תחרה קלאסית ואצילית – שמלת כלה ממשפחת מידלטון


קלאסיקה בשיא יופייה, כך כונתה פיפה מידלטון כאשר נישאה לבחיר ליבה ג’יימס מתיוס. הכלה המפורסמת לבשה שמלת כלה אצילית עטורה תחרה עם צווארון גבוה אשר עוצבה במיוחד עבורה על ידי מעצב שמלות קוטור האנגלי ז’יל דיקון. את פניה המהממות עיטרה הינומה עשויה מבד טול עדין עם שיבוצי פנינים שהוכנה על ידי הכובען הנודע סטיבן ג’ונס. נעלי הכלה של פיפה מידלטון היו נעלי עקב מסדרת הכלות של מנולו בלאניק. אלמנט נוסף אשר השלים באופן מדהים את המראה המלכותי היה נזר בצורת שרך אשר הוצמד לשיערה האסוף. הנזר עצמו הותאם לפיפה בעזרת מעצב התכשיטים של משפחת מידלטון.

שמלת כלה בעיצוב מלכותי

שמלת הכלה של פיפה מידלטון היא שמלת כלה קלאסית ואצילית אשר בנויה מאלמנטים רבים כאשר בהם ניתן לראות את מחוך התחרה המעוצב בצורת לב עם שכבה נוספת היוצרת צווארון גבוה עם שרוולי תחרה עדינים וקצרים. גב השמלה פתוח למחצה ובכך שומר על יופי, רוך, עדינות וצניעות כיאה לכלה מלכותית. חלקה התחתון של השמלה מסגונן בגזרה A בנפח מעודן של שכבות בדי אורגנזה וטול עם שובל ארוך העשוי כולו תחרה על מנת לייצור המשכיות נאותה לשמלה עצמה.

מעצב השמלה

הבחירה במעצב השמלות ז’יל דיקון היכתה לא מעט גלים ברחבי הממלכה הבריטית מאחר והמחשבה הייתה שמרגע ההכרזה על האירוסין, תבחר הכלה המיודעת מעצב שמלות נודע יותר אשר מחובר אל משפחת המלוכה עצמה ונחשב ליותר מסורתי. הקו העיצובי של ז’יל דיקון מתאפיין במיוחד בשמלות בהשראה מיסטית, אגדית והיסטורית והוא מעצב שמלות ערב ואירועי “שטיח אדום” עבור לא מעט מפורסמים ברחבי העולם כמו קייט בלאנשט ושרה ג’סיקה פרקר.

שמלות הכלה המעוצבות בסגנון קוטור על ידי מעצב זה לוקחות זמן הכנה של כחודשיים עבודה אינטנסיבית הכוללת תפירה ללא הפסקה, עיבוד בדים, חריזה בעבודת יד, התאמות ושינויים. מחירן של השמלות משתנה בהתאם לכמות עבודה הנדרשת אך בגלל היותן מעוצבות ומסוגננות על ידי ז’יל דיקון, מחירן נע בין 24,000 פאונד ועד ל – 120,000 פאונד.

המאמר והתמונות מתוך אתר telegraph

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative