שמלת כלה עם תחרת קעקוע


אחד הטרנדים האחרונים בתחום שמלות הכלה הוא שמלות שמשולבת בהן תחרה היוצרת אשליה של קעקוע, תכשיט או ציור על הגוף. בניגוד לכמה מהטרנדים שצצים לפעמים בתחום הבגדים ושמלות הכלה, הטרנד הזה כל כך עדין, מחמיא ומושך את העין שנראה שהוא כאן כדי להישאר לטווח ארוך.

שמלות כלה - תחרה בגב

שמלות כלה עם תחרה בגב

בשמלות כלה עם תחרת קעקוע נעשה שימוש בבד שקוף שעליו ‘תלויים’, בטכניקה מיוחדת, עיטורי תחרה הנצמדים בעדינות לגוף. הודות לטכניקה החדשנית, העיטורים האלה יכולים ‘לטפס’ על הגוף בדרך שנראית כמאתגרת את חוקי המשיכה.

שמלות כלה עם תחרת קעקוע

שמלות כלה עם תחרת קעקועקולקציית 2014

המראה המתקבל בשמלה כזאת הוא מעודן ומדויק מאוד. ניתן לשחק בצורה חופשית ובלתי מוגבלת עם גבולות חשיפת הגוף שהכלה מעוניינת בהם, להסתיר אך ורק את מה שהיא מעוניינת להסתיר ולחשוף את השאר, וכל זאת בלי שהמראה המתקבל יהיה זול, אלא להיפך, מראה מתוחכם, מחמיא וטבעי. השילוב של בד שקוף ותחרה מדויקת מאפשר לחטב את גוף הכלה וגף לאפשר לו חופש ונינוחות בערב שבו היא חפצה בשני הדברים כאחד.

שמלות כלה עם תחרה

שמלות כלה מתחרה – קולקציית 2013

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative