שמלות כלה 2016 – הטרנדים החמים


לכאורה נראה שהעיצובים של שמלות כלה אינם משתנים מעונה לעונה באופן דרמטי, ויאלו טרנדים מעניינים, מרעננים ומגניבים צצו וכבשו את ליבן של הכלות שמתכננות להתחתן ב-2016.

בעוד אנו נמצאים בשיא עונת החתונות של קיץ 2015, עולם האופנה אינו שוקט על שמריו ומזמן כבר שקוע עמוק בתוך קולקציות שמלות כלה אביב 2016 שעלו על המסלולים המפוארים בשבוע האופנה בניו יורק. הבאנו לכם טעימה מהעיצובים החדשים שמייצגים את הטרנדים של העונה המתקרבת.

חזרה אל המקורות

נפתח עם שמלות כלה קלאסיות שהשנה התהדרו בצווארון סגור חלקית או ערוך בצורה קשתית. אבל, אין צורך לחשוש, העיצובים הללו אינם מבטאים צניעות ועודף בדים, אלא חזרה לתקופה רומנטית יותר, נגיעות של וינטאג’ ונוסטלגיה. אבזור של השמלה על-ידי הוספת אבנים, תחרה עדינה למראה של שרוולים וחריזה מיוחדת ישוו מראה קלאסי אך מודרני לשמלת הכלה.

שכבות הנסיכה

את התרגיל הזה אנחנו מכירים בכל העונות – שכבות של טול, אורגנזה או תחרה עדינה משדרגות את שמלת הכלה למראה רומנטי של נסיכה. אבל ב-2016 עושים את זה קצת אחרת עם טוויסט. השכבות הזורמות מתלבשות על גבי גזרה בסיסית מינימליסטית וצמודה בצורה מתוחכמת, כך שתקבלו את שני הסילואטים בשמלת כלה אחת. מה שנקרא גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה.

שמלות כלה חשופות

כלות רבות מעוניינות להראות צדדים חיוביים בגופן מבלי להיחשף יתר על המידה. מחשוף V עמוק לאורך הגב או החזה הן דוגמא נפלאה לכך. המראה הזה נותן חשיפה נכונה ומעודנת לגוף מבלי להראות יותר מידי פרטים, המידה הראויה למעט דרמה בשמלת הכלה שתשאיר את כולם פעורי פה.

המראה התלת מימדי

הטכנולוגיות העולמיות אינן פוסחות גם על עולם עיצובי שמלות הכלה. פרפרים מרחפים בין שכבות הבד הקליל, פרחים לבנים מעוטרים באבנים ובחריזה מעודנת, שכבות על שכבות של בד רך ועוטף הן רק חלק מן הדוגמאות שמעצבי שמלות כלה ידועים מציגים בתצוגות האופנה שלהם. אפקט התלת מימד נותן לשמלה מראה והרגשה של רבדים ומעמיק את עיצוב השמלה.

עיצובי נוצה

הצהרת אופנה נוספת לאביב 2016 היא נוצות. הגימור של שמלת כלה יכול להיות מעוטר בנוצות בין היתר במקום או בנוסף לאבנים הנוצצות, אפליקציות, פנינים ועוד. הוספת נוצות לבדים השופעים תעניק חלק מתחושת התלת מימדיות בשמלה ותוסיף אלגנטיות. בדרך-כלל רוב המעצבים ייקחו את חלקה התחתון של השמלה (החצאית) ויערכו אותה בנוצות, בין אם זה בכיסוי חלקי של נוצות או בכיסוי מלא לחלוטין.

שמלות כלה עם הדפסים פרחוניים

נכון ששמלת כלה במהותה היא לבנה, אבל מעצבי אופנה עולמיים הוציאו דגמים רבים לעונת האביב 2016 עם בדים בהדפסים פרחוניים. אין זה אומר שהשמלות נצבעות בכל צבעי הקשת, אלא שהבד הבסיסי שלהן הוא לבן ועליו מודפסים פרחים עדינים המחמיאים לצבעו הטבעי. הפריחה על שמלת הכלה יכולה להיעשות על-ידי רקמה או על-ידי צביעת הבד והדפסתו. שימו לב שהזר לא יהיה דומה להדפס הפרחוני שעל השמלה.

השמלה הלבנה הקטנה

לכולם יש בארון הבגדים שמלה שחורה קטנה אבל אחד הטרנדים החדשים לאביב 2016 הוא השמלה הלבנה הקטנה. השמלה שכולן חייבות שתהיה בארון. השמלה שאולי לא תהיה בחופה או בכניסה לאירוע אך בהחלט תילבש כשמלה שנייה אחרי החופה. היתרון בשמלת כלה קצרה הוא שהיא תהיה שמישה גם אחרי החתונה – היא מודרנית יותר ופחות אלגנטית ומעוטרת מהשמלה הראשית, היא תילבש יותר מפעם אחת.

גווני אבן

התחושה השנה בעולם הקוסמטיקה והאיפור הוא שהצבעים השולטים הם הצבעים הטבעיים והניטרליים כמו הניוד, אפרפר, ב’ז וכו’. גם עיצובי שמלות הכלה קיבלו את הגוונים הללו ומעצבים שונים העלו על תצוגות האופנה שלהם לאביב 2016 שמלות בצבעים כסופים, אפרפרים וירקרקים. צבע בשמלת כלה יכול להופיע בכמה דרכים. הבד כולו יכול להיות בצבע מסוים ולא לבן וניתן גם לשלב חלקים שונים של השמלה בצבעים אחרים כמו חגורת מותניים בצבע ב’ז ועוד.

חליפת מכנסיים

אחד מהטרנדים החדשים שיעלו ב-2016 הוא לא שמלת כלה אלא בעצם חליפת כלה. המראה המחויט והמושלם של טובי מעצבי האופנה העולמיים שמים את חליפות הכלה במקום חדש ועכשווי. מכנסיים וז’קט יכולים להיות מושלמים ונאותים לא פחות משמלת כלה לבנה.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative