שמלת כלה ספרדית


שמלות כלה ספרדיות חושניות בעלות מראה עוצמתי פעם ועכשיו.

תאמינו או לא אבל, שמלת הכלה הספרדית היא שמלה מסורתית שנולדה מתוך סגנון של “העולם הישן” והייתה בצבע שחור. שמלות הכלה הספרדיות היו מוזמנות ונתפרות בעיצובים אישיים לפי יכולתה של המשפחה. משפחות עשירות היו מזמינות את שמלות הכלה הספרדיות מבד משי עשיר ואיכותי. כלות שלא יכלו להרשות לעצמן את בדי המשי היקרים הסתפקו בסוגים שונים של בדי קרפ.

שמלת כלה בסגנון ספרדי

שמלת הכלה הספרדית לא הייתה היחידה שנצבעה בצבע שחור. ההינומה הארוכה בעלת הרקמה העדינה והמתוחכמת אשר הכלה עטתה לראשה בשעה שצעדה לאורך הכנסייה או בית התפילה עד הגיעה לחתן המיועד, הייתה כולה עשויה מבד טול שחור שכוסה כולו בתחרה שחורה עשירה רקומה בעבודת יד.

באזורים נידחים בספרד הכלות עדיין מכבדות את המסורת ולובשות על גופן שמלות כלה שחורות ועוטות לראשן הינומות שחורות.

כיום, הכלות הספרדיות או אלו אשר מחפשות שמלות בהשראה ספרדית זנחו את הצבע השחור ונצמדו לצבעים לבן עתיק, ורוד עדין ולבן מסורתי. השמלות עצמן שואבות השראה במראה ספרדי תוך שימוש בבדים שופעים הנשפכים על הרצפה, מחוך עם מחשוף V עמוק ושרוולי פעמונים בדירוג כמו רקדניות פלמנקו.

מימין: שמלת כלה בסגנון ספרדי עם שאל ופרחים. משמאל: מקולקציית שמלות כלה של Oscar de la Renta

מימין: שמלת כלה בסגנון ספרדי עם הינומה ארוכה מתחרה, מעצב Ellie Saab. במרכז: שמלת כלה בסגנון פלמנקו של Vicky Martin Berrocal. משמאל: שמלת כלה ספרדית של Rosaura Cordoba.

ההינומה

הינומות ספרדיות הן יצירות אומנות של ממש. הן נוצרו על-מנת ליצור רושם נסיכותי בעת הכניסה של הכלה והן מתאימות לכלל תווי הפנים של נשים. אמניות מקומיות התופרות את ההינומות הספרדיות בעדינות רבה ובהשקעה לפרטי הפרטים הקטנטנים כבר מעל אלף שנה.

אין הינומה ספרדית אחת דומה לשנייה. ההינומות הספרדיות נחתכות ונתפרות בהתאם לראשה של כל כלה בנפרד. לחלקה העליון של ההינומה נתפר מסרק כדי להבטיח שההינומה לא תזוז ממקומה אף לא לשנייה. ההינומות הספרדיות כיום נחתכות ונתפרות לפי רצונן של הכלות וישנם הינומות קצרות יותר בהשראה ספרדית.

השושבינות

באופן מסורתי, חתונות ספרדיות הן חגיגה שלימה, לא רק לחתן ולכלה. אלו הן חגיגות שמתחילות בשעות אחר-הצהריים ומסתיימות בשעות הקטנות של הלילה. חלק מן החגיגה הענקית כולל חלק מאוד מסורתי שמשתף את השושבינות. לרוב לכלה הספרדית יש לא פחות מ–5 שושבינות המלוות אותה לאורך דרכה עד ליום המיוחל.

שמלות השושבינות לא פחות חשובות משמלת הכלה. השמלות נתפרות ומעוצבות בהתאם לרצונה של הכלה, נמדדות שוב ושוב. לכל כלה יש רצון משלה וחזון לגבי שמלות השושבינות. הכלה היא זו שמחליטה הכול החל מהצבע של הבד ועד לעיצוב הציפורניים של בנות הלוויה.

שמלת כלה בסגנון ספרדי של תמרה

הסגנון הספרדי לא פסח גם על הקולקציות של תמרה ובזכותו נולדה שמלת כלה אמילי רומנטית ומרגשת.

 

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative