שמלת כלה – יעל

תמונות שמלת כלה מהחתונה של יעל וגל עם המלצת הכלה. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

מקום המגורים של הכלה: בוסטון ארה”ב.

מקום החתונה: האחוזהבית חנן.

תאריך החתונה: 12/06/17 (חתונה ביוני)

המלצת הכלה

תמרה שמלות כלה היה סלון הכלות הראשון והיחיד שהגעתי אליו, וזה היה אחד ההחלטות הכי טובות שקיבלתי לגבי החתונה. אני גרה בחו”ל, ובמהלך ביקור בארץ כ-5 חודשים לפני החתונה היה לי זמן לפני הטיסה שלי חזרה ללכת לסלון כלות אחד בלבד. אחרי הרבה מחקר באינטרנט החלטתי לנסוע לכפר סבא (שעה וחצי נסיעה ממני) כי השמלות של תמרה נראו כל כך יפות, והחוות דעת היו כל כך טובות. השמלה החמישית שמדדתי אצל תמרה – הייתה השמלה. היא הייתה מדהימה, מיוחדת כל כך, ומחמיאה בטירוף. היינו צריכים לעשות לא מעט שינויים כי אני מגיעה מבית דתי אז היה צריך להצניע חלקים, ולאורך כל התהליך תמרה ונטשה היו מקסימות ומקצועיות בטירוף. הן היו פתוחות לכל הצעה שהייתה לי, או קושי שעלה, וידעו בדיוק איך לעשות את השינויים בצורה טבעית ויפה. התהליך היה כיפי, עם אפס לחץ או דאגות. לאורך כל התהליך הרגשתי שאני בידיים הכי טובות ומקצועיות, והייתי רגועה לחלוטין. בסוף השמלה יצאה הרבה יותר מיוחדת אפילו ממה שהייתה בפעם הראשונה שמדדתי אותה. במהלך יום החתונה השמלה הייתה כיפית ונוחה (לבשתי אותה גם לחופה וגם לריקודים), והרגשתי כמו מלכה. אני לא יכולה להמליץ יותר בחום על תמרה!!


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative