שמלת כלה – שירי

תמונות שמלת כלה מהחתונה של שירי ואייל עם המלצת הכלה. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

מקום המגורים של הכלה: תל אביב.

מקום החתונה: קסיופיאההרצליה.

תאריך החתונה: 03/08/17 (חתונה באוגוסט)

המלצת הכלה

ההחלטה הכי טובה שלקחתי במהלך ההכנות לחתונה! השמלה שלי עשתה את הערב וכבשה את כולם! וגם אותי! הרגשתי נסיכה! השמלה הייתה הורסת ומהפנטת! הגעתי לתמרה אחרי תמונות שראיתי באינטרנט בלבד, מייד תמרה קלטה מה אני מחפשת, מה הסגנון שלי ומה השמלות שיעשו את ההופעה שלי מושלמת, וכך היה! יש לה עין של קוסמת! כל זה יחד עם יחס אישי, דייקנות, מקצועיות, הפכו את חוויית בחירת ותפירת השמלה לחוויה הכי משמעותית ומרגשת שיכלתי לצפות לכל אורך התהליך הרגשתי שתמרה ונטשה התרגשו יחד איתי, היו קשובות לי ולכל השאלות והצרכים הכי קטנים. תודה על שמלה שעשתה את החתונה מושלמת!!!

צילום – אדם שמשי

איפור – יעל דיוקנו

שיער – סילביה טובול


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative