המלצות על שמלות כלה

    אורית - שמלת כלה לולה

    כשהתחלתי לחפש שמלה לחתונה ידעתי בדיוק מה אני רוצה-שמלה לבנה חלקה, קווים נקיים וקלאסית. להפתעתי לא היה פשוט למצוא שמלה כזו ולכן כשראיתי באתר של תמרה את השמלות הבנתי שזה בדיוק הסגנון עבורי וסגרתי איתה מיד בלי ללכת לראות עוד שמלות כלל והיום אני יכולה להגיד שזו אחת ההחלטות הכי נכונות שעשיתי בחתונה! כל תהליך תפירת השמלה נעשה בכיף, ברגוע, במקצועיות ללא פשרות ובשיתוף פעולה מלא שלי עם תמרה ונטשה המדהימות שעשו הכל כדי שהשמלה תצא בדיוק איך שרציתי ושתהיה מונחת עליי בצורה מושלמת ונוחה. התוצאה הסופית היתה מדהימה בעיניי, לא יכולתי לבקש שמלה יפה יותר, קלילה ונוחה ליום החתונה שלי. ממליצה בחום!

    רונה - שמלת כלה ג'וליאנה

    אני הבן אדם הכי לא החלטי בכל מה שקשור לבגדים / אופנה / תכשיטים וכו ולכן כשהתחלתי לחפש שמלה לחתונה הכנתי את עצמי שזה הולך להיות תהליך ארוך , מתיש ומייגע. אני אוסיף את זה שאני מגיעה מתחום האירועים ובמשך השלוש שנים האחרונות ראיתי מאות שמלות כלה על בנות שניהלתי להן את האירוע ומעולם לא ראיתי שום דבר שמספיק מצא חן בעיני כדי לבנות בדמיון את שמלת הכלה המושלמת בשבילי. כדי לא לרוץ מחנות לחנות כמו מפגרת (כי יש אינסוף מעצבי שמלות כלה בארצנו הקטנטונת) החלטתי קודם כל לחפש באינטרנט סגנון ולהיסגר על מה אני מחפשת. עברתי על אלפי תמונות של שמלות כלה וכל פעם שמצאתי שמלה שמצאה חן בעיני גיליתי שזה מהקטלוג של תמרה. על פי תחושת הבטן החלטתי לקבוע תור ולראות מה יש לה להציע לי. הגעתי לפגישה , פגשתי את תמרה, תוך 5 דקות של שיחה כבר היה בינינו קליק מטורף. הרגשתי שהגעתי למקום הנכון ולידיים הנכונות שיודעות יותר טוב ממני מה טוב בשבילי. מדדתי 5 שמלות של תמרה, כולן היו מהממות. בסגנון קלאסי, פשוט, נקי, רומנטי וסקסי – בדיוק בדיוק מה שחיפשתי. כעבור שעה חזרנו לשמלה הראשונה שמדדתי וסגרתי על המקום את שמלת החלומות שלי. כשהתקשרתי לבעלי מהסטודיו הוא לא האמין שסגרתי שמלת כלה במקום הראשון שהייתי ועוד את השמלה הראשונה שמדדתי בלי שום התלבטויות ובלי שום ספקות. כמה שזה לא מתאים לי. המשך התהליך היה קצר ומדויק . מספר קטן מאד של מדידות עם תמרה ונטשה , ללא שום בעיות ובאווירה נעימה ונינוחה. שבוע לפני החתונה מדידה אחרונה והשמלה יצאה פשוט מושלמת! הרגשתי שאני בשמלה שתפורה בדיוק בשבילי. כמות המחמאות שקיבלתי על השמלה בערב החתונה היה אינסופי. לא היה אחד שלא החמיא והתלהב מהשמלה אז תודה לך תמרה ותודה לך נטשה. עשיתן עבודה מדהימה והקלתם עליי מאד היה תענוג גדול לעבור את התהליך הזה איתכן. ממליצה בחום גדול לכולן. ומי שרוצה מוזמנת להתקשר אלי.

    ליטל אוחיון - שמלת כלה אושר

    השמלה מדהימה! עדינה, מחמיאה ומרשימה מאוד. קיבלתי יחס מדהים ומקצועי מתמרה. ממליצה בחום גם לבנות מתל-אביב וכל אזור המרכז – שווה נסיעה לכפר סבא.

    שיראל כהן - שמלת כלה מרגריטה

    שמלה הורסת! עדינה ומחמיאה לגוף, נוחה מאוד. סוג של רקמה מאוד מיוחדת בחלק העליון והגב החשוף עם התחרה פשוט עושה את השמלה. תמרה קלטה בדיוק מה אני מחפשת בשמלת הכלה וקלעה בול פגיעה.

    נורית - שמלת כלה גל

    חיפשתי וחיפשתי בכל איזור המרכז שמלת כלה לחתונה. ברגע שמדדתי את השמלה בסטודיו שלך תמרה, ידעתי שזאת השמלה בשבילי: עדינה, אלגנטית, לבנה צחורה, עם שיפון שנופל וזורם. תודה על כל מה שעשית עבורי, היחס, השירות, העזרה ובכלל החיוך המרגיע. הערב היה מדהים ואני הרגשתי באמת על גג העולם!

    רוני - שמלת כלה סאקורה

    מהרגע שנכנסתי לאתר האינטרנט של תמרה ידעתי ששם אני סוגרת את חיפושי השמלה, היא המעצבת הראשונה שפגשתי ובאותה פגישה כבר סגרתי! לא היו יותר שאלות. התהליך של המדידות היה נעים, מרגש וחוויתי, ולא פחות חשוב מכך מקצועי לאורך כל הדרך! היה לי שקט נפשי שהשמלה שלי תהיה מהממת ואכן המחמאות לא הפסיקו להגיע! ממליצה בחום! הסגנון מאוד ברור, עדין, יפה ולא מתיימר והיה לי נוח בטירוף להשתולל בחתונה!!

    רוני - שמלת כלה מאיה

    תמרה וכל הצוות שלה הן פשוט הדבר הכי טוב שיכול להיות לכלה! אני באופן אישי ידעתי שאותה אני רוצה עוד ההרבה לפני שקיבלתי הצעת נישואין כי השמלה שלה הייתה חלומית היחס היה חם אוהב אינטימי ונפלא נהנתי מכל שניה בתפירת השמלה הרגע הכי “עצוב” מבחינתי היה להיפרד מהשמלה המדהימה שהייתה מיוחדת וקסומה מחמאות הגיעו מהרגע הראשון והמחמאה הכי טובה שקיבלתי הייתה מבעלי שפשוט נאלם דום למראה השמלה אם יש כלה שרוצה להיראות מיוחדת קסומה , רומנטית רק בתמרה היא תוכל למצוא את מה שהיא מחפשת !

    אלינור - שמלת כלה אופיר

    הסטודיו של תמרה חם ונעים, תמרה בסבלנות רבה התאימה לי שמלה שתתאים למידות גופי וקלעה בול, לא היה אחד שלא החמיא לי על השמלה בחתונה! השמלה הייתה נוחה מאוד, לא רציתי להוריד אותה בסוף הערב… תמרה תודה רבה!

    ליטל בוחבוט - שמלת כלה נוגה

    שמלה מיוחדת מאוד! מההכרות עם תמרה אני חייבת לפרגן לה גם על ייחסה האישי החם והמפנק!

    גלי - שמלת כלה ויולה

    אני מאוהבת משמלת הכלה הזאת. הגזרה החמיאה לי, התחרה הורסת והפרטים הקטנים לא מהעולם הזה. חבל שהחתונה רק יום אחד! המון תודות לתמרה היקרה על היחס הנהדר והגשמת החלום שלי להפוך לנסיכה.

    יפעת - שמלת כלה קתרין

    חיפשתי בכל תל-אביב ולא מצאתי. זה כמו לחפש אהבה – חייב לקרות חיבור מיוחד, קסם. כשהגעתי לתמרה ידעתי שמצאתי את השמלה – האחת והיחידה. שמלת כלה מדהימה ואלגנטית, עם גב פתוח, שחושפת קצת אבל משאירה המון מקום לדמיון.

    נעמי - שמלת כלה שלי

    חיפשתי בהרבה מאוד מקומות שמלה פשוטה אך אלגנטית, שתדגיש את קו החזה אבל הכל יהיה עדין מאוד ופשוט. ברגע שמדדתי את השמלה הזאת אצל תמרה ידעתי שזאת ה-שמלה שארצה ללבוש ברגע המיוחד ביותר בחיי. תמרה היקרה, תודה על כל העזרה, החתונה הייתה מדהימה והרגשתי נפלא ולך חלק לא קטן בהרגשה הזאת.

    טל - שמלת כלה אושר

    תמרה מספר 1! אני לא חושבת שאי פעם אפגוש מישהי כה אכפתית, הרגשתי כאילו אני אחותה שמתחתנת ולא לקוחה מהשורה. כמובן שהבד, העיצוב והיופי של השמלה דיברו בעד עצמם, וכל המוסיף גורע. פשוט נהדרת!

    אדווה קליימן - שמלת כלה אושר

    תמרה הייתה מדהימה. כל תהליך העבודה על השמלה היה חוויתי, נעים ונוח גם תמרה וגם נואשה נתנו לי להרגיש לאורך כל הדרך מיוחדת. בפעם הראשונה שמדדי את השמלה הרגשתי שכל מה שאני תיארתי ודמיינתי לעצמי נמצא בשמלה הזו תודה רבה על שמלה מושלמת ותודה שהייתן חלק בלתי נשכח מיום מושלם!

    עירית - שמלת כלה מרלן

    אין מילים …לא יכולתי לבקש יותר. כשנכנסתי לסטודיו של תמרה והיה חיבור מיידי.. החיוך, היחס האישי והחם עשו את שלהם.. לאחר שמדדתי את השמלה הנבחרת, לא היו התלבטויות – זה זה! המדידות הפכו למפגשים כיפיים ומרגשים. היחס האישי, התפירה המושלמת, המחשבה על הפרטים הקטנים, הרגשת הנוחות.. מיותר לציין שביום החתונה המחמאות הגיעו בלי סוף. בנות יקרות, כלות יקרות, ממליצה בחום ובאהבה גדולה, פשוט חוויה מושלמת לצידן של הטובות ביותר תמרה ונטשה. נסו ותראו.

    מיכל - שמלת כלה לולה

    תמרה ונטשה היקרות, הגעתי לסטודיו אחרי שראיתי את השמלה שאני רוצה באינטרנט. אני הייתי מאוד זריזה בבחירת השמלה (תוך רבע שעה בחרתי) אתן הייתן מקסימות!!! אני הרגשתי שאנחנו באותו הראש בסגנון השמלה. בעיני הקסם של השמלות הוא בעדינות והקלאסיות שהן משדרות. חשוב לי לציין שהשמלה הייתה ממש נוחה וקלילה. אני רוצה להודות לנטשה שבזכותה כל מדידה הפכה להיות חוויה קסומה. בנות יקרות, כל מי שמחפשת שמלה קלאסית, עדינה ומדהימההה אני ממליצה בחום על תמרה היא מסורה, נעימה ומעצבת מוכשרת ביותר.

    לי מהרצליה - שמלת כלה וינטג'

    תמרה גרמה לי להרגיש הכלה הכי מדהימה שיש! לאורך כל התקופה הרגשתי מיוחדת, יפה והכי טבעית שיש! כל ספק נעלם ברגע והייתי הכי מרוצה שיש! לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה, כמה הבד ייחודי וכמה הגזרה מחמיאה לי ומאפיינת אותי! הייתי מתחתנת שוב רק כדי לעבור את אותה דרך עם תמרה ונאטשה המקסימות, הן הקיפו אותי באינסוף אהבה! תודה על הכללללל! אני כבר מתגעגעת אליכן! אוהבת אתכן – לי.

    Yael - שמלת כלה ברבור

    תמיד רציתי להיות כמו נסיכה מהאגדות או לפחות קרוב לזה. וזה מה שהשמלה הזו גרמה לי להרגיש – מ-ע-ו-ל-ה. שלא לדבר על השירות והעזרה הנהדרים. תודה תודה תודה שהפכתם את החותנה המושלמת שלי לעוד יותר מושלמת.

    Yasmin - שמלת כלה נוגה

    שמלה יפיפיה ומעצבת הכי טובה בעולם! אני מסתכלת על התמונות מיום חתונתי וכל פעם נדהמת מחדש.

    כריסטינה מתל אביב - שמלת כלה שלג

    שלגיה הייתה מתה לשמלה כזו 🙂 ! אני כל כך קיוויתי להרגיש מיוחדת ביום הגדול שלי ולא תיארתי עד כמה תמרה תוכל להגשים לי את החלום בצורה כה מושלמת. השמחה והתשבוחות שקיבלתי היו מעל ומעבר למה שציפיתי. שמלת החלומות.


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative