עולם הפנטזיה של שמלות כלה


מי את הכלה העכשיוית? נסיכה מאגדות, נשית ושברירית או לוחמת אמיצה? עולם הפנטזיה של “משחקי הכס” כביטוי למהות המסתתרת מאחורי הקונספט של קולקציית שמלות הכלה החדשה של תמרה.

קולקציית שמלות כלה סיפרי הנסיכות >>

סדרת “משחקי הכס” עוסקת הרבה בדמויות נשים חזקות, נושא שבין היתר בא לידי ביטוי בליבושן אשר מדגיש את קוי האופי הייחודיים, מושפע ממה שעובר עליהן, וחורט על דגלו את סוגיית ההעצמה הנשית. קונספט זה ללא ספק נוגע בנקודות רגישות בנות זמננו, מרגיש נכון ומתאים לתקופה ולכן גם מעורר הזדהות ואהדה של צופים רבים.

הן חזקות, פיזיות, גולמיות ושריריות, אבל גם סופר נשיות וחושניות. שילוב זה של שני ניגודים מוחלטים כביכול, יוצר אפקט עצמתי ביותר של טעמים דומיננטיים אשר מתחברים יחד בסינרגיה מטורפת ורק מחזקים אחד את השני.

שמלה של דיינריס

סיפורה של שמלת הכלה

כולנו מעבירים מסרים באמצעות הדרך בה אנחנו בוחרים להתלבש. הדבר נכון כפליים כאשר זה נוגע לכל הקשור לשמלות כלה. עיצוב שמלת הכלה אינו מסתכם במראה הרמוני ונעים, אלא מביא איתו בשורה, סיפור המאפשר לנו להכיר מקרוב יותר את עולמה הפנימי של הכלה.

הקולקציה החדשה של תמרה משלבת בין הקלאסיקה, העדינות והתמימות של עיצובי שמלות הכלה לבין רוח צעירה, קצת מרדנית ו”נושכת”. בדי התחרה והשיפון הקלילים והאלגנטיים מוצאים את עצמם בדו שיח עם גזרות ייחודיות, נועזות וחושניות.

שמלת כלה רומנטית

נגיעות רומנטיות של שמלות כלה בוהמייניות מעניקות לקולקציה גוון נוסף של החיבור לטבע וה”אני” הפנימי, רוח רעננה של החופש ושחרור מן המוסכמות החברתיות. הגזרות הזורמות והנוחות להפליא שמתאימות גם לחתונה על חוף הים או בטבע, בדי התחרה שנראים ספק צמחיה שחובקת את גף הכלה, כל פרטי בשמלת הכלה משתלב בסיפור מרתק אחד שלוקח אותנו הרחק בעולם הפנטזיה.

שילוב של גזרות ופרטים עדינים הלקוחים מן העבר בחלק משמלות הכלה מהקולקציה החדשה של תמרה יוצרים מראה עדין של פעם ברוח וינטאג’ נוסטלגית אשר יוצרת עומק, געגוע ומתיקות מיוחדת של חלומות בהקיץ. עולם הרטרו הוא סיפור מיוחד במינו שנוגע לנו במקומות הרגישים ביותר של זכרונות השמורים רק לנו.

קיימת יותר מאשר דרך אחת להראות נשיות. כל כלה היא עולם שלם נפלא ויחיד במינו, סיפור שמבטא את מהותה ומשתקף באופי עיצובי של שמלת הכלה. הדרך בה הכלות לבושות אינה מקרית, אלא בחירה אינסטינקטיבית ויחד עם זאת מתוכננת היטב, אשר לוקחת אותנו אל ליבה של הכלה, הרחק אל עולם הפנטזיה הנפלא, האגדה האהובה של הנסיכות.

שמלת כלה קלאסית

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative