כלה תל אביבית


“הבועה התל-אביבית” או “מדינת תל-אביב” – אלה ביטויים שנשמעים הרבה בהקשר של העיר המיוחדת. נראה שכל מה שנעשה בתל-אביב הוא יוצא דופן ומתנהל לפי חוקים ועקרונות שונים. הכלה התל אביבית גם היא תוצר של האווירה הייחודית של המקום והמראה שלה מושפע מההווי של העיר ללא הפסקה.

מתחתנים בתל-אביב

חתונה בתל-אביב היא אירוע בעל אופי מיוחד ומדבר בשפה של העיר. רבים מתושבי תל-אביב יעדיפו חתונה קלילה שהיא סוג של מסיבה או קוקטייל פארטי, אינטימית וקטנה, חתונת בוטיק או חתונה בלופט. והסיבה אינה רק במגבלת המקום או המחירים הגבוהיים של תל-אביב. הסדר המסורתי של אירוע החתונה, כזה שכולל רשימת מוזמנים אינסופית, אולמות ענק ונשפי פאר, איכשהו לא בא בקנה אחד עם האווירה הצעירה והפריקית העיר הלבנה.

שמלת כלה רקומה

שמלת הכלה התל אביבית

הלכה התל אביבית היא ראשית כל כלה עירונית, ובהיותה כזו היא מאוד נזהרת מהמראה הנדוש הפרובינציאלי של שמלות נשפים מנופחות ומצועצעות. העדיפות תינתן לדגמים של שמלות כלה אורבניות קלילות, מעוצבות בפשטות בקוים נקיים, אבל בעלות תחכום, אמירה מגניבה וייחודית.

מעבר לאופיה החילוני והסקסי, מזג האוויר החם והלח של תל-אביב הוא סיבה נוספת לחשוף את הכתפיים ולבחור שמלת כלה ללא שרוולים עם כתפיות דקיקות, מחשוף, גב פתוח או שסע בחצאית. זה צריך להיראות חושני, אבל טבעי, נוח וללא מאמץ יתר.

בתל-אביב מתקיים מפגש מרגש של התרבויות השונות, ישן וחדש, מצוקה ופאר. רוח הדברים מקבלת ביטוי בשמלות כלה מעוצבות בסגנון וינטאג’ או שמלות כלה בוהמייניות מלאות קסם רומנטי.

שמלות כלה בתל-אביב >

שמלת כלה וינטאג'

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative