המלצות על שמלות כלה

    שירה - שמלת כלה טלי

    תמרה את מקסימה וגם כל הצוות שלך היה לי תענוג לבוא אלייך ושאת שותפה בתהליך שלי בהכנות לחתונה… לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה עד עכשיו מדברים על זה עם ההורים ואיתנו היצירה ההוליוודית-מלכותית שלך ליוותה אותי ביום המאושר בחיי ותיזכר לי לנצח, תמשיכי כמו שאת ותמשיכי ליצור ותגיעי אפילו רחוק יותר אוהבת.

    נינה - שמלת כלה גרייס

    שלמות. זאת המילה היחידה שיכולה לתאר בצורה הטובה ביותר את השמלה הזאת, את התחושה שליוותה אותי במשך כל חתונתי ומושלם על המחמאות המדהימות שסחפה השמלה. תודה לך תמרה על הכל, על האדיבות, המקצועיות והחברות.

    דורית - שמלת כלה גרייס

    תמרה, אני רוצה להודות לך על השמלה המדהימה ועל כך שהפכת את החתונה שלי לכל כך מיוחדת. קיבלתי המון מחמאות מהאורחים, השמלה הייתה נוחה ומחמיאה, הצילומים יצאו מעולה למרות הגשם בזכות הטיפים הקטנים שנתת לי. ממליצה בחום לכל הכלות לעתיד.

    נעמה - שמלת כלה רוני

    שמלה מדהימה ביופייה, תחרה גדולה ואיכותית, חלק תחתון נשפך ויוצר צורת A מושלמת. כל פעם שאני מסתכלת על תמונות החתונה שלי אני מתרגשת מחדש מהשמלה הזאת, תודה רבה לך תמרה שידעת להתאים לי את השמלה בכזאת מקצועיות ואבחנה של מה שאני צריכה. תודה על העזרה והסיוע בהכל. עשית את ערב חתונתי לערב שלא אשכח בחיים.

    אסנת - שמלת כלה אלומה

    הגעתי לתמרה אחרי שחיפשתי שמלות כלה קלאסיות באינטרנט ונתקלתי בשמלה אחת מהממת. כאשר הגעתי זו הייתה השמלה הראשונה שמדדתי וסגרתי תוך שניה. השמלות של תמרה פשוט קלאסיות, אציליות ויפהפיות, בדיוק כמו תמרה עצמה. מהשניה הראשונה היה לנו קליק, ראיתי שהיא מקצועית בטירוף ובאמת אכפת לה מהכלות שלה. גם אמא שלי שמתעסקת באופנה ישר הבינה שתמרה היא לא עוד מעצבת, אלא ה- מעצבת. לאורך כל המדידות היא ונטשה היו פשוט מקסימות, שמו לב לכל פרט וממש הקשיבו לבקשות שלי. החיוך והנימוס שלהן ממש הפך את המפגשים האלה לכיפיים ואין לתאר כמה מחמאות קיבלתי בערב עצמו ובימים שאחרי על השמלה. כולם אמרו שהשמלה הייתה פשוט מדהימה!

    עדי - שמלת כלה שלי

    תמרה ונטשה המדהימות!! אתן עושות עבודת קודש! אחרי שהייתי אצל 7 מעצבים\סלונים הגעתי לתמרה, הייתי ממש קרובה לבטל כי חשבתי שכבר מצאתי את השמלה. החלטתי בכל זאת לקפוץ לתמרה וזה היה מושלם! באותו הרגע התאהבתי בשמלה (שלי) המהממת וידעתי שהיא בשבילי, היא לא הייתה דומה לאף שמלה שאי פעם ראיתי.. אפילו חברה אמרה לי שהיא חושבת שזו המשרה הכי יפה שהיא ראתה בימי חייה, הגזימה? הפעם לא:)! החוויה מושלמת, מקשיבים למה שאת רוצה, ממליצים לך מה נכון והחלק שהכי אהבתי הכל היה כמו שצריך בלי פוצי מוצי שראיתי קורה בכל המקומות האחרים. אם את רוצה שמלה שתתאים לקווים הנקיים שלך, תשמור על האישיות ותגרוף ים מחמאות- סטודיו תמרה זה בשבילך!! אני רק רוצה להודות שוב לתמרה ונטשה שבזכותן הייתה לי שמלת חלומות- תודה!

    ליטל - שמלת כלה מרלן

    אל תמרה הגעתי דרך אתר האינטרנט, ידעתי מה אני רוצה. תמרה הייתה מאד עניינית איתי שזה קולע בול למי שאני – מחליטה בקלות… כשמדדתי את השמלה הרגשתי בה הכי טבעי ונח וכך היה גם ביום החתונה. היה חשוב לי להיות קלילה ולא להרגיש מחופשת לכלה וזה ענה על כל צרכיי. תמרה ונטשה נתנו לי שירות מקצועי, אדיב, חמים וחברי. ובאו לקראתי בכל שינוי שהייתי צריכה החל מלוח הזמנים הצפוף שלי ועד לשינויים בשמלה עצמה. אז תודה לכן נטשה ותמרה, נתתן לי חוויה נהדרת.

    נאווה - שמלת כלה רות

    השמלה המושלמת! איזה יופי של תחרה שנשפכת לאורכה של השמלה עד לרצפה, עדינות, עיטורים עדינים במותן. פשוט יפיפייה. תודה לך תמרה על העזרה במציאת והתאמת השמלה. הרגשתי כל כך מדהים בערב חתונתי והתודות הן לך!!

    שרית - שמלת כלה נופר

    אין מספיק מילים כדי לתאר את כמות המחמאות שקיבלתי על השמלה! אתן אלופות! תודה על הנעימות והאכפתיות, הרגשת הביתיות. על כך שנפכתן את התהליך למהנה ומרגש. אין ספק שהיה לכן חלק נכבד בהצלחת האירוע. תודה רבה על הכל!

    רונית טל - שמלת כלה יעל

    שמלת כלה יעל היא בדיוק השמלה עליה חלמתי, שמלה ארוכה מבד קרושה ארוך שנשפך על הגוף. השמלה הייתה מרשימה מאוד והתגובות מצד המוזמנים לחתונה היו מעולות! ממליצה בחום על סלון הכלות של תמרה בכפר סבא.

    נועה - שמלת כלה אביב

    חוויה מושלמת ושמלה מושלמת! הגעתי אל הסטודיו של תמרה בעקבות המלצה של חברה טובה. זה היה היה המקום הראשון והיחיד שהלכתי אליו. מהרגע שנכנסתי תמרה היתה אדיבה, נעימה וקשובה מאוד. תוך כמה דקות של שיחה תמרה קלטה אותי בול, וכבר ידעה מה השמלה המושלמת בשבילי (שהיתה שונה ממה שחשבתי שאבחר לפני שהגעתי). תוך שעה סגרתי איתה בלי להסס. לאורך כל הדרך, היה נעים, רגוע ופשוט כיף להגיע לסטודיו בכל פעם. ההקשבה, תשומת הלב, המקצועיות וההקפדה על כל פרט קטן הביאו לכך שקיבלתי שמלה מושלמת והייתי רגועה ומרוצה לכל אורך התהליך, כי ידעתי שאני בידיים טובות ושתמרה ונטשה ידאגו שאראה הכי טוב שיש ושגם יהיה לי נוח. בסופו של דבר, הן יצרו לי את השמלה המושלמת ואת המראה המושלם, כשהתאימו לי שאל, הינומה ותכשיטים שהתאימו בדיוק מדהים. ביום החתונה רקדתי שעות, הסתובבתי, ישבתי, השתוללתי…. היה לי נוח בטירוף, הכל נשאר במקום, ולא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב, וגם הרבה אחריו. אני ממליצה בחום על תמרה ומחכה כבר להזדמנות להגיע לסטודיו עם חברה, כדי להינות עוד קצת מתמרה, נטשה והשמלות המיוחדות.

    מאיה - שמלת כלה אושר

    הסטודיו של תמרה היה התחנה השנייה שלי בחיפוש שמלת הכלה המושלמת, ולאחריה תוכננה רשימה ארוכה של פגישות עם מעצבי שמלות אחרים. בשנייה שהתחלתי למדוד את השמלות של תמרה, ידעתי שאני אבטל את כל הפגישות הבאות שקבעתי – לא היה לי ספק ששמלת החלומות נמצאה! מאותו רגע, כל ביקור בסטודיו המהמם של תמרה היה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, מלאה בקסם ורוגע שלא ניתן לתאר! בכל פעם שנכנסתי לשמלת הכלה שלי התאהבתי בה מחדש! חשוב לי לציין במיוחד לא רק את העיצוב המהמם של תמרה המוכשרת, אלא גם את איכות התפירה והבדים שנבחרים בקפידה! כל תפר וכל בד שמרכיב את השמלה הוא מדויק ונכון, ואין ספק שזה תורם המון למראה הסופי! אני רוצה להודות מכל הלב לתמרה ולנטשה המקסימות שהפכו אותי לנסיכה! הפכתם את החוויה ואת התוצר הסופי למשהו בלתי נשכח, והמחמאות לא הפסיקו לזרום. בקצרה – רוצו לסטודיו של תמרה!

    נעמה - שמלת כלה לולה

    אחותי הזמינה את שמלת לולה והייתה כלה פשוט מדהימה! שמלה מקסימה, לא נפוחה, בגזרת a קלאסית, מעוצבת בטוב טעם ומחמיאה לגוף. בחירה מעולה!

    הדר - שמלת כלה ויולה

    תמרה ונטשה המקסימות המון תודה! היה לי כ”כ כיף אתכן. היחס האישי והחם, החיוך, האדיבות, המחמאות והשירות המקצועי שלכן הפכו לי את החוויה הזו למדהימה ומרגשת! הרגשתי שאני בידיים טובות. אני כ”כ אוהבת את השמלה שלי…היה לי מאוד קשה להיפרד ממנה 🙂 היה לי נח אתה והרגשתי בה טוב. עד עכשיו לא מפסיקים להחמיא לי על השמלה. היא בהחלט הייתה מיוחדת במינה. עם כמה שהייתה עשירה ככה גם הייתה פשוטה וכפרית… שילוב נדיר. ממליצה בחום! מקום החתונה – קיבוץ משמר השרון.

    ליאת מנס ציונה - שמלת כלה לולה

    תודה לתמרה על השמלה המדהימה, ועל הליווי הצמוד והקשוב לאורך כל הדרך. כלה מלאה זה אתגר לא פשוט. תמרה לקחה אותי כפרויקט באופן אישי, התייחסה לכל קימור בגוף שלי ועשתה קסמים – הסתירה והדגישה את מה שצריך במקצועיות ומסירות. אני ממליצה בחום!

    כרמית - שמלת כלה נעמה

    החלק של לבחור שמלת כלה היה החלק שהכי פחדתי ממנו בכל מה שקשור לחתונה כי חשבתי שבכל שמלה שאבחר ארגיש בתחפושת ולא בנוח. עד שנכנסתי לסטודיו של תמרה. פתאום בין הקטלוגים שמלות כלה נראו לי כמו הדבר הכי יפה בעולם, אחת אחת. מהר מאוד מצאתי את השמלה היפה ביותר שיכולתי לדמיין והיה לי ברור שעם השמלה הזו אני מתחתנת! למרות שזה היה המקום הראשון והיחיד שהגעתי אליו, לא היו התלבטויות! בהמשך גם גיליתי כמה היא ונטשה מדהימות בנועם שלהן, במקצועיות, בכישרון, בדיוק ובהקשבה. התהליך היה תענוג והתוצאה הייתה מושלמת! המחמאות לא מפסיקות! הן פשוט אלופות! מומלץ, מומלץ, מומלץ!

    נסיה - שמלת כלה מרגריטה

    למען האמת לסטודיו של תמרה, הגעתי בסוף סבב החיפושים שלי לשמלות כלה. אמנם הלכתי לחפש בשלושה מקומות בלבד, אך את מרבית החיפוש עשיתי מבעוד מועד באינטרנט וכך צמצמתי רק למעט מקומות שקלעו לטעמי. היה לי חשוב למצוא מקום נעים, עם שמלות אלגנטיות ורומנטיות- לא מנופחות או מסובכות מידי, לא נוצצות ו- “אוונגרדיות” מידי כמו שמאוד נפוץ היום. את זה דווקא מצאתי בסוף בכפר סבא, למרות שעברתי בלא מעט חנויות שנחשבות חובה לשמלות כלה כמו אלו שברחוב דיזנגוף בתל אביב. על אף שזה היה ביקור רק כדי לוודא שלא פספסתי משהו, כי הייתי בטוחה שמצאתי את זה בתל אביב, ברגע שנכנסתי לחנות ומדדתי את השמלה לי ולאימי היה ברור שזאת ה-שמלה. באותו יום כבר סגרנו עם תמרה על השמלה!. התהליך לאורך כל הדרך היה נעים, איכותי ומקצועי והתוצאה מדהימה!, הרבה בזכות תמרה המעצבת ובזכות נטאשה התופרת שלה.. שווה היה ללכת לסיבוב נוסף ולהרחיק מעבר לתל אביב.

    אפרת - שמלת כלה לולה

    אל תמרה מעצבת שמלות כלה הגעתי לאחר המלצה מחברה. היחס היה כל כך אישי לעומת סלוני כלה אחרים. אהבתי שתמרה התאימה לי את שמלת הכלה רציתי והכי חשוב – התאימה את השמלה בדיוק למבנה הגוף שלי.

    רבקה - שמלת כלה יעל

    שמלת חלומותיי!! יפיפייה, עם המון תחרה עדינה כמו של פעם, נגיעות של וינטאז’ כמו שתמיד חלמתי. אני ממליצה לכולכן להגיע לסטודיו של תמרה, בטוחה שכל אחת תמצא את מבוקשה והכי חשוב תמצא יחס ועזרה בכל תהליך הבחירה ועד ליום המיוחל.

    הכלה הכי יפה בתל אביב - שמלת כלה ברבור

    מה שאני אהבתי בשמלות כלה של תמרה זה התחכום והעדינות. אחרי שביקרתי אצל עשרות מעצבי שמלות כלה בתל-אביב ובמרכז מצאתי את האתר של תמרה ומיד הבנתי שהשמלה שלי תבוא מכאן. שמלה מעוצבת בקווים נקיים ומלכותיים עם המון מחשבה וחן, בדים מהממים ותפירה איכותית ומוקפדת עד הפרט האחרון, גזרה מחמיאה ומותאמת לגוף, המון אהבה ויחס חם ומבין, סבלנות וסופר מקצועיות. תודה על הכל.


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative