המלצות על שמלות כלה

    ענבל מכפר סבא - שמלת כלה אביב

    תמרה היא מספר 1. מעצבת שמלות כלה סופר מקצועית שמקשיבה טוב טוב למה שהכלה צריכה, גם כשהיא לא יודעת להגיד את זה. שמלות כלה מרהיבות ואיכותיות ברמת גימור לא מהעולם הזה. סטודיו עם צוות מדהים ומחבק. תודה מכל הלב!

    תמר - שמלת כלה ג'וליאנה

    צוות הסטודיו היה לצידי לאורך כל התהליך ועזר בבחירת שמלת הכלה וההתאמה של הפרטים הקטנים. התמיכה והעצות היו מקצועיות, פתרתם כל בעיה שצצה בצורה יצירתית. מצאתי את שמלת החלומות אצל תמרה.

    יערה - שמלת כלה שלג

    אתמול חגגנו את יום חתונתנו ותמרה אני חייבת לציין כמה השמלה המדהימה שלך זכתה לשבחים. עזרת לי בהכול והשמלה פשוט עשתה לי את הערב, הרגשתי כמו נסיכה!

    מאיה - שמלת כלה ויולה

    תמיד ידעתי איך תראה שמלת החתונה שלי, אבל ברגע שראיתי את השמלה בסטודיו תמרה, ידעתי שמצאתי את השמלה. החתונה הייתה מדהימה והרגשתי נפלא והרבה בזכותך תמרה. השמלה הייתה נוחה להפליא ובעיקר התאימה לי בצורה מושלמת. תודה על הכל.

    רעות - שמלת כלה לימי

    אני לא עושה את זה בדרך כלל, אבל כשמגיע אז מגיע. הרגשתי פשוט כמו נסיכה. השמלה עשתה את האירוע ואין לי מילים חמות מספיק לתאר את תחושתי כשקיבלתי את התגובות על השמלה המשגעת שבחרתי. תודה!

    אורלי - שמלת כלה טלי

    וינטג’, תחרה ועוד איזו תחרה! תמרה, את הבחנת מי אני בשיחה של רבע שעה איתי. הבנת בדיוק איזו כלה אני חולמת להיות, ואני לא ידעתי אפילו בעצמי.. תודה על היחס האישי המעמיק, על האוזן הקשבת והתמיכה ברגעי המשבר. לא יכולתי למצוא מעצבת שמלות כלה מקצועית ושרותית יותר. המלצה חמה לכלות לעתיד: שמלות כלה – רק אצל תמרה!

    רעות - שמלת כלה ג'וליאנה

    שמלה מדהימה. כשנכנסתי לחנות היה לי ברור כי זאת שמלה הכלה שאני רוצה. יפיפייה, פשוטה, נקייה, ומדגישה את כל מה שצריך להדגיש. התחתנתי ביום א’ האחרון. השמלה הייתה הצלחה מטורפת, כולם החמיאו לי! תודה תמרה על היחס והשירות המעולים.

    מאור - שמלת כלה נטע

    התחתנתי בסוף הקיץ הקודם, מאוד התלבטתי איפה להזמין את השמלה ואיך היא תיראה. דמיינתי שהשמלה שלי תהיה מתחרה ולא חשופה מדי. תמרה ידעה בדיוק מה אני צריכה. התאהבתי בשמרה. הרגשתי מאוד נוח בחתונה וקיבלתי הרבה מאוד מחמאות.

    אילנית - שמלת כלה טלי

    שמלה מיוחדת כל כך! תחרה עדינה מקסימה, גזרה מחמיאה בקווים נקיים. כל הרעיון של החלק העליון עם שרוול ארוך פשוט גאוני. זה אפשר לי מראה צנוע בחופה, לא לקפוא במזגן באולם האירועים אבל גם לא למות מחום בצילומים שלפני ובזמן הריקודים. לבנות שמתחתנות בחורף השמלה הזאת תהיה פתרון מעולה.

    רינה - שמלת כלה ענבר

    אני ממש אוהבת תחרה, אני חושבת שבמיוחד בשמלות כלה זה מוסיף הרבה מאוד – עדינות ושלווה, יוקרה ונשיות. השמלה נראית מדהים, אני מאוד אוהבת את עיצוב החלק האחורי שלה – הגב החשוף עם פרטי התחרה.

    שירז ממון - שמלת כלה אושר

    מסכימה עם ליטל. היחס של תמרה חם ואכפתי מאוד. היא נותנת ממש להרגיש שהשמלה נתפרת במיוחד בשבילך. קבלו ממני המלצה חמה.

    רננה - שמלת כלה עתליה

    הגעתי אל תמרה אחרי שראיתי לא מעט שמלות במקומות אחרים. באף אחד מהם לא היו שמלות מיוחדות, עדינות והולמות כמו אצל תמרה. היא משתמשת בבדים איכותיים ויפים, מקפידה על הפרטים הקטנים, מאוד מקצועית, הסגנון שלה מאוד מחמיא ועדין והשמלות שלה ייחודיות. לאורך כל התהליך הרגשתי שאני בידיים טובות, שאני יכולה לסמוך עליה. היא אפילו המליצה לי איזה צבע לק כדאי לי להשים ברגליים (!!). אני מאוד שמחה שלמרות שהתלבטתי אם ללכת על שמלה במקום אחר, בסופו של דבר תמרה הייתה הבחירה שלי וממליצה בחום לכל מי שמתלבטת.

    נועה - שמלת כלה אביב

    אחרי חיפושים רבים ברחבי תל אביב הגעתי לתמרה וישר מצאתי את השמלה שחיפשתי. הצוות של תמרה קפדני, מסור וקשוב. ממליצה בחום!

    שרית - שמלת כלה לולה

    שמלת כלה הכי יפה שראיתי! לא מסורבלת, גזרה מתוחכמת ומחמיאה לגוף, נוחה, אלגנטית, בד מעולה, תפירה איכותית, שירות מדהים. לכל הבנות שמחפשות שמלת כלה לחתונה הקרבה במרכז הארץ (ולא רק במרכז) – אין על הסטודיו של תמרה בכפר סבא!

    תמר - שמלת כלה טלי

    מהיום שעמית שלי הציע לי נישואין, ידעתי שאני מחפשת שמלה עם תחרה, עדינה וסקסית אבל שתאפשר לי גם להיראות צנוע בזמן החופה. שמלת כלה טלי מאפשרת לקבל לוק שונה לחלוטין באמצעות חולצת התחרה עם שרוול ארוך. זה טריק מעולה שאיתו אפשר לגוון במראה, להתחמם בחודשים קרירים של השנה וגם לקבל מראה צנוע כשדרוש. תודה לך תמרה על המסירות והמקצועיות.

    אלונה - שמלת כלה סתיו

    התחתנו לפני מס’ שבועות, ולאורך כל תקופת החיפושים ידעתי שאני רוצה גב חשוף בצורה עדינה, שמלה עם תחרה שנופלת מקסים עם שילוב של אבנים או פנינים. מהרגע שנכנסתי לסטודיו של תמרה בכפר סבא הרגשתי נעימות, משפחתיות, חיוך ואת העזרה האמיתית אותה חיפשתי. השמלה ישבה עלי בדיוק כמו שרציתי, הרגשתי מדהים בערב החתונה. תודה על הכל!

    נטלי - שמלת כלה וינטג'

    תמרה – פשוט מלאך! הצוות שלה וכל מה שהיא עושה – קסמים! שמלות אלגנטיות באיכות מעולה שקשה מאוד למצוא בארץ. ואת זה אני אומרת אחרי שחרשתי את דיזנגוף ואת כל איזור המרכז. אני אדם ביקורתי, לכן גם היה לי קשה למצוא שמלה לחתונה, אבל באמת ומכל הלב כאן לא היה לי מה לבקר – השמלה, היחס, המקצועיות והמחיר. אני ממליצה בחום לכל כלה שמחפשת את שמלת החלומות….

    מיטל - שמלת כלה ברבור

    כל מה שחיפשתי! – שמלה עדינה, נקייה, קלאסית, מחמיאה. תמרה ידעה לקלוע בול ולתת שירות – סוף הדרך!

    נירה - שמלת כלה רוני

    מהרגע שמדדתי את השמלה ידעתי שזאת השמלה שבה אתחתן. תחרה יפיפיה ועדינה, השמלה יושבת על הגוף בצורה מושלמת, מציגה את מה שצריך להראות ומסתירה את מה שצריך להסתיר. בחירת השמלה הפכה לחוויה מדהימה עבורי ובעיקר בזכותך תמרה, ובזכות הצוות הנפלא. תודה על הכל, הרגשתי מדהים ועד היום כולם מדברים על החתונה ועל השמלה כמובן.

    מוניקה מהוד השרון - שמלת כלה מאיה

    תמרה ונטשה פשוט מקסימות!! נהנתי לעבוד מולן וממש אהבתי את העבודה שלהן.


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative