שמלות כלה – סיפורי האגן


לכאורה נשים שהתברכו בקימורים חושניים באזור האגן צריכות להיות גאות במתנה שהטבע העניק להן, ואילו בפועל הסטנדרטים שקבעה האופנה העכשוית לא פעם יכולים להביא אותן לתסכול. עם קצת הבנה ואסטרטגיה נכונה בבחירת הגזרות אפשר להפוך את האגן הרחב לנקודת חוזקה שמשנה את הלוק כולו לנשי וסקסי. הדבר נוגע כמובן גם לעיצוב שמלת הכלה שיחמיא לכלות בעלות אגן רחב.

שמלות כלה אגן רחב

בגדול ניתן לחלק את מבנה גופן של נשים בעלות אגן רחב לשתי אפשרויות: מבנה שעון חול ומבנה אגס.

מבנה שעון חול

מבנה גוף שבו רוחב האגן משתווה פחות או יותר לרוחב הכתפיים כך שיחד עם המותן המוגדר היטב הדבר יוצר מראה הדומה לשעון חול. החזה והאגן מאוזנים ביניהם ויוצרים לוק חושני שנראה טוב גם בפרופיל. הדמויות האייקוניות של הוליווד כמו מרלין מונרו, סופי לורן ואליזבת טיילור, וגם עכשיויות כמו ג’ניפר לופז, ביונסה וכריסטינה הנדריקס

העקרון החשוב שכדאי להיצמד אליו בליבוש של נשים בעלות מבנה גוף שעון חול הוא שמירה על היחס הנכון בין החלק העליון והתחתון של הגוף והדגשת המותן. בשמלות כלה הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במחוך שמדגיש את המותן או שימוש בחגורה. הימנעו מהדגשת יתר של האגן כדי לשמור על האיזון, תנסו להאריך את המראה ככל האפשר ולמקד את העין בפלג הגוף העליון.

שמלות כלה צמודות יכולות לשבת יפה על כלות בעלות מבנה גוף של שעון חול, ואילו לכלות מלאות מומלץ לבחור בגזרת A הנופלת בטבעיות, מטשטשת את האגן ויוצרת מראה ארוך. בכל אופן כדאי להימנע משמלות כלה נפוחות אשר מרחיבות את פלג הגוף התחתון בצורה לא פרופורציונלית ומשבשות את האיזון.

מבנה אגס

מבנה עם פלג גוף עליון צר, מותן מוגדר ואגן רחב יותר מהכתפיים, מזכיר את צורתו של אגס, מכאן שמו. קים קרדישיאן, כריסטינה אגילרה ודיוות רבות נוספות הן בעלות מבנה גוף אגסי. אגן דומיננטי לא רק שלא הפריע להן לככב, אלא הפך למוקד הערצה ומודל לחיכוי. ובכל זאת, האגסיות שביננו צריכות להתמודד עם נושא הפרופורציה ולהכיר את הטריקים שיעזרו להן ליהנות מהקימורים בהם התברכו. איך עושים את זה בשמלות כלה:

הפכו את פלג הגוף העליון למוקד העניין. בחרו בשמלות כלה עם קו צוואר מעניין, אולי מחשוף מיוחד קדמי או בגב, משחקי בדים, ותיפורים, תחרה גדולה יוקרתית, עיטורי פנינים או חריזה וכו’. גם מבנה שכבות בחלק העליון יכול לתרום ליצירת האיזון ביחס לאגן.

גזרת ה-A של החצאית היא בחירה מושלמת עבור מבנה גוף אגסי. היא מטשטשת את רוחב וצורת האגן והירכיים בקו המשכי עד למטה ומאריכה את המראה כולו. הצורה המתרחבת מאזנת את היחס בין הכתפיים והאגן ומחמיאה מאוד לכלות עם אגן רחב.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative