שמלות כלה 2015 – בדרך מאיטליה


הקולקציה החדשה שלי נמצאת בשלבים אחרונים של תפירה בימים אלו ובקרוב נצלם. אבל רגע לפני, אני רוצה לחזור אחורה ולשתף אתכן בהשראות לקולקציה הזו.

ממש בשלבים הראשונים של עיצוב הקולקציה, נסעתי לחופשה באיטליה. ולא סתם. באיטליה יש תמיד משהו מעורר השראה שפותח לי את הראש ומאפשר לי להסתכל כמעט על הכל קצת אחרת

שמלות כלה 2015

ניחוחות איטלקיים

באיטליה יש שילוב של ריחות וצבעים ועושר שמעוררים את הדימיון – זה מתחיל בתוך העיר – המבנים העתיקים עם האדריכלות המורכבת, הבחורות שעוברות מולי ברחוב ולבושות בחליפות נפלאות עם גזרות כל כך מוקפדות ומדוייקות, ממשיך בבתי הקפה ובגלידריות (אותן אני אוהבת במיוחד…) בהן כל פרט עיצובי הוא עד טיפת השמנת האחרונה, עיצוב שעושה חשק לטבול כפית ולטעום כמה שרק אפשר.

והחנויות, בעיקר חנויות הוינטג’ והיד השניה, לצד חנויות קונספט מעוצבות בסטייל וטעם איטלקי משובח – כמה שיק יש שם, ואיזה סיפור שמתחבר מאחורי כל בגד וכל רהיט שגורם לי להפליג אל תקופות אחרות בהן נראו אחרת, דיברו אחרת והתלבשו אחרת.

בכנסיות, במוזיאונים, בציור הקיר והתקרה ובכלי החרס המצויירים – אני מוצאת עולם שלם של טקסטורות ומירקמים – שמייד הופכים בעיני רוחי לשילובי בדים ותחרות ואפליקציות וחריזה.

רקמה, תחרה, רומנטיקה ופשטות כפרית

ואז נסענו לטוסקנה…..המעבר מהעיר לכפר מכניס לסוג אחר של השראה. התחושה התוססת של העיר שמציפה את כל החושים הופכת לאווירה רגועה, רומנטית. צובעת את ההשראה בצבעים אחרים, רכים יותר.

הנוף הטוסקני הוא כל כך הרמוני, השילובים בו כל כך עדינים ויש בהם ניואנסים דקים כל כך….הגבעות הירוקות והאופן בו ענני הסתיו מציירים טקסטורות בשמים המתחברות עם הירוק של הגבעות, הגפנים המשתרגים, הצורות של הטבע, הזקיפות של הברושים במשחקים בגוונים של ירוק כהה מול הירוק הבהיר….לעומת הססגוניות של רומא יש בטוסקנה פשטות עם חמימות ותמימות, המתאפיינת בקווים כל כך נקיים, וכל כך הרבה אור ורוך…..את תמונות הנוף הכפרי הזה משלימות האומנויות הכפריות של טוסקנה – הרקמה, התחרה, היין, הציור – כולם מוסיפים עוד טאץ’ קטן של אמנות בתוך הפשטות הכפרית.

ההשראות האיטלקיות לקולקציה החדשה

 

שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה  שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה

שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה

שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה

שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה

שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה שמלות כלה 2015 - השראות מאיטליה

כל המראות האלו נכנסו לי לריאות עם כל נשימה ונשימה והתהוו לאט לאט לכדי רעיונות לשמלות כלה – חלק מהשמלות יותר עירוניות, מורכבות, מוקפדות ואלגנטיות וחלק מן השמלות יותר רכות, נשפכות ורומנטיות. כמו שאני אוהבת.

קולקציית שמלות כלה של סטודיו TAMARA עוצבה בהרבה אהבה והיא בדרך אליכן.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative