שמלת כלה או אולם חתונות – מה קודם?


דקה לאחר הצעת הנישואין המרגשת, עליך להתחיל לארגן את הערב המרגש ביותר, אך כמובן שארגון חתונה טומן בחובו משימות רבות אותן יש לבצע שלב אחרי שלב בצורה מדויקת ונכונה, כזאת שמצד אחד לא יעמיסו עליך, אך מצד שני- בצורה שתחווי את התהליך ותיהני מכל רגע. באופן כללי כל מי שהפיק אירוע לאחרונה ועבר את התהליך יגיד לך כמה דברים – להגדיר תקציב מראש, שהרי ניתן ללכת בקלות לאיבוד ולהוציא כספים מיותרים סתם וגם לבצע הכל על פי סדר עדיפויות ועל פי חשיבות הדברים.

מהם הדברים העיקריים שחייבים להופיע בראש רשימת הצ’ק ליסט?

כמובן שבחירת שמלה כלה מנצנצת לה בראש הרשימה, הרי כל אישה עוד בעודה ילדה קטנה מדמיינת את עצמה בשמלת כלה גדולה ויפה, כזאת שהיא תרגיש בה כמו נסיכה אמתית. גם עניין בחירת אולם אירועים מככב בראש רשימת הצ’ק ליסט, הרי האולם הוא זה שמעניק לכם ולאורחי האירוע חוויה בלתי נשכחת ובכלל עוד מגוון דברים אחרים כמו – אוכל טוב, חופה מעוצבת, צוות מלצרים אדיב, מרחב ועוד פינוקים רבים אותם מעניקים בעלי אירועים לחוגגים.

שמלת כלה מתחרה

מה לבחור קודם? שמלת כלה או אולם?

נכון שכל כלה תרוץ ישר לבחור שמלה מרהיבה ההולמת את קימורי גופה, אך דקה לפני שאת רצה לסלון הכלות, כדאי לבחור קודם אולם אירועים מהסיבות הבאות:

  • שמלת כלה תמיד תמתין לך בסטודיו, בעוד באולם אירועים ובמיוחד בעונת החתונות התאריכים נחטפים ואת וודאי כבר דמיינת בראשך להתחתן בתאריך טוב.
  • את צריכה לדעת את תאריך האירוע ורק אז להתאים שמלה בהתאם למזג האוויר באותה תקופה. אם זה חורף אז שמלה סגורה יותר, ואם זה קיץ תוכלו לבחור שמלה קלילה ואפילו קצרצרה.
  • את השמלה כדאי שתתאימי לסגנון החתונה והאולם שבחרת ולא ההיפך. לדוגמא – אם אתם הולכים על חתונת וינטאג’ באולם אירועים המעוצב בסגנון של פעם, תוכלי לבחור ללבוש שמלת כלה וינטאג’ יפיפייה, או אם אולם החתונה בסגנון אורבני תוכלי לבחור שמלה אורבנית יפיפייה וכך הלאה.
  • לעיתים זוגות מגלים כי חתונה בשישי היא אטרקטיבית עבורם בשל הקלילות של האירוע וגם בשל העובדה כי מדובר ביום פופולרי המתאים לזוגות רבים. כמובן ששמלה כלה לאירוע ביום שישי בצהריים תהיה שונה משמלה לאירוע ערב, כך שלאחר בחירת התאריך והאולם תוכלי לבחור שמלה קלילה.

אם כך, תמיד כדאי לבחור קודם אולם אירועים ורק לאחר מכן להמשיך את רשימת הצ’ק ליסט, אך כמובן לבצע את הרשימה בצורה מסודרת ולהיצמד לתקציב אישי.

שמלת כלה עם תחרה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative