שמלות כלה – קולקציה “חלום בשחור ובלבן”

קולקציה רומנטית ומינימליסטית של שמלות כלה חושניות ומחמיאות לכלות אמתיות ולא רק לדוגמניות.

[product_category category=”שמלות כלה 2016″ columns=”3″ per_page=”20″]

על הקולקציה

את הקולקציה “חלום בשחור ובלבן” ניתן לתאר בצורה הטובה ביותר דרך האופן בו היא צולמה – מדויקת, מינימליסטית, אמנותית, ובעיקר – מחמיאה. היא נבנתה, תוכננה ונתפרה עבור הכלות שלי. נשים אמתיות, יפות, נשיות וסקסיות שלא כולן הן בהכרח במידה של דוגמנית. לכן – כל השמלות בקולקציה זו הן בגזרות מדויקות עד הפרט הקטן והאחרון – מסוג הבדים, המקום בו נחתך החלק העליון, אופן החיבור בין החצאית לחלק העליון, סוגי המחשופים והכתפיות, שילובים בין בדים, צורת הכפלים והמחטבים הפנימיים הנמצאים בתוך השמלה. לכל תפר, לכל אפליקציה, לכל חרוז ולכל חתך – כוונה, מקום ומטרה הייחודיים לו.

כל הפרטים המדויקים הללו אפשרו לנו לייצר שמלות כלה שיכולות להתאים בצורה בלתי רגילה לכל אישה, בכל מבנה גוף. השמלות מותאמות בצורה כזו שהן מבליטות את מה שצריך להבליט ויודעות לכסות או לטשטש את מה שמעדיפים להסתיר. כמעט כל שמלה שנמדדה הצליחה להפתיע את הכלה שמדדה אותה, כי היא מעולם לא ראתה את עצמה כפי שהיא נראתה בתוך השמלה. וכל זה בלי להתפשר על נוחות השמלה שהיא חשובה לנו יותר מהכול, שהרי את יפה כשנוח לך, לא?

שמלות הכלה בקולקציה ממשיכות את הקווים המאפיינים את הסטודיו – קווים נקיים, עדינים ואציליים. סגנון רומנטי, קלאסי ועם נגיעות וינטאג’. קו עיצובי לכלות שרוצות להיות הן עצמן ביום החתונה, להרגיש בנוח ולהיות בטוחות שהן הכי יפות שיש ביום המיוחד הזה.

הסיפור המלא של הקולקציה >

קולקציות שמלות כלה

  • שמלות כלה 2016

    חלום בשחור לבן

  • שמלות כלה 2015

    פיית היער

  • שמלות כלה 2014

    חוויה אורבנית

  • שמלות כלה 2013

    אושר טבעי

  • שמלות כלה 2012

    זוהר של פעם

  • שמלות כלה 2011

    בין ערביים

  • שמלות כלה במבצע

    TAMARA OUTLET


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative