח באוויר את ההתרגשות של הקולקציות החדשות. לאן מועדות פניהן של שמלות הכלה ב-2019 וכיצד הן יראו?

הדוגמניות הנוצצות השלימו את הסיבוב במסלולי התצוגה היוקרתיים של מרכזי האופנה העולמיים וחשפו את פרי עבודתם של מעצבי שמלות הכלה המובילים. כמו בכל שנה, תצוגות הקולקציות החדשות של שמלות כלה בשבוע האופנה מושכות את עיניהן של הכלות מכל העולם ומכתיבות את הטרנדים בענייני החתונות. אז מהם החידושנים של שנת 2019? אנחנו נספר ואתם תחליטו מה לאמץ ועל מה אפשר אולי לדלג.

כל כלה היא מלכה ליום אחד

קודם כל אמירה זו היא תמיד נכונה. ואילו השנה התפיסה המלכותית מרחיקה לכת ומקבלת ביטוי חזק במיוחד בקוי העיצוב של שמלות הכלה. ויש לכך סיבה מאוד ברורה. חחתונה של הנסיך האמתי שתפסה את הכותרות השנה עוררה את גל ההתלהבות מהטרנד המלכותי והשאירה חותם גם על שמלות הכלה. שמלת הכלה של מייגן מרקל וגם כל האווירה המיוחדת שעוטפת אירוע גרנדיוזי בסדר גודל שכזה, הציתו את דמיונן של הכלות והמעצבים והתוצאה נראית לעין בבירור.

שמלת כלה חושנית, גב חשוף

גזרות מלכותיות

אין כמעט קולקציית שמלות כלה 2019 אשר אינה מציגה ליין של שמלות כלה קלאסיות אציליות בגזרות שמעלות בנו אסוציאציות של חצר המלוכה. לפתע החצאיות מתרחבות והגזרות הנפוחות של שמלות הכלה שוב חוזרות לעניין, הכל כמובן בלי הגזמות, בטעם טוב. שרוולי פעמונים, מחוכים הדוקים, שובלים ארוכים ושכמיות אלגנטיות – מראה יוקרתי, נוצץ אך מאופק מעט כפי מקובל בבית המלוכה.

קו צוואר אצילי

אחד המאפיינים של טרנד זה מקבל ביטוי בעיצוב המחשופים וקו הצוואר. ישנן שמלות אשר נצמדות למראה האצילי והשמרני יותר של קו צוואר גבוה או קולר שמאריך מאוד את מראה הכלה ומחמיא לנשים רבות. ואילו אל תטעו, אין כאן בהכרח כוונה לצניעות. לא פעם לצד חלק עליון סגור מופיע אלמנט נועז של גב פתוח או שסע עמוק בחצאית שמלת הכלה. ניגודיות זאת יוצרת אפקט חזק ומרשים.

שמלת כלה מלכותית

במעמקי המחשופים

נראה שהמחשופים של שמלות הכלה הופכים לנועזים יותר ויותר מעונה לעונה ומעניקים למחוך ושמלה כולה מראה פקנטי וחושני. גזרות V תלולות צוללות למעמקים שוברי שיאים עד שנראה שאין עוד לאן. אולם קוי הגזרה הסקסית אינם עוברים את גבול הטעם הטוב בזכות האופן בו בנויה השמלה. שימוש בבדי רשת בצבע גוף מונע חשיפת יתר ומאפשר משחק אינסופי של גזרות עליזות בלי שיתקבל מראה זול.

שמלת כלה מחשוף וי

קישוטים ועד הסוף

המגמה המלכותית בקולקציות שמלות כלה 2019 לוקחת את נושא העיטרים והקישוטים רחוק. שטחים נרחבים של בדי השמלה מתמלאים בפייטים נוצצים, תחרת פרחים עשירה או פרחים תלת מימדים התפורים על גבי המחוך או החצאית, חריזה יוקרתית כבדה ושכבות של אפליקציות צורניות מרהיבות. פפיוני ענק בעלי נפח הפכו מקישוט קטן חמוד ותמים לקונספט שלם שסביבו עוצבה כל שמלת הכלה.

הליין של פשטות ומינימליזם

כנגד הטרנד הראוותני והבומבסטי במידת מה, ובניגוד המוחלט לו, מתקיימת המגמה המינימליסטית שהפכה לאהובה על המעצבים וכלות רבות בשנים האחרונות וממשיכה לככב על מסלולי התצוגה. שלל שמלות כלה פשוטות (כביכול), עדינות ומעוצבות בקו נקי ומדויק, הן קונספט שכובש נשים רבות בתוצאה המתקבלת שהיא מלאת רומנטיקה, קלילות וטוהר.

הפשטות מתבטאת בראש ובראשונה בגזרות שמקבלות את גוף האישה בטבעיות, לא מאלצות ולא מעוותות אותו, אלא מדגישות את יופיו ואת צורתו כפי שהיא. לא תמצאו כאן שמלות מנופחות ומסורבלות. שמלות כלה מינימליסטיות לרוב יעשו שימוש בבדים זורמים ונשפכים. יש בהן מיועט פריטים, סוגי בדים וקישוטים, יחד עם זאת כל דבר נמצא במקום המדויק שבו הוא צריך להיות, ויש לו הצדקה וסיבה ברורה להיות שם. אילה הן שמלות כלה מלאות תחכום, עם קונספט מאוד ברור וממוקד, והן דורשות מיומנות עיצובית וביצועית ממעצבת שמלות הכלה וגם מצריכות שימוש בבדים וחומרים איכותיים ביותר.

שמלת כלה תחרה

ומהם הגוונים?

עונת 2019 חורגת מהמנעד הצר יחסית והמקובל של גווני הלבן והקרם. צבעים פסטליים עדינים עם דגש מסוים על גווני סגול ולבנדר הרומנטיים, יוצרים רובד חדש עמוק יותר וממלאים את המראה ברכות ואולי גם משהו נוסטלגי. לפעמים הצבע מבצבץ מתחת לשכבות התחרה או הטול שמדללים אותו ויוצרים הרגשה של משיכות מכחול אמפרסיוניסטיות. בשמלות אחרות השימוש בצבע נעשה על מנת ליצור קונטרסט ומיקוד, למשל בחגורה שמדגישה את המותן או סרטי קישוט.

גם הצבע המטלי המודרני צבר פופולריות השנה. בדים בעלי ברק של כסף או זהב, שימוש בקישוטי פייטים או חוטים מיוחדים שיוצרים אפקט מנצנץ מתכתי הוא בהחלט אופציה מגניבה ומדליקה.

חליפה לבנה במקום שמלת כלה

כהמשך ישיר לחתונה המלכותית הבריטית בה נצפתה הכלה לובשת חליפה, הרעיון של לבישת מכנסיים צבר תאוצה מדהימה בקרב הכלות. המעצבים בעולם לקחו את העניין ברצינו וגרסאות מהפכניות ומרגשות של חליפות כלה נצפו צועדות על המסלולים באווירה של שיק, אלגנטיות ואמירה פמיניסטית חזקה.

שמלות כלה 2019

 

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative