שמלת כלה של דריה

תמונות שמלת כלה מהחתונה של דריה ואלעד והמלצת הכלה. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

תמונות מהחתונה של דריה –

המלצת הכלה

עוד הרבה לפני שהייתי מאורסת, בערך לפני שנתיים, באחד החיפושים בגוגל של שמלות כלה עבור חברה, נתקלתי באתר של תמרה. שוטתי באתר מוקסמת ולא יכולתי להפסיק להסתכל. ואז ראיתי שמלה אחת. ה-שמלה. לולה. האמת שזו הייתה אהבה ממבט ראשון. זה היה ככ מושלם שאמרתי לעצמי, יום אחד, כשהתחתן אני יהיה חייבת לפחות למדוד אותה…כמה שנים לאחר מכן, אלעד, בעלי האהוב, שלף טבעת. יומיים אחרי זה, מבלי לחשוב פעמים – התקשרתי וקבעתי פגישה ראשונה. בפגישה פגשתי בחורה מקסימה! מצחיקה, קלילה, שקולטת אותי בדיוק. אני לא בחורה רזה וידעתי שיש סיכוי שמלת חלומותיי לא תשב אלי, לכן באתי עם ראש פתוח. תמרה בשניה הבינה את הראש שלי, ומה אני אוהבת ואמרה שדווקא אין סיבה שאאבד תקווה ככ מהר. לולה זו הייתה השלמה הראשונה שמדדתי. והתחושה הייתה פשוט מדהימה. זה היה יותר ממה שחלמתי, יותר ממה שרציתי, יותר ממה שיכולתי לדמיין. היה לי ברור שאני סוגרת ושאין שום סיבה שאלך למדוד עוד שמלות. מאותו רגע כל התהליך היה פשוט מושלם. תמרה ונטליה היו מדהימות ומקצועויות ברמות הכי גבהות! היה לי כייף איתן, הן ידעו בדיוק מה צריך לעשות כדי שהשמלה תשב אלי בול. תסתיר את מה שלא רוצים שיראו ותבליט את מה שצריך. השמלה הייתה מוכנה הרבה לפני הזמן ובאתי לקחת אותה כמעט שבוע לפני. במדידה האחרונה התרגשתי עד דמעות… לא יכולתי לתאר לעצמי שאני יכולה להראות ככה ושזה יכול להיות ככ מושלם… אין לי מספיק מילים להגיד תודה לבנות המקסימות האילו!!! כמות המחמאות שקיבלתי הייתה מטורפת מכולם! גם מחברים ומשפחה וגם מהאורחים שלא הכרתי. הרגשתי כלו מלכה. זה היה יפיפה, נוח, מחמיא וזה פשוט היה אני. הכי אני שיכול להיות. לקחת שמלה מהמקום שהוא מקצועי בכזאת רמה זאת ההחלטה הכי טובה שאפשר לעשות ליום החשוב ביותר בחיים!! תודה רבה רבה רבה!!! היה לי מדהים איתכן!! נהננתי מכל שניה ומכל פגישה. ורק בא לי עוד ועוד…. אוהבת אותכן המון המון המון!!!


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative