המלצות על שמלות כלה

    נסיכה ליום אחד - שמלת כלה אופיר

    כשהגעתי אל תמרה היא ידעה בדיוק איזו שמלה תתאים לי. לא מדדתי המון שמלות, התמקדנו ב-3 ומתוכן בחרנו. היחס האנושי ובעיקר המקצועיות שלה ושל נטשה הדהימו את כולנו. קיבלתי המון המון מחמאות על השמלה, היא הייתה יפה ובעיקר נוחה לי למשך כל הערב- זה לא ברור בשמלות כלה. פשוט לא רציתי להחזיר אותה (; בקיצור תודה ענקית לתמרה ונטשה

    ערבה - שמלת כלה גל

    חיפשתי ומדדתי המון שמלות כלה עד שהגעתי לסטודיו שלך תמרה. השמלה הזאת הייתה הראשונה והאחרונה שמדדתי. ישר ידעת להתאים לי את השמלה למה שחיפשתי, שמלה עדינה, קלילה, עם טאצ’ של משהו וינטג’ שמזכיר סגנון של פעם ובאמת שקלעת בול! החתונה הייתה מדהימה ואני הרגשתי נהדר. תודה

    מאיה - שמלת כלה אושר

    הסטודיו של תמרה היה התחנה השנייה שלי בחיפוש שמלת הכלה המושלמת, ולאחריה תוכננה רשימה ארוכה של פגישות עם מעצבי שמלות אחרים. בשנייה שהתחלתי למדוד את השמלות של תמרה, ידעתי שאני אבטל את כל הפגישות הבאות שקבעתי – לא היה לי ספק ששמלת החלומות נמצאה! מאותו רגע, כל ביקור בסטודיו המהמם של תמרה היה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, מלאה בקסם ורוגע שלא ניתן לתאר! בכל פעם שנכנסתי לשמלת הכלה שלי התאהבתי בה מחדש! חשוב לי לציין במיוחד לא רק את העיצוב המהמם של תמרה המוכשרת, אלא גם את איכות התפירה והבדים שנבחרים בקפידה! כל תפר וכל בד שמרכיב את השמלה הוא מדויק ונכון, ואין ספק שזה תורם המון למראה הסופי! אני רוצה להודות מכל הלב לתמרה ולנטשה המקסימות שהפכו אותי לנסיכה! הפכתם את החוויה ואת התוצר הסופי למשהו בלתי נשכח, והמחמאות לא הפסיקו לזרום. בקצרה – רוצו לסטודיו של תמרה!

    אסנת - שמלת כלה אוליביה

    אחרי שחיפשתי שמלות כלה בקו נקי וקלאסי באינטרנט ונתקלתי בשמלת וינטג’ מדהימה. לא התעצלתי לנסוע מתל-אביב לכפר סבא כדי למדוד את השמלה. זו הייתה השמלה הראשונה שמדדתי וסגרתי את העניין במקום. השמלות של תמרה אציליות, עדינות ויפהפיות, בדיוק כמו בעלת הבית. מהרגע הראשון היה לנו קליק. תמרה סופר מקצועית אכפתית, מקפידה על כל פרט, בקיצור לא עוד מעצבת, אלא המעצבת.

    סיוון - שמלת כלה מונאקו

    אחת מהחוויות המרגשות והמהנות שחוויי במהלך ההכנות לחתונה הייתה מדידות השמלה. אין כמו האנרגיות השמחות של תמרה והרוגע של נטשה לפני חתונה. שתיהן נתנו יחס אישי ואכפתי. השמלה הייתה מהממת, בדיוק כמו שרציתי והמחמאות עליה היו אינסופיות. יש מגוון רחב של שמלות לבחירה, כולן יפות ומעוצבות בטוב טעם. אני ממליצה בחום.

    תום - שמלת כלה ילנה

    תמרה מדהימה וגם נטשה, המחיר ממש הוגן, השמלה מהממת וקיבלתי עליה מלא מחמאות. התפירה עדינה, הבדים איכותיים ורואים שהן משקיעות בשמלות מהלב. תודה רבה- מאוד מומלץ!

    ענבר - שמלת כלה ג'וליאנה

    להיות כלה של תמרה היתה מבחינתי חוויה בגדר המושלם. הכל תקתק ללא הפתעות מיותרות, עמידה בזמנים במפגשים וגם התקדמות השמלה ממפגש למפגש לפי התכנונים. אהבתי לבוא למדידות, היחס של תמרה ונטשה נותן הרגשה כיפית של ממש, יחס חם וקשוב לכל הטענות והמענות – אישי ומוקדש רק לך. בתור אחת שמאוד ביקורתית וצריכה סבלנות ואורך רוח מהצד השני, אני יכולה לומר שתמרה ונטשה עמדו במשימה בצורה בלתי רגילה לכל אורך הדרך. השמלה הייתה נוחה ממש, הרגשתי בה הכי טבעית שיש, והחומרים שמהם היתה עשויה השמלה היו איכותיים וברמה גבוהה מאוד. גם מבחינת אסתטיקה וניקיון, כיף לבוא לסטודיו, הכל נקי ומסודר וזה גם בא לידי ביטוי ישיר בעבודה עם תמרה ונטשה. אחת הדוגמאות לכך, היא שמאוד הופתענו למראה השמלות יד שנייה שקיימות בסטודיו, כולן שמורות היטב בכיסוי מתאים, הן נראות כאילו עדיין לא עברו חתונה בכלל.
    אני אישית, לקחתי שמלה מדגם קיים ושיניתי קצת. השמלה יצאה משגע! היא הייתה מרכז הערב וכולם דיברו עליה בזמן האירוע ואחרי. ממליצה בחום!

    ליהי מתל אביב - שמלת כלה מיכל

    תמרה היא הסטודיו הראשון והיחיד שנכנסתי אליו. השמלה התאימה בול והייתה בדיוק מה שדמיינתי. העבודה עם תמרה וסבטלנה הייתה מדהימה והן פשוט נהדרות ומקסימות וקשובות! ביום החתונה השמלה ישבה מעולה לאורך כל היום, ואנשים (בנים ובנות) לא הפסיקו להחמיא לי על הבחירה. אז כן. אני ממליצה בחום על סטודיו תמרה. פשוט מדהימות!
    מקום החתונה: “כוכב הים”, קיסריה.

    טלית מהוד השרון - שמלת כלה מאיטה

    תמרה פשוט מדהימה! היא הראשונה שהייתי אצלה כדי לקבל רעיונות לשמלת כלה ואחרי כמה חיפושים חזרתי אליה עם חיוך על הפנים. הייתה לי שמלה מהממת וקיבלתי מחמאות עליה בלי הפסקה! היא הייתה שמלת החלומות שלי והרגשתי כמו נסיכה לאורך כל הערב. ממליצה בחום אם אתן רוצות לקבל יחס אישי, חם ואוהב וללבוש את השמלה המושלמת עבורך! כולם אמרו לי שבחיים לא ראו שמלה מיוחדת כמו שלי 🙂 תודה תמרה על הכל! טלית שמואלי.
    מקום החתונה: גן Q אירועים – גליל ים, הרצליה

    טלי - שמלת כלה מרלן

    קיבלתי מחמאות על השמלה מכל עבר! אפילו מאנשים שלא הכירו אותי (ברחוב והברמניות בחתונה), השמלה היתה נוחה מאוד והתאימה בול! היה קל להוריד אותה בסוף הערב והכי חשוב שהיא היתה בול מה שחלמתי! מקום החתונה: אמורס – גן אירועים בשרון, תל-מונד

    בשמת מרחובות - שמלת כלה אושר

    כל החוויה עם תמרה היתה נהדרת. מאוד אהבתי גם את המדידות, ובעיקר את התוצאה הסופית. השמלה נראתה נהדר, בול מה שרציתי, והחמיאה לי מאוד. במדידות גם תמרה וגם נטשה נתנו הרגשה של משפחה, והיתה אווירה חיובית ונעימה מאוד. מומלץ בחום!

    עדי - שמלת כלה אורטל

    לא היה לי מושג איפה מתחילים לחפש שמלת כלה. גיסתי ראתה עיצובים של תמרה באינטרנט, ואמרה שנראה שמדובר בעיצובים שיכולים להתאים לי. כבר בפגישה הראשונה עם תמרה, המקצועיות שלה בלטה והרשימה את כולנו: הגעתי עם גיסתי ועם חברה, וביקשתי למדוד שני דגמים שנראו לי יפים. תמרה אמרה שהיא כמובן תתן לי למדוד את הדגמים שביקשתי, אבל לדעתה דווקא דגם אחר יתאים לי יותר. לא התחברתי לדגם שתמרה המליצה עליו, והסתפקתי במדידת השניים שאותם ביקשתי, אבל לא הייתי שלמה עם אף אחד מהם. כבר התכוונתי להמשיך במסע החיפושים, כשתמרה חזרה על הצעתה לגבי הדגם השלישי. מדדתי גם אותו – ודגם זה הפך בסופו של דבר לשמלת הכלה שלי… היחס והמקצועיות של תמרה והצוות (במיוחד נטשה) היו מעולים לכל אורך הדרך, והן הצליחו להפוך את החוויה הזו של שמלת כלה שקצת הפחידה אותי בתור מי שמעולם לא התחפשה לכלה או פינטזה על יום החתונה שלה, לחוויה נעימה ואפילו כיפית. השמלה זכתה להמון מחמאות בחתונה (ואחרי החתונה), בעיקר באמירה שהיא “יפה בצורה קלאסית ומאוד מאוד מתאימה לי”.

    איילת - שמלת כלה ג'וליאנה

    לסטודיו של תמרה הגעתי אחרי שביקרתי בכמה מקומות אחרים. אצל תמרה מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי, עוד בביקור באתר באינטרנט הבנתי שאצל תמרה נמצאת השמלה שלי. השמלה שנבחרה הייתה השמלה הראשונה שמדדתי ומיד התאהבתי, ראיתי ומדדתי עוד שמלות אחרות אבל תמרה כבר ידעה (וגם אמרה) ״זאת השמלה״. לאורך כל המדידות (שלא היו רבות) קיבלתי יחס חם ואוהב מתמרה ומנטשה, השמלה ישבה עלי בול והחמיאה בכל המקומות הנכונים. המחמאות שקיבלתי ביום החתונה ולאחריה הפתיעו גם אותי, השמלה הייתה מושלמת שעד שהיה לי קשה להיפרד ממנה 🙂 תמרה – את מעצבת עם הלב והנשמה, הצלחת לקרוא אותי ואת ציפיותי מהשמלה מהפגישה הראשונה. אני ממליצה עליך בחום לכל החברות שמתחתנות בקרוב תודה על הכל!
    מקום החתונה – גן אירועים “ביער”, פארק השרון

    מעין - שמלת כלה עדן

    אני כל כך שמחה שבחרתי להזמין את שמלת הכלה של תמרה. התאהבתי בשמלה שלי מהרגע שלבשתי אותה – קלילה, עדינה, נוחה בטירוף ומחמיאה מאוד. הרגשתי שהיא פשוט כל מה שאני. העין המקצועית של תמרה עזרה לה לכוון אותי למה שאני צריכה וקלעה בול. האיכות של הבדים והתפירה של שמלות הכלה, ההקפדה על הפרטים הקטנים וניסיון של שנים של תמרה הפכו את התהליך לקליל וכיפי והעניקו לי המון ביטחון לאורך כל הדרך. כלות יקרות, אל תתפתו למחירים הנמוכים של שמלות הכלה שגם נראות זול. מה שזול יעלה לכן יקר בסופו של דבר. השקט הנפשי שלכן הרבה יותר חשוב בסופו של דבר מעוד כמה גרושים.

    יבגניה - שמלת כלה איב

    תמרה, יקירתי. תודה לך על השמלה המהממת, התמיכה וההבנה לאורך כל הדרך. את מעצבת שמלות כלה סופר מקצועית, אין דברים כאלה!

    שני - שמלת כלה אודרי

    שמלת כלה מדהימה, כמה חיפשתי שמלת כלה בסגנון רטרו שיק כזאת ואצל תמרה מיד מצאתי את כל מה שרציתי. קיבלתי יחס חם ומדהים בכל פעם שבאתי גם עם השגעונות שלי. תמרה הקשיבה לכל מילה ועזרה לי להגיע לשמלה המופלאה הזאת. אין על תמרה – אלופה!!!!

    נופר - שמלת כלה אביב

    תמרה האלופה!!! אין דברים כאלה בעולם. יחס אישי, חם וכל כך מעניק. תמרה סופר מקצועית והגשימה לי כל מה שביקשתי. השמלה הזאת כיכבה וקצרה מחמאות בלי סוף, מה גם שתמרה הכינה לי עליונית לתחילת הערב ובזמן הריקודים הורדתי אותה והשמלה הייתה עוד יותר נוצצת ומדהימה. ממליצה באהבה גדולה ללכת לתמרה.

    אלה - שמלת כלה ענבר

    אל תמרה הגעתי דרך המלצה של חברה שעיצבה אצלה שמלה בשנה שעברה. אני אדם קשה מאוד אבל תמרה הצליחה לחדור ללב שלי בקלות. איזו מקצוענית, תותחית!!! רציתי שמלה קלילה אבל עם טוויסט והשמלה הזאת עשתה את זה בגדול – הרגשתי לגמרי נוח לרקוד, לפזז ולהשתולל כל הערב והכל בגלל השמלה שתמרה עיצבה לי. אין לי מילים – פשוט אהבה!!!

    יעל - שמלת כלה מונאקו

    איזו חווייה מדהימה עברתי אצל תמרה!!!! אחרי חיפושים מתישים מצאתי את תמרה ממש כמו בסיפור אגדה – הקליק היה מיידי, היחס החם הועוטף של תמרה ונטשה היה נפלא וכל רגע הרגיש לי נכון. זאת השמלה שחיפשתי כל כך הרבה זמן והיא הייתה מופלאה, קלילה, סקסית וגם מאוד נוחה (חייבת להגיד את זה) – אין על תמרה!!! עברתי חוייה ייחודית ואני ממליצה לכל אישה שחולמת על שמלת כלה מיוחדת לבוא לתמרה מיד.

    שקד - שמלת כלה עדן

    נסיכה אמיתית, ככה הרגשתי בשמלת הכלה הזאת!!! אל תמרה הגעתי בהמלצת חברה טובה ולא התאכזבתי לשנייה אחת. מהרגע שנכנסתי לסטודיו של תמרה קיבלתי וייב מדהים. השפע של האפשרויות היה נפלא אבל אני ידעתי בדיוק מה אני רוצה. תמרה הקשיבה לי וכיוונה אותי למקום הנכון גם לפי הרצונות שלי וגם לפי מבנה הגוף. הרגשתי ממש כמו נסיכה כשלבשתי את השמלה ביום החתונה – המחמאות לא איחרו להגיע ואני הייתי בעננים. לכו לתמרה ולא תתאכזבו.


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative