שמלת כלה של ענבר

תמונות שמלת כלה מהחתונה של ענבר ורם. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

תמונות החתונה של ענבר ורם – שמלת כלה ג’וליאנה

המלצת הכלה

להיות כלה של תמרה היתה מבחינתי חוויה בגדר המושלם.
הכל תקתק ללא הפתעות מיותרות, עמידה בזמנים במפגשים וגם התקדמות השמלה ממפגש למפגש לפי התכנונים. אהבתי לבוא למדידות, היחס של תמרה ונטשה נותן הרגשה כיפית של ממש, יחס חם וקשוב לכל הטענות והמענות – אישי ומוקדש רק לך.
בתור אחת שמאוד ביקורתית וצריכה סבלנות ואורך רוח מהצד השני, אני יכולה לומר שתמרה ונטשה עמדו במשימה בצורה בלתי רגילה לכל אורך הדרך. השמלה היתה נוחה ממש, הרגשתי בה הכי טבעית שיש, והחומרים שמהם היתה עשויה השמלה היו איכותיים וברמה גבוהה מאוד.
גם מבחינת אסתטיקה וניקיון, כיף לבוא לסטודיו, הכל נקי ומסודר וזה גם בא לידי ביטוי ישיר בעבודה עם תמרה ונטשה. אחת הדוגמאות לכך, היא שמאוד הופתענו למראה השמלות יד שנייה שקיימות בסטודיו, כולן שמורות היטב בכיסוי מתאים, הן נראות כאילו עדיין לא עברו חתונה בכלל.
אני אישית, לקחתי שמלה מדגם קיים ושיניתי קצת. השמלה יצאה משגע! היא היתה מרכז הערב וכולם דיברו עליה בזמן האירוע ואחרי!
ממליצה בחום!!!


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative