שמלות כלה 2014 בברצלונה


1,800 אורחים יצאו נדהמים פעם נוספת במהלך תצוגת האפנה שנערכה בברצלונה, שבה הוצגו קולקציות שמלות כלה 2014 של Pronovias, Atelier Pronovias ו-Elie Saab . בין הצופים שנהנו מהפרזנטציה הייחודית נראו כמה סלבים מעולם הקולנוע והאופנה, עיתונאים וקניינים בינלאומיים, ודמויות ידועות בספרד ובעולם.

נושא התצוגה היה “האהבה הראשונה”. עיצוב הבמה דימה משתלה והדוגמניות – הפרחים.

קולקציית 2014 של Pronovias הפתיעה את כולם עם מבחר רחב של שמלות הכלה, כך שכל כלה יכולה לראות את החלום שלה מתגשם. העיצובים כללו שמלות בעלות גזרה קלאסית עם חצאיות גדולות ונפוחות, שמלות כלה מודרניות בעלות עיצוב פשוט ומרענן, גזרות נסיכה קלאסיות עם מותן צר ומחשוף, גזרות סטרפלס מחמיאות מאוד, עיצובים חושניים יותר כגון גזרות בת ים ועיצובים אסימטריים נועזים.

קולקציית Atelier Pronovias בולטת הודות לבדים העשירים שלה, כגון בדי משי ותחרה צרפתית, rebrodé ותחרה שנטילי , מלמלה, משי גרזה וטפטה. השילובים יוצרים אפקטים ייחודיים שבהם גם גוונים כהים משחקים תפקיד מרכזי, מכוסים בבדים שקופים ומתפתלים, תחרה או רקמת אבני חן.

שמלות כלה 2014 >>

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative