שמלות כלה עם שרוולים ארוכים


אלגנטית, מסוגננת, מלכותית – שמלת החתונה עם שרוולים ארוכים אינה מיועדת לכלות דתיות בלבד ולא בהכרח משדרת צניעות ושמרנות.

השנה, מיטב המעצבים הישראלים מציגים קולקציות שמלות כלה עם שרוולים ארוכים, אשר מתאימות באופן מושלם גם לחתונה קיצית לוהטת – לחופה ולרחבת הריקודים. עם תחילת העונה החמה אנחנו נפרדות מהבגדים הארוכים ועטופות את עצמנו בבגדים קלילים עם כמות מינימלית של בד. ואומנם, כאשר בחתונה מדובר, החוקים משתנים: שמלת כלה אמורה לשמור על מראה עשיר ומפואר גם בחתונת הקיץ הלוהטת. בעזרת מספר פתרונות “חכמים” ניתן לעצב שמלת כלה בעלת שרוולים ארוכים, אשר לא תכביד על משקל גופך ולא תגרום לך להזיע, גם אם חתונתך תתקיים ביום הכי חם בשנה.

שמלות כלה עם שרוול ארוך

מימין: שמלת כלה אביב, משמאל: שמלת כלה אופיר

למה לבחור בשמלת כלה עם שרוולים ארוכים?

מומלץ לבחור בשמלה בעלת שרוולים ארוכים כדי להשיג מראה אלגנטי ועשיר: שמלת כלה העוטפת ידיים משדרות אצילות מלכותית ומתאימה במיוחד לכניסה מרשימה אל החופה. בנוסף, שרוולים ארוכים מעניקים לשמלת נוכחות כריזמטית ויוצרים לוק יוקרתי ואקסקלוסיבי.

מבחינה טכנית, שרוול ארוך יכול לייצר מראה מעוצב יותר של פלג גוף עליון, “לצמצם” וויזואלית את היקף הזרוע ולאזן פרופורציות בין חלקי הגוף העליון והתחתון.

האם שמלת הכלה עם שרוולים ארוכים מיועדת רק לדתיות?

בניגוד לדעה הרווחת, שמלת כלה המכסה זרועות מתאימה גם לכלות חילוניות ולא בהכרח משדרת צניעות וענווה. בארצות אירופאיות, למשל, שם שרוולים ארוכים לא מקושרים למסורת דתית, רוב הכלות לובשות שמלות עם שרוולים ארוכים ולעתים דווקא הסגנון הפחות חשוף יוצר לוק סקסי במיוחד. אם רוצים לאזן את המראה הסגור ולמנוע תחושה שמרנית מדי, אפשר “לפצות” את השמלה במחשוף עמוק, גב חשוף או שסע ארוך.

שמלת כלה עם שרוול ארוך

שמלת כלה טלי

כיצד להימנע מתחושת “הכבדות” ופוטנציאל ההזעה?

ראשית כל, בוחרים בבד קליל ודק. ישנם דגמים רבים של בדי תחרה במרקם עדין או בדי שיפון עם טקסטורה “נושמת” אשר אינם מחממים את הגוף. בעזרת המרקם המתאים, לא תרגישי בתוספת הבד ותוכלי ליהנות מתחושה אוורירית גם על רחבת הריקודים. אם שרוול מלא מרגיש לכן “יותר מדי”, תמיד יש אופציית ביניים: שרוול חלקי או שרוול 3/4.

במקרה ואת עדיין מתלבטת בין שמלה “חושפת” או שמלה “מכסה”, אפשר לשלב את שני הסגנונות בעזרת “שרוולונים ניידים”, אשר מתנתקים מהשמלה לאחר החופה ומאפשרים לכלה להגיע לשלב הריקודים במראה אוורירי יותר. אפשרות נוספת היא שמלה בעלת שרוולים קצרים בתוספת בולרו או עליונית תחרה עם כיסוי מלא או חלקי של הידיים. את התוספת העליונה ניתן ללבוש לשלב קבלת פנים ולטקס החופה ולהסיר כשמגיעים הריקודים. כך תרוויחי שתי הופעות שונות בשמלה אחת, בהתאמה מושלמת לכל שלבי החתונה.

לסיכום

משמלות קלאסית ורומנטית עם שרוולי תחרה עשירים, דרך גלביות אתניות עם שרוולים מבד שיפון ועד לשמלות רטרו עם מעילון תחרה הנפתח בגב – מבחר שמלת כלה עם שרוולים ארוכים מעולם לא היה עשיר ומגוון יותר, כפי שהוא מסתמן השנה.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative