שמלת כלה וינטג’

שמלת כלה מרשימה בהשראת הוליווד של שנות ה- 40 של המאה הקודמת. גזרה נשית מאוד המבליטה ומעצבת את קווי המתאר של הגוף. שילוב תחרה בגוון פודרה עדין מדגיש את מירקם התחרה ומבליט אותו, וגם הוא כמו הגזרה מדגישים את הוינטג’ ואת הסגנון ההוליוודי של פעם.


| בחזרה ל שמלות כלה - קולקציה "בין ערביים" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


2 Responses to שמלת כלה וינטג’

  1. לי מהרצליה

    תמרה גרמה לי להרגיש הכלה הכי מדהימה שיש! לאורך כל התקופה הרגשתי מיוחדת, יפה והכי טבעית שיש! כל ספק נעלם ברגע והייתי הכי מרוצה שיש! לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה, כמה הבד ייחודי וכמה הגזרה מחמיאה לי ומאפיינת אותי! הייתי מתחתנת שוב רק כדי לעבור את אותה דרך עם תמרה ונאטשה המקסימות, הן הקיפו אותי באינסוף אהבה! תודה על הכללללל! אני כבר מתגעגעת אליכן! אוהבת אתכן – לי.




  2. נטלי

    תמרה – פשוט מלאך! הצוות שלה וכל מה שהיא עושה – קסמים! שמלות אלגנטיות באיכות מעולה שקשה מאוד למצוא בארץ. ואת זה אני אומרת אחרי שחרשתי את דיזנגוף ואת כל איזור המרכז. אני אדם ביקורתי, לכן גם היה לי קשה למצוא שמלה לחתונה, אבל באמת ומכל הלב כאן לא היה לי מה לבקר – השמלה, היחס, המקצועיות והמחיר. אני ממליצה בחום לכל כלה שמחפשת את שמלת החלומות….




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative