שמלות כלה 2016 – זווית קצת אחרת


רציתי לשתף אתכן בתהליך בחירת שמלה כלה מהזוית שלי הפעם, של המעצבת.

תמיד אומרים לי “איזה עבודה כיפית יש לך” וזה נכון, זו זכות גדולה גם לעסוק בעיצוב ובאופנה שאני כל כך אוהבת. אך בעיקר זו זכות אדירה להיות חלק מהיום הגדול והחשוב של הכלות שמגיעות אלי ולהפוך לאט לחלק מהמשפחה ולזכות בחברויות אמיתיות (של פייסבוק ושל החיים)….זהו רווח מדהים וייחודי בעבודה שלי.

אבל עם כל זה באה אחריות גדולה. אתן מגיעות לכאן עם התרגשות ענקית, עם פרפרים בבטן. הכל נראה כל כך גדול וחשוב ומהותי, אתן רוצות את החתונה הכי מקסימה ולהיראות הכי מדהים ושהיום הזה יישאר איתכן כחוויה מושלמת לנצח.

תמרה ונטשה עובדות על קולקציית שמלות כלה 2016

תמרה ונטשה עובדות על קולקציית 2016

בזמן שאני מעצבת שמלת כלה אני תמיד מנסה לזכור כמה התרגשות יש במפגש הראשון הזה בין מעצבת לכלה לעתיד. כמה קשה להכיל את הרגע בו את עומדת בפעם הראשונה, לבושה בשמלת כלה, מול המראה ואולי מבינה ברגע זה בפעם הראשונה ש…את מתחתנת. זה אמיתי! זה באמת קורה!

מגיעות אלי כל כך הרבה בנות מקסימות, יפות, מעניינות, חכמות. כל אחת אחרת. זו תקופה לחוצה בחיים של כולן, תקופה של צומת דרכים, לא רק בגלל החתונה – לפעמים הריון, לפעמים בתקופת לימודים לחוצה או בזמן משמעותי של בניית קריירה. אני רואה איך חלקכן נורא נלחצות, מתבלבלות, מאבדות את עצמכן בדרך ובא לי לחבק אתכן וללחוש לכן באוזן “עזבו, תאמינו בעצמכן, תקשיבו לבטן. זו חוויה נפלאה, תזרמו איתה, תיסחפו בה, אל תתעקשו לעצור את המים בכוח, אין שום דבר שיכול לקלקל לכן את היום הזה והחוויה הזו.

ואני באמת משתדלת לתת פרספקטיבה, להתאים לכן את השמלה שהכי תחמיא למבנה הגוף שלכן, הכי תתאים לאישיות. לא תמיד זו השמלה שרציתן בהתחלה, ולא תמיד זה עונה על הפנטזיה, אבל כמעט תמיד, ברגע שאתן מודדות – אתן מבינות שאני יודעת. כי אני מכירה את השמלה ויודעת למי התאמתי אותה, מי תתחבר אליה, ממי היא תוציא את הפוטנציאל הכי גבוה שלה.

מאוד משמח אותי כשאתן נכנסות לסטודיו וכאילו היכרתן אותי מאז מתמיד – כי קראתן המלצות באתר, כי שמעתן מחברה או בת דודה. זה גורם גם לי להרגיש כאילו הכרתי אתכן גם מאז ומתמיד. זה הופך את תהליך התאמת שמלה הכלה להרבה יותר קל, כמעט מובן מאליו.

אז מה אני בעצם מנסה לומר? בעיקר תודה על שאתן מאפשרות לי לקחת חלק ברגעים הכי משמחים והכי מורכבים בחיים שלכן, תודה שאתן נותנות בי אמון ותודה על שאתן מעניקות לי השראה. ואל תשכחו בתוך כל התהליך הזה בדרך לחתונה – להיות גם ההשראה של עצמכן.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative