שמלות כלה 2018


קולקציות אביב 2018 כבר כאן ואיתן הטרנדים החמים שמחכים לנו בעולם שמלות הכלה.

כמו בכל שנה ניתן לראות בקולקציות החדשות של שמלות כלה המשכיות מהשנים הקודמות עם תחרה, גזרות קלאסיות ופנינים לצד טרנדים חדשניים כמו המחוך השקוף שנכנס בצורות שונות לתצוגות, הנגיעות השחורות וגווני הלבן-כחול.

נגיעות של שחור

בולטת בחדשנותה בקולקציות של 2018 היא הנגיעה השחורה. נגיעה של שחור בשמלת הכלה היא צעד נועז שמתגרה במסורת הלבנה ארוכת השנים. כל מי שמחפשת להוסיף אלמנט של הפתעה ביום המאושר בחייה יכולה לעשות זאת בעזרת הוספת נגיעות של שחור לשמלתה. הצבע השחור יכול להגיע כתוספת צנועה למשל בהוספת סרט למחוך או כקישוט תחרה במותניים או כהצהרה נועזת כאשר חלקים שלמים בשמלה כמו החצאית או השרוולים שחורים לחלוטין. אין ספק שהנגיעות השחורות יכולות להוסיף עומק ותחכום לכל שמלה.

שמלות כלה 2018

פפיונים

בטרנד הפפיונים נתקלנו בעונות קודמות, אך נראה כי באביב 2018 הם חוזרים, ובגדול. פפיוני ענק הציפו את התצוגות העונה בתור תוסף מעניין ומלהיב, מודגשים לפעמים בגוונים שונים ובצורות מיוחדות. והפפיון שפעם נחשב אביזר קטן ועדין היום הופך להיות הנושא המרכזי של שמלת הכלה, בין אם כהדגשה בחזית ובמכפלות או כהצהרה חזקה באזור הגב. סרטי הענק הנקשרים כפפיונים מוצגים בתצוגות הגדולות לצד גזרות מהודקות ומדגימים עיטוף מחמיא וזוהר שהולם את היום המיוחד.

תחרת גיפיור

תחרה היא אחד הטרנדיים הקלאסים ביותר בשמלות הכלה מכל התקופות והזמנים. בעונה של 2018 התחרה ממשיכה להוות גורם חזק ומשמעותי בעיצוב ובסטיילינג. בולטת במיוחד היא תחרת הגיפיור הכבדה והמעוטרת שמשווה לשמלה מראה יוקרתי ומושקע. התחרה מעטרת את המחוך, המחשוף, הגב או החצאית ולפעמים נבחרת כנושא השמלה ומוצגת לכל אורכה. יש המוסיפים לתחרה גם עיטורי פנינה שמשלימים את המראה המלכותי. שמלות כלה העשויות תחרת גיפיור מוסיפות אלגנטיות עדינה וחן מיוחד.

פנינים וחריזה

פנינים וחריזה בולטים כטרנד חם ביותר העונה, בין אם כשיבוץ באזורים ספצייפים כמו המכפלות או הגב או כעיטור כולל בכל השמלה, נראה כי הן פה להישאר. הפנינה בהיותה לבנה ויוקרתית הינה מאפיין קלאסי שחוזר העונה לעטר ולהוסיף לשמלות הכלה. שכבות של פנינים מונחות באופן אלגנטי על שמלה הכלה ויוצרות זוהר מסביבה. מעבר לפנינים נראה שיש התפתחות רבה בנושא החריזה הכללית בכל השמלה ושיבוץ החרוזים בבד. חריזה כוללת מוסיפה חיים לשמלה ומשווה לה מראה מנצנץ ויחודי.

גוונים כחולים

לצד גווני השנהב והפנינה האהובים והמוכרים נראית עליה גדולה ומפתיעה בשימוש בגוונים כחולים העונה. הלבן הכחול מזכיר מראה קלאסי נוסטלגי ומתאים במיוחד לחתונות המתקיימות בחוץ- בגני אירועים או בטבע. גווני הכחול מוסיפים עומק ועידון לשמלת הכלה ומדגישים את הזוהר של הלבן בשמלה. השימוש בגווני לבן-כחול יכול להימצא במגוון וריאציות בקולקציות 2018, בין אם בצורה מעודנת וצנועה בעיטור השמלה במקומות שונים או בהוספת בדים אטומים בגווי כחול- אפור תחת תחרה שקופה.

מחוכים בעיטור בדים שקופים

מגמה מתפתחת שמתאימה לכל כלה המחפשת קצת סקס אפיל בתחום האלגנטי היא המחוכים העדינים. מחוכים הינם פריט לבוש קלאסי ומוכר שמלווה אותנו עוד מהתקופה האליזבתנית ומקושר לנשפים מלכותיים וזוהר. השקיפות במחוכים מביאה את הזוהר והמלכותיות ל2018 ומציגה שילוב מתוחכם ונועז של הקלאסי והעכשווי. מחוכים שעשויים בחלקם מבדים שקופים מעט או מתחרה עדינה מציגים קצת יותר את החלקים המחמיאים והצרים בגוף ואף מדגישים את הגזרה היחודית של כל כלה בצורה טבעית ומיוחדת.

שמלת כלה רקומה

כפפות

מעמדן של הכפפות עלה העונה כאביזר חשוב ואף הכרחי לחתונה קלאסית ובעלת טעם מעודן. הכפפות הוצגו באופן נרחב בתצוגות הגדולות של העונה בצורות וסגנונות שונים. בין הכפפות המוצגות העונה הופיעו כפפות קצרות עד פרק כף היד, בינוניות עד המרפק או ארוכות ביותר שמכסות את כל הזרוע. ישנן אף כפפות חלקות מטול או תחרה וכאלו המכוסות בחרוזים ואף בפנינים. המגוון הרחב הזה מאפשר לכל כלה להביא לידי ביטוי את עצמה ואת הטעם שלה בפריט הלבוש הנשי היוקרתי האולטימטיבי.

גזרות

מעבר לסוגי הבד והאביזרים ישנה הסוגיה הקריטית של סוג השמלה וגזרתה, בעונה זו נראה כי המעצבים דובקים בגזרות הקלאסיות לצד חידושים מעניינים. נראה כי ישנן גזרות שלעולם לא יצאו מהאופנה, בין אם זו שמלה צמודה שמתרחבת באזור בברכיים בגזרת “בת הים” או המראה הרומנטי של מחוך עם חצאית בלון. אלו כיכבו על המסלול ליד שינויים באורך השמלה כמו חצאיות נפוחות עד הברכיים בסגנון שנות ה50′ או שמלות כלה מיני צמודות ומחמיאות. לבסוף ההצהרה החזקה ביותר העונה היא חליפת החתונה שכוללת מכנסיים ולא חצאית ונותנת את הבמה והאפשרות לכל אישה לחוות את חתונת חלומותיה לפי האופי והסטייל שלה.

שמלת כלה 2018

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative