שמלות כלה למידות גדולות


הקולקציות החדשות ששמות את קימוריך במרכז.

גם המעצבים הגדולים מבינים השנה שהמידות הגדולות הן הזדמנות ולא מכשול. רוב הכלות אינן דוגמניות מהקטלוג ושמלת הכלה שנראתה מושלמת בתמונה עלולה לאכזב כאשר כלה אמתית תנסה ללבוש אותה. הכלות בעולם האמתי לובשות מידות גדולות יותר וגם הפרופורציות שלהן שונות. המודל 90-60-90 לא עובד כאן והיחס מותניים-ירכיים לרוב רחוק מאוד מסטנדרט זה.

עיצוב שמלת כלה לאישה מלאה שונה מאוד מתהליך העיצוב של קולקציית שמלות כלה רגילה ומהווה אתגר לא קטן עבור מעצב או מעצבת האופנה. ואילו יופיין הייחודי של המידות הגדולות הפך לאחד . סגנונות וגזרות נפלאות שהולמים את קימוריהן החושניים של הכלות הלובשות מידות גדולות סיפקו התרגשות רבה והפתעות.

שמלת כלה תחרה - מידות גדולות

3 כללי יסוד לשמלות כלה במידות גדולות

לכל כלה מידות ופרופורציות משלה. תפקידה של השמלה בין היתר לחזק את יופיו הטבעי של הגוף במקומות מסוימים ולטשטש היקפים במקום אחר. כך למשל גזרת A שמתרחבת למטה מסתירה את קו הירכיים בצורה עדינה וגורמת לגזרה להיראות ארוכה וזורמת יותר. כתפיים חשופות וקו החזה החושני לא פעם הופכות לדובדבן שבקצפת, גם סטרפלס לפעמים בא בחשבון. בחירת הבדים הנכונים תתמוך במבנה השמלה שלא יאבד צורה, יראה טוב וישדר יוקרה ואיכות.

מה שלא יהיה מצאנו שלושה כללים שכנראה עובדים תמיד:

– כל צבע שהוא לא לבן – מחמיא

– הדגשת הקימורים יכולה רק להוסיף נשיות

– חגורה חותכת את הגזרה ומדגישה את המותן

חלומות לא רק לדוגמניות

נראה שאין כמעט חלומות בלתי אפשריים גם לכלות המלאות: שמלה נפוחה או לא, צמודה או בגזרה זורמת, חשופה או סגורה, סטרפלס, שמלה קצרה ומה לא – רק תבחרי מעצבת שמלות כלה מקצועית ומנוסה שתדע להתאים את שמלת הכלה לגוף האחד והיחיד שלך ולהגשים לך את החלום בחכמה ועם הרבה תחכום ואהבה.

שמלת כלה מחמיאה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative