איך להתאים תסרוקת לשמלת כלה?


את השער לרוב משאירים לסוף, אבל זו היא משימה בכלל לא פשוטה. האפשרויות של עיצוב שער הן אינסופיות אבל איך יודעים מה הנכון עבורך?

בחירת התסרוקת לחתונה מתבססת על הרבה מאוד גורמים כגון סגנון שמלת הכלה, מבנה גוף, הקונספט הכללי של החתונה ועוד. ואילו שני פרמטרים הם החשובים ביותר ואליהם צריך להתייחס קודם כל: קו מחשוף השמלה ומבנה הפנים. כאן הבאנו מספר כללים בסיסיים שיכולים לסייע לכלה לקבל החלטה נכונה.

שמלת כלה אצילית

מבנה פנים

אובלי – נחשב למבנה נוח מאוד שקל להתאים לו תסרוקת. אם הפנים ארוכות מאוד התסרוקת צריכה לתת קצת נפח בצדדים. ניתן גם להשתמש בתכשיטי שער ואביזרים כדי “לחלק” את הגובה.

מרובע – מבנה פנים זה מאפיינת לסת רחבה. במקרה כזה תסרוקות גבוהות מעניקות מראה ארוך יותר וגלי טלטלים עדינים מטשטשים את הפינות.

עגול – בדומה למבנה המרובע מומלץ להאריך את המראה, אבל במקום במקום הטלטלים עדיף קוים ישרים של שער חלק.

קו מחשוף השמלה

קו צוואר גבוה – תסרוקת קלאסית עם שער אסוף גבוה למראה אלגנטי וארוך

סירה – תעדיפו תסרוקת מתוחכמת על פני מראה רגוע וביישני

מחשוף האשליה – קו זה טרנדי מאוד המאופיין פתח צוואר נוסף שנוצר כתוצאה משכבת בד שקופה של טול או תחרה עדינה שעולה גבוה. למעשה מתקבלים שני קוים שונים וזה מאפשר להתאים מגוון רב של תסרוקות – שער אסוף למעלה, או אסוף חלקית, צמות ועוד.

מחשוף V – שער פזור בשילוב עם מחשוף V עלול ליצור מראה של צוואר קצר או להסתיר חלק ניכר מהיופי של המחשוף עצמו. לכן מומלץ בדרך כלל לבחור בתסרוקות עם שער אסוף אם שמלת כלה כזו.

סטרפלס – בגדול שמלות כלה סטרפלס נראות טוב גם עם שער אסוף וגם עם שער פזור. אם כי שער אסוף הופך את המראה להרבה יותר עצמתי.

מחשוף גב – אם בחרת בשמלת כלה עם מחשוף גב כדאי לבדוק את אורך השער ביחס לעומק המחשוף. קו השער צריך להיות מעל המחשוף כדי לא להסתיר ולא לשבור את הקו שלו.

הכלות של תמרה

הכירות את הכלות שלנו

תסרוקות כלה

 

 
תסרוקות כלות
 
תסרוקת שמלת כלה
תסרוקת שמלת כלה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative