שמלת כלה רומנטית


רומנטיקה בהתגלמותה – כך אפשר להגדיר בשתי מילים את שמלת הכלה של עינת שמבוססת על דגם מאיה האהוב. גזרה קלאסית אצילית הנשפכת בשכבות של בד שיפון אוורירי יוצרת צללית אשר מזכירה אלה יוונית. גב פתוח המעוטר בתחרה איכותית עדינה ושובל קטן מעניקים לשמלה מראה חושני. חגורת זהב דקיקה, ממש כמו תכשיט יוקרתי, מדגישה את המותן ונותנת את הטאץ’ הסופי.

צפו בווידאו מהחתונה של עינת ורועי

עוטפת את הכלה בחיבוק של אהבה, נוחה להפליא ומחמיאה לגוף, שמלת הכלה הזו היא הלבוש האידאלי לעבור את היום החשוב והמלחיץ באופן הכי נוח שאפשר, לנוע בחופשיות בריקוד, לתת לגוף לנשום ולהרגיש הכי טבעי שיש. עינת בחרה לשלב נעלי כלה מדגם לונדון עם השמלה שאפשרו להגביה את המראה, ללכת על עקבים אבל להרגיש מאוד נוח בזכות המבנה הנכון של הנעל והאיכות הגבוהה.

התסרוקת האסופה של כתר צמה עם פרחים שזורים מסביב לראש מקנה מראה אגדי ורומנטי של נסיכה אמתית, מחמיא לעינת, מתאים מאוד לשמלה ומשדרג את הלוק הכללי. האיפור עדין, מדגיש את העיניים ומוסיף רכות ואלגנטיות לכלה.

שמלת כלה דגם מאיה

שמלת כלה רומנטית

שמלת כלה מאיה הפכה לאחת השמלות האהובות ביותר בקולקציות של תמרה. בזכות הגזרה החושנית, הקווים הזורמים והמראה הקסום של השמלה היא כובשת את לבבות הכלות, החתנים והאורחים.

הרגע המרגש של מפגש החתן והכלה

 

 

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative