שמלת כלה מונה

שמלת תחרה עשירה, נועזת וחדשנית עם גב סקסי במיוחד, ועם זאת, רומנטית ועדינה להפליא. החיבור בין תחרה עם אמירה לגב השקוף והרומנטי יוצרים מראה חזק ועדין כאחד והגזרה הצמודה שעוטפת את הגוף בתחרה תוך שילוב נפלא בין מירקמים מחמיאה ומלטפת.

 


| בחזרה ל שמלות כלה – קולקציה "גן העדן" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


3 Responses to שמלת כלה מונה

  1. זהבית

    חייבת להמליץ על תמרה האלופה!!!! אני אדם מאוד קשה וידעתי עוד לפני שהתחלתי לחפש שמלת כלה שאני אגוז קשה לפיצוח אבל כשראיתי את השמלה הזאת באתר של תמרה התאהבתי בשנייה וקבעתי פגישה. מיד כשנכנסתי לסטודיו של תמרה התחיל סיפור אהבה מהסרטים – ידעתי שהגעתי למקום הכי נכון בעולם. תמרה הייתה נפלאה ולא ניסתה לדחוף לי שמלות במיליון סוגים. רציתי את השמלה הזאת וככה היה. הליווי של תמרה מדהים ואני ממליצה עליה לכל אדם ששומע.




  2. ורדית

    תמרה המדהימה!!! איזו שמלה מושלמת ואיזו חווייה מדהימה עברתי אצלך בסטודיו. ראיתי את השמלה באתר ורציתי אותה. היא נראה עליי כמו שרציתי אבל תמרה כל כך מקצועית ולא הניחה לרגע אחד עד שאהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. לא ויתרתי על השמלה ותמרה הפכה אותה להכי מושלמת בשבילי עם כל השינויים שרציתי. אין עלייך תמרה.




  3. בת אל

    תמיד ידעתי שאתחתן בשמלת כלה בסגנון רטרו אבל כשנכנסתי לאתר של תמרה וראיתי את השמלה הזאת מיד ידעתי שהיא תהיה שלי. הבד המלטף בשילוב עם תחרה פשוט גרם לי לבכות בכל פעם שהגעתי אליה למדידה. תמרה מקצועית בטירוף ונתנה לי להרגיש במרכז העניינים בכל פעם. תמרה את מדהימה!!! בואו בנות – בואו אל תמרה, לא תתאכזבו לעולם!!!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative