שמלת כלה – אופיר

תמונות מהחתונה של אופיר שלבשה שמלת כלה בגזרת A עם תחרה רקומה מעוטרת בחרוזים קטנטנים אשר התחברה למחשוף עמוק במראה נשי. שמלת כלה עטופה בבד טול עדין וארוך בעיצוב נסיכותי עדין ומושלם.

המלצת הכלה

“לתמרה הגעתי אחרי סריקה נרחבת של המון מעצבים באינסטגרם. היא היחידה שראיתי פוטנציאל לשמלות בסגנון שמתאים לאופי שלי. ואכן לא טעיתי, כשהגעתי לסטודיו הרגשתי שאני במקום הנכון (ואפילו לא טרחתי ללכת לשום סטודיו אחר!). הגעתי שאני בכלל לא יודעת מה אני רוצה, בחיים לא דמיינתי את שמלת הכלה שלי, ולא הייתה שמלה או סגנון שידעתי שאני רוצה, והיא, במקצועיות והקשבה, תוך שניה הראתה לי מבחר שמלות שכל אחת יותר יפה מהשנייה. אני הכי מרוצה שיש, השמלה מיוחדת ומתאימה לי, וכולם עפו עליה ברמות (בצדקקקק, חיכיתי הסלמה אחת יותר מידי בשבילה). בקיצור אני ממליצה על תמרה, גם ברמה האישית מרגישים שם בבית, גם ברמה המקצועית והבלתי מתפשרת, איכות הבדים שאין לה תחליף וגם במבחן התוצאה הכל היה פשוט מושלם🙏🏻”

צילום: יניב באיו


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative