שמלת כלה נוחה


אחרי שחלמת מספיק על שמלת כלה אגדית מבריקה ונוצצת עם השובל הענק, המחוך הצר, הכתפיים החשופות ועוד מיליון השראות מסלבס, סרטים ומעצבי על בעולם, הגיע הזמן לחשוב על הסבל שאולי נגזר עליך ביום החתונה במסווה של הגשמת חלום.

החתונה היא הרבה מעבר לרגעי הכניסה הגרנדיוזיים לחופה שאמנם מהווים שיא האירוע, אך רק חלק קטן מאוד מכל מה שמצפה לך ביום הגדול. כדאי לבדוק לפרטים את התכנון של יום החתונה, מה הוא יכלול, מה מזג האוויר הצפוי, מה עושים בצילומים, איפה מתקיימת קבלת הקהל, החופה, הריקודים וכו’.

שמלות כלה נוחות

אם לא תרגישי בנוח עם שמלת הכלה שבחרת בקפדנות כה רבה, כל המאמצים ירדו לטמיון. כשלא נוח החיוך לא כובש, הצילומים פחות יפים, ריקוד חתן-כלה לא סוחף והאורחים ירגישו את זה מיד.

במהלך המדידות בסלון כלות ממוזג ומסודר לרוב קשה לדמיין איך זה באמת יהיה ביום החתונה. אז על מה כדאי לשים לב, איפה לחפש את הבעיות האפשריות? כאן ניסינו לאסוף כמה מהגורמים הפוטנציאליים לאי נוחות על בסיס עדויות של כלות וניסיון רב שנים.

שמלת כלה - בים

שמלת כלה של מורן

משקל השמלה

סעיף זה לא ממש רלוונטי לכל הכלות שבוחרות להתחתן בשמלה קצרה. אף אחת מאיתנו לא רגילה ללכת עם כמות הבדים כמו שיש בשמלת כלה ארוכה. לבדים, קישוטים ופנינים יש משקל אולי מעבר למה העליתן על דעתכן. כשאת מודדת את שמלת הכלה שלך, תנסי להרגיש אם לא כבד לך מדי.

בד נושם

האקלים הישראלי אינו מטיב עם הכלות במיוחד בעונות החמות. עוד לפני שהגעת לאולם האירועים, אחרי עשר דקות של צילומים בטבע את מתחילה להזיע ולהתנשף. העור הופך להיות רטוב ודביק, הרגליים נדבקות אחת לשניה מתחת לחצאית הארוכה, המקומות בהם השמלה צמודה לגוף מתחילים לגרד ולהאדים. סרט אימה זה הוא לעתים קרובות תוצאה של בדים באיכות ירודה או בחירות לא נכונות של בדים מהם נתפרה השמלה.

שמלת כלה בטבע

שמלת כלה של נירית

מחוך חונק

ההתרגשות של הכניסה לחופה היא סיבה טובה ומוצדקת להרגיש מחנק בגרון. אין שום סיבה להגביר את האפקט עם מחוך שלא מאפשר לכלה לנשום או לבלוע ביס מהאוכל המעולה שעל השולחנות. יש אינספור דרכים להדגיש את המותניים ולהחמיא לגופך בלי שתרגישי רע.

שמלת סטרפלס

כתפיים חשופות זה יפה, אין ויכוח. שמלות סטרפלס מרשימות וסקסיות תמיד באופנה. אבל להתאים שמלת סטרפלס לגוף הכלה זאת אמנות שדורשת ידע וניסיון. בנוסף גם לא כל כלה יכולה להרשות לעצמה ללבוש שמלה כזאת כיוון שהמבנה הפתוח שלה לא תמיד מאפשר לספק תמיכה טובה לחזה גדול. אם בחרת ללבוש שמלת כלה סטרפלס, כדאי לבדוק טוב טוב איך זה יושב עליך במדידות, לוודא שאת מרגישה משוחררת מספיק וטבעית בתנועה והמחשבה שמהו עכשיו יתקלקל לא מעסיקה אותך כשאת רוקדת.

שמלת כלה - ריקודים

שמלת כלה של תמי

תחרה שורטת

כמעט ואי אפשר היום למצוא שמלת כלה ללא תחרה. יש שמלות שכולן עשויות מתחרה, אחרות משלבות אלמנטים מסוימים של שכבות שקופות, כתפיות או שרוולים מתחרה. איכות בד התחרה היא סופר חשובה כיוון שלרוב היא באה במגע ישיר עם העור ויכולה בקלות לשרוט ולהציק.

מזג אוויר

כבר דיברנו על בד נושם והחום שיכול להעיק בצורה בלתי רגילה. ואילו יכולה להיות גם צרה הפוכה. בחורף בחוץ לא ממש נעים להסתובב עם שמלה חשופה, וגם בקיץ יש מעברים מאולם ממוזג קפוא החוצה ולהפך. תחשבו על זה מראש, תדאגו לשרוולונים ועליוניות. תתכננו מה עושים כשיורד גשם, אילו נעליים לנעול, האם צריך מטרייה ואיך כל זה יראה בסופו של דבר.

שמלת כלה עם מטריה

שמלת כלה טלי

אורך ונפח

סנטימטר אחד מיותר באורך השמלה והכלה תהפוך לכוכבת של הסרטון המצחיק הבא שייזכר במשפחה בזכות הנפילה. תסריט אחר שיכול להתפתח הוא שהחצאית תחזור בחלקים קרועים אחרי מסיבת הריקודים. כל מי שמתכננת על שמלת כלה נפוחה צריכה גם לבדוק איך רוקדים עם כל השכבות האילה ואולי גם לעשות חזרות של ריקוד חתן-כלה כשהיא לבושה בשמלת הכלה.

להרגיש כמו עצמך

בימינו רוב הכלות אינן תופרות שמלת כלה במיוחד. מקובל מאוד לבחור דגם מתוך קולקציה קיימת של מעצב או מעצבת שמלות כלה ולעשות עליה התאמות קטנות. שני דברים יש לי להגיד על העניין. הראשון מתיחס לבחירת השמלה. אל תנסי להמציא את עצמך מחדש. אין שום טעם ללבוש בחתונה שמלה שהיא לא משקפת את מי שאת באמת. את לא תרגישי בנוח בשמלה שהסגנון שלה שונה לחלוטין ממה שאת רגילה ללבוש ביום יום.

הדבר השני זה עניין של התאמת הדגם לגוף האישי שלך. חשוב מאוד שזה יהיה מושלם, שהכתפייה לא תיפול, והחזה יהיה עטוף היטב, המותן יהיה בדיוק בגובה הנכון, המחשוף ייסגר בנקודה המדויקת, שהשמלה תסתיר ותבליט מה שצריך ותחמיא למבנה הגוף שהוא רק שלך. זה כמו הלבשה תחתונה – חייב להתמזג עם הגוף ולשבת כמו שצריך.

שמלת כלה

שמלת כלה של אלינור

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative