שמלות כלה ללא תחרה


יש דבר כזה – שמלת כלה בלי תחרה, והיא דווקא אפשרות לא רעה בכלל.

בדי תחרה הם ללא ספק סימן ההיכר הבולט ביותר של שמלת הכלולות כפי שרוב האנשים תופסים אותה ואת הדימוי הרומנטי והנסיכותי של הכלה. ככה דמיינו את שמלת הכלה כשהיינו ילדות, ככה מציגים לנו אותה ברוב הסרטים והאגדות וזה גם מה שהסבתות מספרות על מה שהן לבשו לחתונה. אולם רבים מאיתנו יופתעו לגלות שבעצם שמלת כלה מתחרה אינה חייבת להיות ברירת המחדל של כל אישה שמתחתנת וקיים מגוון שמלות כלה מרשימות ואלגנטיות שאין בהן סנטימטר אחד של תחרה.

שמלת כלה שיפון ללא תחרה

קרושה, מקרמה, שנטילי, תחרה רקומה או מחורזת – והרשימה עוד ארוכה. בדי התחרה הם עולם שלם של עיצובים, טכניקות וטקסטורות מרהיבות שיוצר ים של אפשרויות עבור מעצבי שמלות כלה. התחרה לא במקרה הפכה לפריט האולטימטיבי של הליבוש הנשי ואפנת החתונות בפרט. ישנן מעלות רבות לתחרה. היא מעניקה למראה השמלה נשיות, קלילות ועדינות. הצורות הפרחוניות הרקומות בתוך בד התחרה הופכות את המראה לרך. משחקי השקיפות שהוא יוצר מוסיפים אווירה של מסתורין וסוד. אך עבור נשים רבות תחרה אינה מהווה ביטוי לאופן שבו הן תופסות את עצמן ואף יוצרת התנגדות מסוימת, תחושה של משהו מיושן, עמוס ויזואלית ומתנגש בדימוין העצמי.

ניקיון ומינימליזם

הטרנד המינימליסטי של התקופה האחרונה אינו מותיר מקום ל”קשקושים” מיותרים. המראה הנקי הנשגב מכתיב ויתור על עיטורים ופרטי עיצוב במטרה להתמקד באמירה אחת חזקה וברורה ללא הפרעות והסחות דעת. קונספט זה מוביל את מעצבי שמלות הכלה לבחירות בבדים חלקים, בעלי מרקם אחיד, לעסוק יותר בגזרה וצורניות שקטה וחדה. שמלות כלה עשויות סאטן או משי הן אופציה אהובה בקטגוריה זו. לצדה תמצאו שמלות כלה קלילות עשויות שיפון אוורירי אשר קצת פחות ממושמע בהתנהגותו, אך גם הוא חלק ונקי. לעתים שמלות כלה מינימליסטיות ישלבו בין שני סוגי בדים חלקים מנוגדים, למשל בד כבד לצד בד קל, אטום ושקוף, מבריק ומט.

שמלות כלה מודרניות

אם סגנון הוינטאג’ הכפרי ועיצובי הרטרו הנוסטלגיים אינם מדברים אל ליבך ואת מחפשת מראה אורבני עכשווי חד או בעל מסר פמיניסטי, ייתכן כי תבחרי לא לשלב תחרה בשמלת הכלה שלך או לצמצם אותה למינימום.

מה במקום התחרה?

האתגר העיקרי בשמלות כלה ללא תחרה הוא לשבור את הלבן החלק והאינסופי של הבד, שהוא נקודת התורפה לצורך העניין ויכול להפוך את השמלה לקרה, סתמית ומשעממת. תחרה מוסיפה לשמלת הכלה אלמנט של רכות וחיות. אולם קיימות דרכים נוספות להשיג אפקט דומה. כך למשל בשנים האחרונות גבר השימוש באפליקציות שונות המוטמעות על גבי הבדים, שיטה שיוצרת מגוון אפשרויות של צורניות עדינה מינורית או לחלופין שימוש באלמנטים גדולים בודדים שתופסים את הפוקוס של כל השמלה.

בדי ג’קארד איכותיים מהווים אופציה יפהפייה נוספת של שילוב טקסטורות ומרקמים בשמלת הכלה. לאחרונה גובר השימוש בבדים בעלי צורניות גאומטרית של אלמנטים גדולים במקום העיטורים הלקוחים מעולם הטבע. נקודות, פסים, מעוינים וכל מבנה טקסטורלי אחר יכול לעשות פלאים ולקחת את שמלת הכלה למקומות מיוחדים ומגניבים, בתנאי שהשימוש בו נעשה במידה ובמקצועיות.

גם הוספה של חריזה, פאיטים עדינים, סרטים או אלמנטים עיצוביים נוספים אשר נתפרים על גבי הבד, מרככים את המראה כולו ויכולים לשנות לגמרי את הרושם שמותירה שמלת הכלה.

אפקט של חגיגיות ללא תחרה

אחת הסיבות לשימוש בתחרה בשמלות הכלה היא האווירה של חגיגיות שנוצרת באופן מידי על ידי הוספת צורניות רקומה לשמלה. אולם קיימות אינספור דרכים ליצור שמלת כלה קלאסית ואצילית שתיראה סופר חגיגית ולא תעשה שימוש בתחרה. עין מיומנת של מעצבת שמלות כלה יודעת לזהות ולבחור בדים וגזרות שלא ישאירו צל של ספק שזו היא שמלת כלה, מיוחדת, מלכותית ואלגנטית, כובשת ועוצרת נשימה.

שמלת כלה קלאסית

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative