המלצות על שמלות כלה

    קשת - שמלת כלה בת אל

    תמרה ונטשה יקירותיי תודה רבה לכן על שמלת הכלה העונה על הגדרה של לא פחות משלמות. קיבלתי שפע מחמאות, היו אפילו שכינו אותי מרלין מונרו הברונטית והמודרנית. תודה שזרמתן עם השגעונות שלי ונתתן לי להרגיש כמו נסיכה באחד מימי המפתח של הזוגיות שלי ושל בעלי. אוהבת אתכן ואין לי ספק שאמליץ עליכן בלי סוף לכל אחת שתתחתן!

    יפה - שמלת כלה מרגריטה

    חיפשתי שמלה בעיצוב נקי שתדגיש את המותניים הצרים שלי ותעשה חסד עם אגן. עברתי לא מעט מעצבים עד שהגעתי לתמרה. אני מוכרחה לציין שברגע שמדדתי את השמלה ידעתי שזה הדגם שאני רוצה, הוא ישב עלי מושלם, החמיא לי, הרגשתי בו טוב ונוח ובקיצור כל מה שחלמתי עליו. תמרה והצוות שלה היו מקסימים, אדיבים וסייעו לי בכל מה שהייתי צריכה. תודה על הכל!

    שירי מרמת השרון - שמלת כלה אביב

    התאהבתי בשמלה וגם בתמרה בפגישה הראשונה בסטודיו בכפר סבא. אחרי המון פגישות עם מעצבי שמלות כלה באזור השרון וגם בתל-אביב מצאתי את המקום הנכון – טעם טוב, איכות, עיצוב ייחודי, אצילי אבל פשוט ונקי. תמרה הייתה פשוט מקסימה – קשובה ואכפתית. השמלה שבחרתי הייתה מושלמת מכל הבחינות וגם סיפקה לי פתרון מאוד נוח לחתונת החורף.

    נטע מהרצליה - שמלת כלה מאיה

    שמלה כל כך מיוחדת! שיא הנוחות וחופש התנועה. השמלה אפשרה לי להתרכז בדברים שחשובים באמת – לרקוד, ליהנות ולשמוח ולא להיות מוטרדת מהמראה כי הוא היה מושלם לאורך כל החתונה!

    יוליה - שמלת כלה אדל

    לתמרה הגעתי אחרי שחברה מהעבודה שלחה אותי אליה. הגעתי מתוסכלת ועצבנית אחרי סיבוב אצל כמה מהמעצבים הבולטים בתל אביב שהמליצו לי לרזות קצת או ניסו לדחוף אותי לשמלות שהן לגמרי לא אני. רק אצל תמרה מצאתי שמלה שהיא בדיוק אני, שמלה עם קווים קלאסיים מבדים איכותיים שיושבת על הגוף בצורה מושלמת אך יחד עם זה נוחה. יש לי בעיות גב קשות והיה לי חשוב שהשמלה תהיה קלילה וכך היה. רקדתי והשתוללתי מבלי לשים לב בכל שיש לי שמלה ארוכה. הבדים העדינים והדוגמאות הרקומות העדינות פשוט יפהפיות. הדבר הכי חשוב היה היחס של תמרה (שהיא אישה מדהימה שאפשר לדבר איתה שעות) וגם עם היחס של נטשה שטיפלה בי במסירות ובאהבה. הכלות אצל תמרה יוצאות מושלמות ושמחות ורואים את זה בכל תמונה. לכל חברותיי המאורסות – אני ישר ממליצה על תמרה בתור אחת הספקיות הכי חשובות בחתונה.

    יעל מתל אביב - שמלת כלה לולה

    התחתנתי לפני שבוע בדיוק. את השמלה קניתי כמובן אצל תמרה. מהרגע שנכנסתי לסטודיו שלה התאהבתי הן בשלמה והן באישה העומדת מאחוריה. תמרה ונשטה מקצועיות בצורה בלתי רגילה, רציניות, אמתיות ולא מתפשרות על שום פרט! הרגשתי מאוד טוב בשמלה שלי – ישבה עליי בדיוק, הייתה נוחה ואפשרה לי לרקוד ולהשתולל מבלי לפחד. לאורך כל הדרך תמרה הקשיבה לי, הבינה אותי ועשתה את כל מה שיכלה על מנת שאצא ככה מרוצה. ממליצה בחום!

    נורית - שמלת כלה בת אל

    מהרגע הראשון שהגעתי לסטודיו תמרה בכפר סבא הרגשתי בבית. תמרה יודעת להקשיב לליבה של הכלה ולבחור עבורה את השמלות שהכי מתאימות. זה מדהים, היא פשוט קלעה בול פגיעה מיד! התהליך היה מהנה ביותר ופשוט. לאורך כל הדרך תמרה ונטשה עובדות בהקשבה ובשיתוף מלא עם הכלה, מקפידות על כל פרט, כל תפר, פיסת תחרה, פנינה או קישוט. והתוצאה בהתאם – שמלת כלה מדהימה! נוחה ברמות, מרשימה, אלגנטית ואיכותית. המחיר הוגן ביותר. אין על תמרה בשמלות כלה! נורית, הוד השרון.

    טליה - שמלת כלה בת אל

    תמרה היקרה ! הפכת לחלק בלתי נפרד מהחתונה שלנו. אני רוצה להודות לך על הסובלנות והמקצועיות הבלתי מתפשרת, על יצירתיות וראש פתוח וגם על ההקשבה לרצונות שלי. את טיפלת באהבה בכל פרט קטן בשמלה ולא ויתרת עד שהוא היה מושלם. אני שמחה להמליץ על הסטודיו של תמרה לכל כלה עתידית בלב שלם. מאחלת לכן להפוך עוד המון בנות ישראל לכלות מאושרות.

    Akelu Biru - שמלת כלה לולה

    תמרה ונטשה יקרות ,תודה ענקית על העבודה הקשה ועל סבלנות הרבה. אני שמחה שלקחתן חלק גדול בשמחה שלי, השמלה התאימה לאופי שלי ולמשהי אני ברגע שהגעתי אלייך היה לי ברור שאין לי מה לחפש במקום אחר כי את הסבלנות ואת המקצוענות מצאתי במקום אחד ויחיד : ” בסטודיו של תמרה”. שוב תודה ענקית!!!

    לימור - שמלת כלה אושר

    כאשר הגעתי לתמרה, באתי עם תמונה של אחת השמלות שלה ואמרתי “תמרה, זו השמלה שלי”, היא הסתכלה על התמונה, הסתכלה עליי ושוב על התמונה. לאחר מכן היא אמרה לי שזה לא יחמיא לי ובחרה לי שמלה שלפי ההסבר שלה, ידעתי שאני לא יאהב אבל נתתי צ’אנס לדגם שתמרה בחרה. לאחר המדידה, הייתי בהלם! השמלה כל כך התאימה לי ואז הבנתי שאני נמצאת בידיים טובות, עם מישהי שיודעת להתאים את השמלה בצורה מושלמת. אין ספק שאהבתי את השמלה אך יותר מכל אהבתי את היחס החם שקיבלתי מתמרה ונטשה התופרת. בנות, אם אתן מחפשות שמלות עדינות, נשיות ומיוחדות זו הכתובת. תמרה ונטשה תודה על חוויה מדהימה.

    הדס - שמלת כלה שירן

    חוויה נהדרת ומקסימה בתהליך בחירת השמלה ועד לתוצאה הסופית. תמרה ונטשה מדהימות, חייכניות, נחמדות ותומכות. תודה רבה לכן!

    יערה - שמלת כלה טוניה

    עברתי הרבה סלונים של מעצבי שמלות כלה לפני שהגעתי לתמרה ולא מצאתי את עצמי בהם. כאשר הגעתי לתמרה השמלה השנייה שמדדתי ידעתי שהיא השמלה שלי. דיברתי עם תמרה כמה דקות והיא כבר ידעה איזו שמלה להציע עבורי. המדידות היו נעימות ביותר, תמרה ונינה התחשבו מאוד מבחינת זמני המדידות והתאימו עבורי את השמלה המושלמת. השמלה הייתה נוחה ביותר במשך כל היום והלילה! קיבלתי המון מחמאות כל האירוע!

    דנה - שמלת כלה אדל

    תמרה מהממת!! היחס האישי, תשומת הלב לפרטים הקטנים וההרגעה בנקודות החשובות… אין לי מילים, השמלה היתה מיוחדת, הבדים איכותיים והעבודה מדוייקת ומקצועית ביותר. מדובר בסטודיו קטן ואינטימי עם יחס אישי שעושה את ההבדל תמרה יקרה, תודה עזרת לי להפוך את היום המיוחד הזה לחוויה בלתי נשכחת שתלווה אותי כל החיים, דנה.

    גלי - שמלת כלה ויולה

    מהרגע הראשון שמדדתי את השמלה הרגשתי שתמרה עיצבה אותה במיוחד בשבילי. לא היה שום צורך להמשיך ולחפש. נתפרה לי שמלת כלה מושלמת ונוחה. המחמאות אחרי החתונה היו מדהימות. נותר לי רק לומר תודה ולהמליץ לחברות.

    נועה - שמלת כלה אמילי

    מדהימה!!! מהילדות חלמתי על שמלת תחרה ומצאתי אותה אצל תמרה. התגובות בחתונה היו מעולות. הפכתן אותי למאושרת עוד יותר. תודה רבה!

    עדי - שמלת כלה אושר

    תמרה – מעצבת שמלות כלה מהממת. לא הפסיקו להחמיא לי כל הערב. המחמאות הכי טובות היו שלא יכלו לדמיין אותי בשמלה אחרת והשמלה הזו היא כל כך אני. תמרה ממוקמת בכפר סבא, רחוק מכל המולת החתונות. קיבלתי יחס אישי ותומך. עכשיו, אחרי החתונה אני מתגעגעת לפגישות המרגשות בסטודיו. כל הצוות תמך בי לאורך כל הדרך, ועטף אותי כמו משפחה.

    קטיה - שמלת כלה אושר

    זה היה הטיול השני בחיפושים אחר שמלת כלה לאחר מסע ארוך בסלוני כלות בדיזנגוף ועוד מקומות בתל-אביב. התכוננתי לעוד יום ארוך ומתיש אך להפתעתי בכפר סבא הסתיים המסע, לא היה צורך להמשיך לחפש. כשמדדתי את שמלת הכלה “אושר” מיד הבנתי שזאת השמלה. בשום מקום לא ראיתי כזאת איכות של הבד, התחרה והתפירה. השמלה ישבה על הגוף בול ומאוד החמיאה – לא נפוחה, אלגנטית וצנועה ומהממת. הגעתי מחיפה עד לכפר סבא וזה בהחלט היה שווה! ממליצה באהבה רבה לכל כלה לעתיד.


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative